Skocz do zawartości

yz 450 2007 problem z poziomem oleju w silniku po remoncie


Rekomendowane odpowiedzi

wez manuala do rak i przesledz droge smarowania - byc moze jest zaworek zwrotny w ukladzie.

 

DEAD w takim raziw wszystkie motocykle z sucha miska , jakie mialem/mam, ja i moim koledzy sa "zajezdzone" i w ogole cudem jezdza...

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wez manuala do rak i przesledz droge smarowania - byc moze jest zaworek zwrotny w ukladzie.

 

DEAD w takim raziw wszystkie motocykle z sucha miska , jakie mialem/mam, ja i moim koledzy sa "zajezdzone" i w ogole cudem jezdza...

Na serio pytam, to jak to jest w motocyklach które znasz??? Wspominałeś że LC4 niby ma ale nie ma suchej miski, co masz na myśli??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moto kolegow z sucha miska , bo ja mialem tylko XR 600 . XR 400 i 600 , DR 350 , XL 600 , XT 600 , TDM 850 , XTZ 750 - nie nowe , ale tez nie trupy ktore ledwo sie tocza i zaden nie sprawdzal oleju jak w manualu bo to byly bledne wskazania - kazdy sprawdzal po jedzie i to nie za krotkiej . Z tego co wiem LC4 nie maja typowej suchej miski , mimo oleju w ramie - to cos pomiedzy zwykla morka miska, a sucha , wlewasz 1.6 lira oleju w silnik i 0.6 w rame , jazda na gumie to czesto duzo oleju w ariboxie .. czego nie ma w suchej misce.

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moto kolegow z sucha miska , bo ja mialem tylko XR 600 . XR 400 i 600 , DR 350 , XL 600 , XT 600 , TDM 850 , XTZ 750 - nie nowe , ale tez nie trupy ktore ledwo sie tocza i zaden nie sprawdzal oleju jak w manualu bo to byly bledne wskazania - kazdy sprawdzal po jedzie i to nie za krotkiej .

Nie wiem czy dobrze rozumiem, twierdzisz że:

1. Na biegu jałowym motocykle nie były w stanie wypełnić zbiornika oleju do prawidłowego poziomu.

2. 3 minuty to jest czas za krótki na osiągnięcie pełnego stanu oleju w zbiorniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kwestia wyczucia-u mnie pardoksalnie xr600 która była totalnie zarżnięta pokazywała olej wtedy kiedy instrukcja nakazywała :D

 

posprawdzaj w yzf na kilanaście możliwości-ciepły silnik od razu po odpaleniu, potem nie wiem po krótkiej przejażdżce , potem nie wiem niech 2 min po zgaszeniu, 5 min po zgaszeniu...

 

problem byłby dla mnie jeśli mimo milionów kombinacji nigdy nie pokaże oleju ile trzeba-wtedy spuścić olej jeśli jest ile trzeba , dobrze byłoby zmierzyć ciśnienie oleju (są mierniki do tego )chociaż obstawiam że gdyby coś nie tak było z smarowaniem to by już stanęła......

 

remont robiłeś zwykły rutynowy jak to w crossówce czy coś ci wybuchło ?? brała olej wcześniej ??

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak , ksiazkowy opis sprawdzania oleju mijaj sie z celem...pokazywalo za malo - motocykle nie byly nowe i pewnie pompy oleju mialy juz straty , ale zaden z tych sprzetow nie jest zakatownym zlomem trzymajacych sie na kurzu...

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Ostatnio moja maszyna przeszła kapitalny remont. Wyjezdziłem 5-6 baków paliwa, wymieniam olej, tu pierwszy zonk - oleju zlałem 700ml.

Zalewam nowy olej,wlałem Ipon 10W50 równo jeden litr.

Zgodnie z serwisówka, chce zmierzyć poziom oleju czyli:

pale na równym motor na 3 minuty, gasze motor, wykręcam bagnet, wycieram w szmatke, wkładam bagnet w silnik bez wkręcania, wyciągam bagnet, patrze bagnet suchy. Dolewam 300ml oleju, powtarzam procedurę sprawdzenia oleju - dalej sucho na bagnecie. Jeśli zrobię to bardzo szybko olej jest może na centymetrze bagnetu.

O co kaman? Mechaniki którzy robili remont się poddali. Pytałem w róznych warsztatach - nikt pomysłu nie ma.

Proszę o radę.

Remont kapitalny takiego silnika (jak i wielu innych ) wymaga wymiany pompy oleju na fabrycznie nową.

Czy podczas remontu pompa została wymieniona?

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pompa oleju nie została wymieniona. Została podobno sprawdzona i była ok. Nie wiem ile kosztuje ale pewnie nie mało. Remont kosztował +/- 6000.

Wymieniając pompy i wszystkie pozostałe graty po drodze na nowe pewnie 10 000 by nie chwyciło. Nie sądzę żeby ktoś w naszym kraju takie remonty robił w motocyklu wartym 9000 zł .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...