Metti94 Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 Witam forumowiczów. Mam do was prosbe, jak wymieńić płyn chłodniczy w CBF 500? Jeśli ktoś z was mógł napisać krok po kroku wymiane tego płynu ze szczegółami, co odkręcić i gdzie to się znajduje byłbym bardzo wdzięczny :) Z mechaniki jestem zielony więc przoszę o pomoc. Pozdrawiam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D0l0R Opublikowano 24 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2013 Odkręcasz najniżej położony przewód od chłodnicy np od pompy wody byle był najniżej żeby płyn mógł spłynąć. Czyli namierzasz węża od Chłodnicy i lecisz za nim gdzie wchodzi ważne żeby był jak najniżej odkręcasz zacisk na wężu i ściągasz go z króćca kręcąc nie ciągnąc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 24 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2013 Odkręcasz najniżej położony przewód od chłodnicy np od pompy wody byle był najniżej żeby płyn mógł spłynąć. Czyli namierzasz węża od Chłodnicy i lecisz za nim gdzie wchodzi ważne żeby był jak najniżej odkręcasz zacisk na wężu i ściągasz go z króćca kręcąc nie ciągnąc. Jak już sie pofatygowałeś to napisać to wypadało dokończyć poradę bo na tym etapie to jest 1/3 procesu wymiany płynu... Przed odkręceniem przewodu z pompy wody odkręć korek chłodnicy. Po spuszczeniu przykręcasz przewód i napełniasz układ sprawdzając wcześniej czy jest odpowietrznik przy termostacie (jeśli jest to poluzować i gdy pojawi się przy nalewaniu płyn zakręcić) i dokończyć nalewanie pod korek chłodnicy. Zbiornik wyrównawczy ma mieć max poziom płynu.Po odpaleniu i małej przejażdżce poczekać aż ostygnie i sprawdzić poziom w chłodnicy ewentualnie uzupełniając.P Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 24 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2013 Odkręcasz najniżej położony przewód od chłodnicy np od pompy wody byle był najniżej żeby płyn mógł spłynąć. Czyli namierzasz węża od Chłodnicy i lecisz za nim gdzie wchodzi ważne żeby był jak najniżej odkręcasz zacisk na wężu i ściągasz go z króćca kręcąc nie ciągnąc. Są bardziej cywilizowane metody pozwalające uniknąć rozchlapania płynu wszędzie dookoła, a mianowicie śruba spustowa w pokrywie pompy. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DawidP Opublikowano 24 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2013 Układ chłodniczy można wstępnie odpowietrzyć przechylając moto na lewą i prawą stronę kilka razy, oczywiście na odkręconym korku od chłodnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexster Opublikowano 24 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2013 Są bardziej cywilizowane metody pozwalające uniknąć rozchlapania płynu wszędzie dookoła, a mianowicie śruba spustowa w pokrywie pompy.Dokładnie, u dołu pompy wody powinna być śruba spustowa płynu chłodniczego i jak wcześniej - odkręć korek chłodnicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tytexo Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 I co dał sobie kolega radę? Cytuj LAKIERNICTWO MOTOCYKLOWE - 889 423 626 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Metti94 Opublikowano 26 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 tak dałem rade :) trochę to trwało ale udało się :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.