Skocz do zawartości

Honda vtr 1000f nietypowy problem z wkręcaniem sie na obroty i schodzeniem z obrotów


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, na wstepie się przywitam bo jestem tu nowy ;) a co do tematu to mam następujący problem z moim motocyklem Hondą VTR 1000 F z 2000 roku, nie chce się wkręcać na obroty a dokładniej robi to z oporem, ale nic z tych rzeczy że przerywa dławi się czy coś, poprostu jak by coś blokowało, gdy już jakoś ją wkręce na wyżesz obroty i odpuszcze całkowicie gaz, motocykl gwałtownie hamuje, niemalże blokuje koło. Stało sie tak od próby postawienia go na gume, myślałem że to wina napędu bo fakt faktem że był strasznie skatowany, więc go wymieniłem ale problem nie ustał. Jeżeli możecie naprowadźcie mnie na przyczyne, bo nie mam pojęcia gdzie szukać, w sprzęgle, w skrzyni a może w samym silniku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za zainteresowanie :) więc tak, z rozrządem juz mialem przeboje, aktualnie wszystko ustawione idealnie, zastosowane są napinacze manualne bo uznałem, że orginalne bez zapadek są nic nie warte.

 

 

Jeżeli tak uznałeś to znaczy znasz się na konstrukcji i obsłudze silnika motocyklowego a teraz prosisz o pomoc ?

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego tak sądzisz? Jeszcze jedna rzecz przesądziła o zmianie tych napinaczy namanualne, poprostu nie mogłem znaleźć odpowiednich sprężynek, te które kupiłem w sklepie(prawdopodobnie z larssona) poprostu byłu delikatnie inne, skutek był taki że pod wpływem obrotów napinacz mi się mocno cofał, zaczynało wszystko walić bo łańcuszek robił się zbyt luźny co kończyło się przestawieniem rozrządu.

Z resztą okej, może nie zrobiłem najlepiej, miałem zamiar wstawiac spowrotem napinacze hondy przy okazji zmiany łańcuszków rozrządu zimą, ale puki co manuale napinają dobrze, rozrząd ustawiony tak jak powinien, łańcuchy nie napięte za mocno więc chyba możemy ten wątek wykluczyć?

Edytowane przez VTR1000F
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednej rzeczy nie zrozumiałem :

łańcuszki masz do wymiany bo na oryginalnym napinaczu jeden przeskoczył ale napisałeś, że "rozrząd ustawiony tak jak powinien" ?

 

czyli jak ?

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łańcuszki chcę wymienić zimą ale nie dlatego że są zużyte, tylko nie są już pierwszej świeżości, poprostu ot tak dla świętego spokoju, puki co jest wszystko cacy

 

 

a znasz bajkę o Tymitunie ?

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ramach ścisłości "hahaha" tyczyło się bajki o Tymitunie :) Moje pytanie jest takie: czy gdybym miał źle ustawiony rozrząd, nie miał bym dziwnych stuków w całym zakresie obrotów? Bo stuki wystepują tylko przy wyższych i nasilaja się podczas przyśpieszania czyli pod obciążeniem, przy stałym gazie troche cichną, tak czy inaczej znaki się pokrywają z tym co jest przedstawione w serwisówce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...