zciwo Opublikowano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 Witam, mam taki oto problem: Ustawiłem luzy zaworowe w Kawasaki GPZ500, wyczyściłem gaźniki i przy pomocy zrobionego domowym sposobe waku zrobiłem synchronizację. Teraz właściwie non stop strzela z tłumików. Chciałbym się upewnić co do ustawienia zaworów, bo robiłem to w ten sposób że najpierw ustawiłem na kole znak "C", spojrzałem czy mam krzywki wałka "do góry"i sprawdziłem ssące zawory(były ok) i bez żadnego przestawiania od razu zmierzyłem luz na wydechowych (tu w ogóle nie było luzu). Nastepnie to samo zrobiłem na drugim cylindrze. Znak "T", krzywki w górze i ta sama historia ssące i wydechowe(nie miały luzu) za jednym zamachem. Poskręcałem i założyłem gaźniki. Dysz nie ruszałem, nie rozkręcałem każdej śrubki. Synchro zrobiłem na wężu igielitowym przez igły z denaturatem w środku. Motocykl lepiej pali, bo nie trzeba ruszać manetki na ssaniu, ale strzela non stop. Czy gdzieś zrobiłem błąd, coś jeszcze sprawdzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sante Opublikowano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 Jeżeli okaże się że wszystko dobrze wyregulowałeś to ten objaw może być powodowany przez przestawiony rozrząd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 A czy znak C czasem nie dotyczy ustawienia zaplonu ?Na znak T ustawia sie rozrzad.Zawory ustawiasz pilnujac aby krzywka ustawiona byla w strone zaworu swoja okragla czescia, czyli go w zaden sposob nie dotykala.Jezeli wowczas nie ma luzu miedzy krzywka i zaworem to ewidentnie jest zle, czyli trzeba wstawic plytke o nizszej grubosci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zciwo Opublikowano 19 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 (edytowane) ustawiałem wg tego: http://swiderek.eu/2011/08/30/sprawdzanie-i-regulacja-luzow-zaworowych/ Mam jeszcze jeden objaw. Właściwie to już przejechałem 10km bezproblemowo, ale jak postał z 30 min. z otwartym kranem to udało mi się przejechać tylko 100m. Później im więcej gazu, tym bardziej przygasał. Jeszcze mi sięprzypomniało, że na ssaniu mocno falują obroty. Bez ssania jest już dobrze, tzyma równo Edytowane 19 Czerwca 2013 przez zciwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 a swiece jakie mają kolory ? http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 Chciałbym się upewnić co do ustawienia zaworów, bo robiłem to w ten sposób że najpierw ustawiłem na kole znak "C", spojrzałem czy mam krzywki wałka "do góry"i sprawdziłem ssące zawory(były ok) i bez żadnego przestawiania od razu zmierzyłem luz na wydechowych (tu w ogóle nie było luzu). Nastepnie to samo zrobiłem na drugim cylindrze. Znak "T", krzywki w górze i ta sama historia ssące i wydechowe(nie miały luzu) za jednym zamachem. Przytoczylem ten tekst, bo go nie rozumiem.W linku ktory podales na znak C ustawiasz drugi cylinder i po ustawieniu na tym znaku tam powinienes regulowac luz zaworowy. Czy od niego zaczales ?Czy ustawiles luz na zaworach wydechowych ( " na ktorych wogole nie bylo luzu" ) ?Czy potem ustawiles luzy na pierwszym cylindrze ( znak T gdzie wogole nie bylo luzu ) ?Czy sprawdziles to potem jeszcze raz przekrecajac kilka obrotow walem korbowym silnika ?Dka mnie masz podparte zawory, jesli ci "ciagle strzela". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zciwo Opublikowano 20 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2013 (edytowane) W linku ktory podales na znak C ustawiasz drugi cylinder i po ustawieniu na tym znaku tam powinienes regulowac luz zaworowy. Czy od niego zaczales ? Czy ma znaczenie od którego cylindra zaczynam pracę? Po prostu ustawiłem odpowiednie oznacznie na kole Czy ustawiles luz na zaworach wydechowych ( " na ktorych wogole nie bylo luzu" ) ? Tak, poprawiłem Czy potem ustawiles luzy na pierwszym cylindrze ( znak T gdzie wogole nie bylo luzu ) ? Tak, dla drugiego(czy też pierwszego) cylindra też ustawiłem zawory wydechowe Czy sprawdziles to potem jeszcze raz przekrecajac kilka obrotow walem korbowym silnika ? Niestety nie Edytowane 20 Czerwca 2013 przez zciwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2013 To juz wiesz, co musisz zrobic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zciwo Opublikowano 25 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 (edytowane) Dzięki za zainteresowanie. Sprawa się wyjaśniła. Spojrzałem na śruby mieszanki w gaźnikach. Były wykręcone 6 obrotów zamiast ok. 2. Teraz pracuje dużo lepiej. Pozdrawiam Edytowane 25 Czerwca 2013 przez zciwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi