NiceTree Opublikowano 28 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 Cześć, niedługo po remoncie mojej XR 400 pojawił się problem ze sprzęgłem. Na zimnym silniku klamka sprzęgła chodzi skokowo, tj. ciężko ją wcisnąć, a jak już ją wcisnę to czuć kilka przeskoków o stałej częstotliwości. Tak samo jest z powrotem, czasami sprzęgło zawiesi się na ostatnim "przeskoku" i wtedy się ślizga.Sprężyny i tarcze są w tolerancji, rowki na koszu były wyczuwalne ale przed remontem sprzęgło chodziło dobrze więc tego nie ruszałem. Na rozgrzanym pracującym silniku, bezpośrednio i tak do 5 min po zgaszeniu problemu nie ma.Rozumiem że główna przyczyna to rowki na koszu sprzęgłowym, ale przed remontem nie było z tymżadnych problemów, a teraz pojawiły się nagle, po ok 20 minutowej jeździe z dużą ilością przyspieszeń,nie była to jednak pierwsza ani druga jazda po remoncie. Czy to jest objaw czegoś poza rowkami na koszu? Druga rzecz której chciałbym uniknąć, bo nie wierzę że to przyczyna problemu,ale czy dopuszczalne jest przejechanie pilnikiem kosza żeby pozbyć się rowków?Nie pytam o to co zaleca producent tylko czy ktoś to robił i z jakim skutkiem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 28 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 Jeżeli nie ma kasy na nowy kosz to doraźnie można używany kosz poprawić pilnikiem ale mając sporo umiejętności ślusarskich Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 28 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 Ja przeprowadziłem taki zabieg ale to było w śmiesznej małej 80cc. W ramach tymczasowego komfortu (bo np. remont i tak zaraz będzie) możesz zrobić z tym porządek ale miej na uwadze, że drugi raz wybije się ekspresowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 30 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2013 robilem tak w xr 600 , spawdz czy lozsyko dzwigni na silniku nie blokuje sie i sama linke Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.