Skocz do zawartości

GPZ500 strzela z wydechów po regulacjach


zciwo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

mam taki oto problem:

 

Ustawiłem luzy zaworowe w Kawasaki GPZ500, wyczyściłem gaźniki i przy pomocy zrobionego domowym sposobe waku zrobiłem synchronizację. Teraz właściwie non stop strzela z tłumików.

 

Chciałbym się upewnić co do ustawienia zaworów, bo robiłem to w ten sposób że najpierw ustawiłem na kole znak "C", spojrzałem czy mam krzywki wałka "do góry"i sprawdziłem ssące zawory(były ok) i bez żadnego przestawiania od razu zmierzyłem luz na wydechowych (tu w ogóle nie było luzu). Nastepnie to samo zrobiłem na drugim cylindrze. Znak "T", krzywki w górze i ta sama historia ssące i wydechowe(nie miały luzu) za jednym zamachem.

 

Poskręcałem i założyłem gaźniki. Dysz nie ruszałem, nie rozkręcałem każdej śrubki. Synchro zrobiłem na wężu igielitowym przez igły z denaturatem w środku.

 

Motocykl lepiej pali, bo nie trzeba ruszać manetki na ssaniu, ale strzela non stop. Czy gdzieś zrobiłem błąd, coś jeszcze sprawdzić?

podpisrx.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy znak C czasem nie dotyczy ustawienia zaplonu ?

Na znak T ustawia sie rozrzad.

Zawory ustawiasz pilnujac aby krzywka ustawiona byla w strone zaworu swoja okragla czescia, czyli go w zaden sposob nie dotykala.

Jezeli wowczas nie ma luzu miedzy krzywka i zaworem to ewidentnie jest zle, czyli trzeba wstawic plytke o nizszej grubosci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ustawiałem wg tego: http://swiderek.eu/2011/08/30/sprawdzanie-i-regulacja-luzow-zaworowych/

 

Mam jeszcze jeden objaw. Właściwie to już przejechałem 10km bezproblemowo, ale jak postał z 30 min. z otwartym kranem to udało mi się przejechać tylko 100m. Później im więcej gazu, tym bardziej przygasał.

 

Jeszcze mi sięprzypomniało, że na ssaniu mocno falują obroty. Bez ssania jest już dobrze, tzyma równo

Edytowane przez zciwo
podpisrx.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Chciałbym się upewnić co do ustawienia zaworów, bo robiłem to w ten sposób że najpierw ustawiłem na kole znak "C", spojrzałem czy mam krzywki wałka "do góry"i sprawdziłem ssące zawory(były ok) i bez żadnego przestawiania od razu zmierzyłem luz na wydechowych (tu w ogóle nie było luzu). Nastepnie to samo zrobiłem na drugim cylindrze. Znak "T", krzywki w górze i ta sama historia ssące i wydechowe(nie miały luzu) za jednym zamachem.

 

Przytoczylem ten tekst, bo go nie rozumiem.

W linku ktory podales na znak C ustawiasz drugi cylinder i po ustawieniu na tym znaku tam powinienes regulowac luz zaworowy. Czy od niego zaczales ?

Czy ustawiles luz na zaworach wydechowych ( " na ktorych wogole nie bylo luzu" ) ?

Czy potem ustawiles luzy na pierwszym cylindrze ( znak T gdzie wogole nie bylo luzu ) ?

Czy sprawdziles to potem jeszcze raz przekrecajac kilka obrotow walem korbowym silnika ?

Dka mnie masz podparte zawory, jesli ci "ciagle strzela".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W linku ktory podales na znak C ustawiasz drugi cylinder i po ustawieniu na tym znaku tam powinienes regulowac luz zaworowy. Czy od niego zaczales ?

 

Czy ma znaczenie od którego cylindra zaczynam pracę? Po prostu ustawiłem odpowiednie oznacznie na kole

 

Czy ustawiles luz na zaworach wydechowych ( " na ktorych wogole nie bylo luzu" ) ?

 

Tak, poprawiłem

 

Czy potem ustawiles luzy na pierwszym cylindrze ( znak T gdzie wogole nie bylo luzu ) ?

 

Tak, dla drugiego(czy też pierwszego) cylindra też ustawiłem zawory wydechowe

 

Czy sprawdziles to potem jeszcze raz przekrecajac kilka obrotow walem korbowym silnika ?

 

Niestety nie

Edytowane przez zciwo
podpisrx.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za zainteresowanie. Sprawa się wyjaśniła. Spojrzałem na śruby mieszanki w gaźnikach. Były wykręcone 6 obrotów zamiast ok. 2. Teraz pracuje dużo lepiej.

 

Pozdrawiam

Edytowane przez zciwo
podpisrx.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...