Skocz do zawartości

Instalacja elektryczna a akuulator


Rekomendowane odpowiedzi

Witam Was :excl: :excl:

 

Mam taką zagwozdkę :huh: i może któryś z was mi to wyjaśni a chodzi o układ, instalacje elektryczną w road kingu. Czy instalacja elektryczna road kinga powiedzmy rocznik 1996 a ta sama instalacja w 1997 roku są takie same? Oba motocykle na gaźniku bez żadnych dodatkowych oświetleń diodowych i innych gadżetów elektrycznych. Pytam bo zastanawiam się nad zakupem nowego akumulatora i patrząc na ogłoszenia zwariowałem bo np; do road kinga 1996r to niby pasuje powiedzmy akumulator 25Ah i rozruch 260A a do 1997 rocznika już 30Ah i rozruch 385A. :ohmy: To jak to jest z tymi akumulatorami? :sad: Było wcześniej na forum o akumulatorach ale nie znalazłem nic o ich mocach i dopasowaniach do sprzętu, wiem że ten 30Ah285A będzie lepszy ale czy można i ten drugi zastosować w roczniku 1997. :banghead:

 

POZDRO :excl:



Acha i jeszcze jedno pytanko czy w road kingu 1997 roku wersja police :biggrin: powinny być światła awaryjne bo nie mam i jak takie coś sobie zmontować :blink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Instalacje w 1996 i 1997 różnią się drobiazgami, w razie czego skontaktuj się ze mną, mama serwisówkę do Touringów EVO ze schematami od 1984 do 1998.

W wykazach zamienników za oceanem pokazują do FL i FLH w rocznikach 1997-1998 baterię 30 Ah. Pamietaj, żeby sprawdzić wymiary nowego akumulatora przed zamówieniem - żeby się zmieścił albo nie miał luzu. Sprawdź też czy + i - sa po dobrych stronach.

 

Minimalny prąd rozruchu dla EVO to i ole dobrze pamiętam 180 A, większe aku dłużej Ci posłuży.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tak, ale Ty masz policjanta... Czyli możesz mieć inny stopień sprezania, trochę większą moc -a coraz tym idzie większy aku. Policyjne wersje maja także inny (większy ) regler. Sprawdź i jak masz miejsce to wstaw większy - nie zaszkodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bossman, sprawdź wymiary zewnętrzne tego większego, porównaj go z tym co masz, i jeśli wejdzie, to bierz większy. Policyjne silniki były większe tak jak pisze Szafir, małe aku przy rozruchach o wyższym obciążeniu szlag szybciej trafi...

 

Co do awaryjek, to policjanty ich chyba nie miały w ogóle, jedyna opcja to wymiana modułu od kierunków na standardowy, ale też trzeba się upewnić, czy podłączenie jest p&p. Nie jest to nie do przejścia, ale trzeba pokombinować z wtyczkami itp.... Jakbyś miał jakieś problemy lub potrzeby modów elektrycznych (np. żeby lightbar nie gasł na długich) to daj znać, ja z tym nie mam problemu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

1. Przywitaj się w odpowiednim dziale.

2. Nie ma wyłącznika uderzeniowego, mógł się uszkodzić circuit breaker lub przewody - szukaj napięcia od akumulatora na wszystkich złączach... Circuit breaker jest blisko akumulatora.

3. Serwisówkę znajdziesz jak poszukasz, nawet na FM...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...