l.e.s.t.e.r Opublikowano 8 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2013 No to Pany co z tym robić? rwać pompe oleju ? jeździć jak jest i się nie przejmować ? :) czy spuścić ze skały ? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 9 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2013 A przed remontem było ok??? Jeżeli tak to coś źle poskładali i trzeba rozebrać. Jeżeli tak było "od zawsze" to znaczy, że przez pompę olej się cofa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 wez manuala do rak i przesledz droge smarowania - byc moze jest zaworek zwrotny w ukladzie. DEAD w takim raziw wszystkie motocykle z sucha miska , jakie mialem/mam, ja i moim koledzy sa "zajezdzone" i w ogole cudem jezdza... Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 wez manuala do rak i przesledz droge smarowania - byc moze jest zaworek zwrotny w ukladzie. DEAD w takim raziw wszystkie motocykle z sucha miska , jakie mialem/mam, ja i moim koledzy sa "zajezdzone" i w ogole cudem jezdza...Na serio pytam, to jak to jest w motocyklach które znasz??? Wspominałeś że LC4 niby ma ale nie ma suchej miski, co masz na myśli?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 (edytowane) moto kolegow z sucha miska , bo ja mialem tylko XR 600 . XR 400 i 600 , DR 350 , XL 600 , XT 600 , TDM 850 , XTZ 750 - nie nowe , ale tez nie trupy ktore ledwo sie tocza i zaden nie sprawdzal oleju jak w manualu bo to byly bledne wskazania - kazdy sprawdzal po jedzie i to nie za krotkiej . Z tego co wiem LC4 nie maja typowej suchej miski , mimo oleju w ramie - to cos pomiedzy zwykla morka miska, a sucha , wlewasz 1.6 lira oleju w silnik i 0.6 w rame , jazda na gumie to czesto duzo oleju w ariboxie .. czego nie ma w suchej misce. Edytowane 13 Czerwca 2013 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 moto kolegow z sucha miska , bo ja mialem tylko XR 600 . XR 400 i 600 , DR 350 , XL 600 , XT 600 , TDM 850 , XTZ 750 - nie nowe , ale tez nie trupy ktore ledwo sie tocza i zaden nie sprawdzal oleju jak w manualu bo to byly bledne wskazania - kazdy sprawdzal po jedzie i to nie za krotkiej .Nie wiem czy dobrze rozumiem, twierdzisz że:1. Na biegu jałowym motocykle nie były w stanie wypełnić zbiornika oleju do prawidłowego poziomu.2. 3 minuty to jest czas za krótki na osiągnięcie pełnego stanu oleju w zbiorniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 kwestia wyczucia-u mnie pardoksalnie xr600 która była totalnie zarżnięta pokazywała olej wtedy kiedy instrukcja nakazywała :D posprawdzaj w yzf na kilanaście możliwości-ciepły silnik od razu po odpaleniu, potem nie wiem po krótkiej przejażdżce , potem nie wiem niech 2 min po zgaszeniu, 5 min po zgaszeniu... problem byłby dla mnie jeśli mimo milionów kombinacji nigdy nie pokaże oleju ile trzeba-wtedy spuścić olej jeśli jest ile trzeba , dobrze byłoby zmierzyć ciśnienie oleju (są mierniki do tego )chociaż obstawiam że gdyby coś nie tak było z smarowaniem to by już stanęła...... remont robiłeś zwykły rutynowy jak to w crossówce czy coś ci wybuchło ?? brała olej wcześniej ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 Tak , ksiazkowy opis sprawdzania oleju mijaj sie z celem...pokazywalo za malo - motocykle nie byly nowe i pewnie pompy oleju mialy juz straty , ale zaden z tych sprzetow nie jest zakatownym zlomem trzymajacych sie na kurzu... Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2013 Witam,Ostatnio moja maszyna przeszła kapitalny remont. Wyjezdziłem 5-6 baków paliwa, wymieniam olej, tu pierwszy zonk - oleju zlałem 700ml.Zalewam nowy olej,wlałem Ipon 10W50 równo jeden litr.Zgodnie z serwisówka, chce zmierzyć poziom oleju czyli:pale na równym motor na 3 minuty, gasze motor, wykręcam bagnet, wycieram w szmatke, wkładam bagnet w silnik bez wkręcania, wyciągam bagnet, patrze bagnet suchy. Dolewam 300ml oleju, powtarzam procedurę sprawdzenia oleju - dalej sucho na bagnecie. Jeśli zrobię to bardzo szybko olej jest może na centymetrze bagnetu.O co kaman? Mechaniki którzy robili remont się poddali. Pytałem w róznych warsztatach - nikt pomysłu nie ma.Proszę o radę.Remont kapitalny takiego silnika (jak i wielu innych ) wymaga wymiany pompy oleju na fabrycznie nową.Czy podczas remontu pompa została wymieniona? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
l.e.s.t.e.r Opublikowano 19 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2013 pompa oleju nie została wymieniona. Została podobno sprawdzona i była ok. Nie wiem ile kosztuje ale pewnie nie mało. Remont kosztował +/- 6000.Wymieniając pompy i wszystkie pozostałe graty po drodze na nowe pewnie 10 000 by nie chwyciło. Nie sądzę żeby ktoś w naszym kraju takie remonty robił w motocyklu wartym 9000 zł . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.