Adriano22 Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 (edytowane) Witam, ciężko jest opisać problem. Jadąc motocyklem (Yamaha XJ 600 Diversion '99) przez dłuższy czas następuje spadek mocy i prędkość maksymalna waha się w granicach 130/140 km/h. Po obniżeniu prędkości, np. do 100 i odczekaniu z minuty można spokojnie przyspieszyć do 160 / 170 po czym po chwili zamula do 130 i jest taki efekt jakby jakby dostawał na chwile mocy do 140 i znowu spadek do 130. Problem pojawia się myślę po okolo minucie przy jeździe powyżej 130. Jak ruszę z miejsca i dam trochę ognia to bez problemu na krótkim odcinku uzyskam v max. Nie wiem gdzie jest problem :banghead: Myślałem że to paliwo, że nie nadąża podawać, ale gaźniki czyszczone, było synchro i pływaki na max podniesione wg. serwisówki. Proszę mądrych ludzi dobrej woli o pradę :-) Jest to uciążliwe i nie wiem już co robić. Nie znalazłem nic na ten temat w necie. Edytowane 23 Czerwca 2013 przez Adriano22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2013 Sprawdź odpowietrzenie zbiornika. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dream Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 Otwórz wlew paliwa i się przejedz. Jeżeli problem się nie pojawi, to już wiesz co jest, jak pisał Monter. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 A jak nadal nie wiesz, to zapraszam do mnie, jestem w stanie to naprawić :) Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriano22 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 Zrobiłem tak jak radził Dream i przejechałem się z otwartym wlewem paliwa. Efekt niestety taki sam i nadal jest problem :mellow: Dodam, że gry motocykl zaczyna się tak zachowywać, to po jego natychmiastowym zatrzymaniu silnik pracuje tak, jakby nie chodził jeden gar, ale nie w tak dużym stopniu. Po chwili to mija. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 sprawdziles juz kranik, bo nic na ten temat nie piszesz?... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 To zrób test "na kroplówkę" - podłącz sobei jakiś zbiorniczek z paliwem bezpośrednio do gaźników i przyklej gdzieś koło owiewki. To wyeliminuje (lub wskaże) czy zasilanie w paliwo jest OK.Jak to nie to, to filtr powietrza do zmiany, gaźniki do czyszenia, a potem może świece. W takiej kolejności. Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.