Skocz do zawartości

Piaggio x8 125- problem z obrotami


wojtaG
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Niestety mam problem z moim Piaggio x8 125 i nie mogę sobie z nim poradzić. Sprawa wygląda następująco:
Jest problem z odpaleniem skutera, gdy jest zimny. Dopiero po długim kręceniu i trzymaniu manetki na full odpala. Gdy już uda się go uruchomić pojawia się problem z obrotami, którego już nie potrafię ogarnąć. Skuter chodzi na obrotach nominalnych, ustawionych na gaźniku, po przekręceniu manetki skuter się pięknie wkręca na obroty, lecz już nie spada do takich jak powinnien, tylko pozostaje na takich że jeszcze koło obraca się ze znaczącą prędkością. Po naciśnięciu tylnego hamulca, koło staje, obroty się stabilizują i skuter pozostaje na nich już jak gdyby nigdy nic.
Problemy z paleniem miałęm zawsze od kąd go mam, lecz z obrotami nie było kłopotu.
Do tej pory zrobiłem:
-czyszczenie gaźnika,
-wymiana pękniętego króćca ssącgo,
-wymiana uszczelniaczy zaworowych,
-ustawienie luzu zaworowego,
-wymiana filtra powietrza,
-wymiana świecy,

 

Jeśli komu kolwiek by przychodziły jeszcze jakieś pomysły, to bardzo bym prosił o odpowiedź.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak podczas jazdy? normalnie jedzie? skoro utrzymuje się na wysokich obrotach to myślę że gaźnik podaje za dużo powietrza i za mało paliwa, albo gdzieś jest nieszczelność i ciągnie lewe powietrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No podczas jazdy nie ma żadnej róznicy. Jak jadę i puszczę manetkę to on zamiast stale zwalniać, to z początku normalnie zwalnia, a natomiast potem utrzymuje taką prędkość około 20km/h i dopiero po pewnym czasie spadnie albo jak zachmuję do zera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z regulacją gaźnika nie mam problemu, tylko nie wiedziałem co rozumiesz przez wykręcenie śruby od składu mieszanki ;) A co do kwesti napędu, to dzisiaj zrzuciłem pasek ze sprzęgłem i odpaliłem go z samym wariatorem bez rolek, lecz nic to nie zmieniło, także to nie jest kwestia napędu.

W tym momencie śrubka od regulacji składu mieszanki jest wykręcona jak podaje katalog, na 1.75 obrotu, ponieważ jak bym nie wyregulował gaźnika to on nadal nie schodzi z obrotów.

Edytowane przez wojtaG
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...