Alkad Opublikowano 29 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 Od kranika idą Ci chyba 2 węze. Jeden z króćca ssacego który otwiera kranik a drugi od paliwa. Nie wydaje mi się żebyś miał osobny wężyk od pri. PRI/ON/RES idą w jednym wężyku.Jak będziesz miał zaworki iglicowe nie szczelne to paliwo będzie szło w silnik albo wężem przelewowym w gaźnikach na glebe - lub jedno i drugie. Sprawdź czy czasem nie przybywa Ci oleju, i , lub czy nie ma w nim PB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 29 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 A jak ty sobie wyobrażasz ołów (Pb) w oleju ? Benzyny są bezołowiowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frolik Opublikowano 29 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 Oddałem motocykl do serwisu. Uważam, że gdzie można sobie pozwolić to można na grzebanie, ale żeby nie niszczyć motocykla to wiadomo :)W serwisie powiedzieli, że jakieś tam inne węże mogą być nieszczelne. Nimi może isć lewe powietrze(powodujące wyżej wymienianie braki mocy)Również któryś z serwisantów powiedział, że jeśli tłumik jest lekko uszkodzony to i nim może iść lewe powietrze powodujące brak mocy. Jutro się okaże, wszystko napiszę dla przyszłych pokoleń, żeby się nie męczyli tak jak ja. Z kranika wychodzą mi dwa węże. Jednym leje się gdy kranik jest na pozycji PRI i z niego leci przez filtr do gaźnika, a drugim leci jak jest podciśnienie czyli RES i ON. Pozostałe dwa węże idą z baka, jeden jest od odpowietrzania, a drugi nie mam pojęcia :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alkad Opublikowano 29 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 A jak ty sobie wyobrażasz ołów (Pb) w oleju ? Benzyny są bezołowiowe. 99,9% ludzi wie, że chodziło mi o benzyne 95/98...Niestety Ty znajdujesz się w tym 0,1% - podpowiem Ci, że nie jest dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 29 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 Frolik - Ostatni przewód to odpływ rozlanej benzyny i resztek skroplonej pary wodnej z okolic wlewu baku. Alkad - Nie zrozumiałeś ironii dotyczącej lapsusu jaki popełniłeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frolik Opublikowano 16 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Minęło sporo czasu, trochę testowałem te kawasaki, sprawdzałem, rozmawiałem itp.Jeżeli dalej kogoś interesuje ten temat to mam pare nowości Jak już wcześniej wspomniałem motocykl osiągając 6 tys. obrotów( 10,5 są do czerwonego pola) nagle traci moc. Efekt jest na każdym biegu. W serwisie powiedzieli mi, że silnik ma słabą kompresję, ale jeżeli na drugim biegu jadąc koło 80 km/h mając te 6 tys. i ledwo co przyspiesza wyżej, wbiję czwarty bieg (wtedy mam coś koło 4 tys.) ciągnie do tych 6 lepiej niż na dwójce. Tak jakby to nie była wina silnika. Dodatkowo jadąc z plecaczkiem efekt nie zmienia się. Do około 6 tys, a potem jak muł dochodzi ledwo do 7, a jak popuszczę manetkę do bardzo szybko schodzi z obrotów do 5 i potem już normalnie. Opinie kolegów na temat tego serwisu, co mi naprawiali motocykl, są różne, więc można założyć że coś nie tak zrobili.Motocykl oczywiśćie ma spalanie coś koło 8 litrów, a powinien koło 6-7.Może być wina złej synchronizacji, regulowania itp. że może silnik po prostu nie może się wkręcić na wyższe obroty?Z tego wszystkiego zapomniałem sprawdzić czy bez obciążenia(na luzie) osiągnie wysokie obroty, ale to sprawdzę jutro i napiszę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 16 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2013 Pewnie nie osiągnie. Robisz pewne niesprawdzone założenia, a to sie może zemścic. "tak jakby to nie była wina silnika" - tutaj nie możesz gdybać. Zmierz tą kompresję, co ci szkodzi.Jeżeli jest dobra, to dwie możliwości - albo gubi zapłon na wyższych obrotach, albo za mało/niewłaściwe paliwo dostaje czyli gaźniki. Może ktoś kombinował i jakieś śmieszne dysze wstawił? A jak świece wyglądają? Czarne czy kawa z mlekiem? Aha i co do zapłonu - może być (hipoteza) i takei coś że np. regler nie halo, i przy wysokich obrotach daje za wysokie/za niskie napięcie? (za wysokie i masz przebicia, za niskie i potem nie masz iskty z cewki - to w końcu transformator. Albo impulsator nie podaje impulsów na czas? Różne rzeczy bywają....Ale - krok po kroku musisz eliminować podejrzane rzeczy. Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frolik Opublikowano 17 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 Próbowałem dzisiaj. Faktycznie, osiągał tylko koło 8 tys. Po tych paru próbach i ostrzejszej jazdy vmax silnika spadła do 120. Chyba jednak po prostu silnik pada. Pod koniec tygodnia jazdę zobaczyć tę kompresję i świeczki od razu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hipolfs Opublikowano 17 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2013 ja miałem podobny problem z gpz 600 tak samo chodził mułowato strzelał w komin po regulacji i synchronizacji gaźników oraz regulacji zaworów była znaczna poprawa moto w jakimś tam stopniu odżyło ale to nie było to faktem okazało się że jeden zawór wydechowy nie domykał sie do końca i reszta mieszanki szła w wydechy i tam sie dopalała podobnie miałem z podwyższonym spalaniem w okolicy 8 litrów miałem dwa albo 3 ssące dupne po wymianie głowicy silnik igła :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.