Bossman Opublikowano 27 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 Witam Was :excl: :excl: Mam taką zagwozdkę :huh: i może któryś z was mi to wyjaśni a chodzi o układ, instalacje elektryczną w road kingu. Czy instalacja elektryczna road kinga powiedzmy rocznik 1996 a ta sama instalacja w 1997 roku są takie same? Oba motocykle na gaźniku bez żadnych dodatkowych oświetleń diodowych i innych gadżetów elektrycznych. Pytam bo zastanawiam się nad zakupem nowego akumulatora i patrząc na ogłoszenia zwariowałem bo np; do road kinga 1996r to niby pasuje powiedzmy akumulator 25Ah i rozruch 260A a do 1997 rocznika już 30Ah i rozruch 385A. :ohmy: To jak to jest z tymi akumulatorami? :sad: Było wcześniej na forum o akumulatorach ale nie znalazłem nic o ich mocach i dopasowaniach do sprzętu, wiem że ten 30Ah285A będzie lepszy ale czy można i ten drugi zastosować w roczniku 1997. :banghead: POZDRO :excl: Acha i jeszcze jedno pytanko czy w road kingu 1997 roku wersja police :biggrin: powinny być światła awaryjne bo nie mam i jak takie coś sobie zmontować :blink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wallygatorr Opublikowano 27 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 Instalacje w 1996 i 1997 różnią się drobiazgami, w razie czego skontaktuj się ze mną, mama serwisówkę do Touringów EVO ze schematami od 1984 do 1998.W wykazach zamienników za oceanem pokazują do FL i FLH w rocznikach 1997-1998 baterię 30 Ah. Pamietaj, żeby sprawdzić wymiary nowego akumulatora przed zamówieniem - żeby się zmieścił albo nie miał luzu. Sprawdź też czy + i - sa po dobrych stronach. Minimalny prąd rozruchu dla EVO to i ole dobrze pamiętam 180 A, większe aku dłużej Ci posłuży. Cytuj http://keeprockin.art.pl/Facebook Keep Rockin' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bossman Opublikowano 27 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 Dzięki , serwisówkę też mam tylko kiepsko u mnie z wiedzą elektryczną :blush: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 29 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 Na tak, ale Ty masz policjanta... Czyli możesz mieć inny stopień sprezania, trochę większą moc -a coraz tym idzie większy aku. Policyjne wersje maja także inny (większy ) regler. Sprawdź i jak masz miejsce to wstaw większy - nie zaszkodzi. Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bossman Opublikowano 30 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2013 No tak ale jakiej wielkości założyć :huh: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wallygatorr Opublikowano 30 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2013 Bossman, sprawdź wymiary zewnętrzne tego większego, porównaj go z tym co masz, i jeśli wejdzie, to bierz większy. Policyjne silniki były większe tak jak pisze Szafir, małe aku przy rozruchach o wyższym obciążeniu szlag szybciej trafi... Co do awaryjek, to policjanty ich chyba nie miały w ogóle, jedyna opcja to wymiana modułu od kierunków na standardowy, ale też trzeba się upewnić, czy podłączenie jest p&p. Nie jest to nie do przejścia, ale trzeba pokombinować z wtyczkami itp.... Jakbyś miał jakieś problemy lub potrzeby modów elektrycznych (np. żeby lightbar nie gasł na długich) to daj znać, ja z tym nie mam problemu... Cytuj http://keeprockin.art.pl/Facebook Keep Rockin' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jery30 Opublikowano 4 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2013 poprawka , modele w wersji police dla" ludu" są takie sam jak rk czy electra , jedynie te , które szły do policji były podrasowane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikolaj1977 Opublikowano 4 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 Witam. Jestem posiadaczem policyjnej electry evo 1340 z1998roku. Mam problem, powypadkowe nie mam prądu. Czy jest jakiś włącznik uderzeniowy? Jeśli tak to gdzie? Potrzebuje serwisówkę i schemat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wallygatorr Opublikowano 5 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2016 1. Przywitaj się w odpowiednim dziale. 2. Nie ma wyłącznika uderzeniowego, mógł się uszkodzić circuit breaker lub przewody - szukaj napięcia od akumulatora na wszystkich złączach... Circuit breaker jest blisko akumulatora. 3. Serwisówkę znajdziesz jak poszukasz, nawet na FM... Cytuj http://keeprockin.art.pl/Facebook Keep Rockin' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.