wojtaG Opublikowano 12 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 Witam. Niestety mam problem z moim Piaggio x8 125 i nie mogę sobie z nim poradzić. Sprawa wygląda następująco:Jest problem z odpaleniem skutera, gdy jest zimny. Dopiero po długim kręceniu i trzymaniu manetki na full odpala. Gdy już uda się go uruchomić pojawia się problem z obrotami, którego już nie potrafię ogarnąć. Skuter chodzi na obrotach nominalnych, ustawionych na gaźniku, po przekręceniu manetki skuter się pięknie wkręca na obroty, lecz już nie spada do takich jak powinnien, tylko pozostaje na takich że jeszcze koło obraca się ze znaczącą prędkością. Po naciśnięciu tylnego hamulca, koło staje, obroty się stabilizują i skuter pozostaje na nich już jak gdyby nigdy nic.Problemy z paleniem miałęm zawsze od kąd go mam, lecz z obrotami nie było kłopotu.Do tej pory zrobiłem:-czyszczenie gaźnika,-wymiana pękniętego króćca ssącgo,-wymiana uszczelniaczy zaworowych,-ustawienie luzu zaworowego,-wymiana filtra powietrza,-wymiana świecy, Jeśli komu kolwiek by przychodziły jeszcze jakieś pomysły, to bardzo bym prosił o odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian zxr Opublikowano 13 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 ssanie to ma ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtaG Opublikowano 13 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 Tak. Automatyczne, po wyciągnięciu i podaniu na niego napięcia wysuwa się po kilkudziesięciu sekundach, a więc raczej jest sprawne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 13 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 gaźnik wyregulowany w ogóle? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtaG Opublikowano 13 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 Regulacja gaźnika niczym nie skutkuje. W każdej pozyzji regulacji gaźnika nie spada z obrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kilant Opublikowano 13 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 a jak podczas jazdy? normalnie jedzie? skoro utrzymuje się na wysokich obrotach to myślę że gaźnik podaje za dużo powietrza i za mało paliwa, albo gdzieś jest nieszczelność i ciągnie lewe powietrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtaG Opublikowano 13 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2013 No podczas jazdy nie ma żadnej róznicy. Jak jadę i puszczę manetkę to on zamiast stale zwalniać, to z początku normalnie zwalnia, a natomiast potem utrzymuje taką prędkość około 20km/h i dopiero po pewnym czasie spadnie albo jak zachmuję do zera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 14 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2013 wykręć śrubę składu mieszanki, no i wypadałoby zajżeć do napędu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtaG Opublikowano 15 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 Napęd jest na nowych częściach ;) A jak z tą śrubką? Całkiem ją wykręcić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 15 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 na dzień dobry o pół obrotu względem położenia które masz - jak regulowałeś gaźnik nie wiedząc co kręcisz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtaG Opublikowano 15 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 (edytowane) Z regulacją gaźnika nie mam problemu, tylko nie wiedziałem co rozumiesz przez wykręcenie śruby od składu mieszanki ;) A co do kwesti napędu, to dzisiaj zrzuciłem pasek ze sprzęgłem i odpaliłem go z samym wariatorem bez rolek, lecz nic to nie zmieniło, także to nie jest kwestia napędu.W tym momencie śrubka od regulacji składu mieszanki jest wykręcona jak podaje katalog, na 1.75 obrotu, ponieważ jak bym nie wyregulował gaźnika to on nadal nie schodzi z obrotów. Edytowane 15 Lipca 2013 przez wojtaG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian zxr Opublikowano 16 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 czyli musisz nim zapie**alać ile fabryka :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrekm8907 Opublikowano 28 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 Witam,Mam identyczne objawy w swoim piaggio. Czy moglby ktos jeszcze cos podpowiedziec...Z gory dziekuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.