raper19 Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Witam wszystkich forumowiczow zwracam sie po raz kolejny z prosba a zarazem dorada od was otoz niedawno zakupilem Kawasaki gpz550 Unitrack silnik nie odpalal sprzedajacy stwierdzil iz zaliczyl glebe i od tego czasu moto nie chcialo palic po wstepnych ogledzinach okazalo sie ze wypalone sa 4 zawory ssace jak w poprzednim moim modelu wymienilem zawory oczywiscie gniazda byly doszlifowane gazniki zostaly wyczyszczone swiece iskre maja cisnienie jest a moto podczas proby prozruchu praktycznie wogole sie nie odzywa nieraz potrafi ostro chuknac w wydech probowalismy tez na zapych nic a co najdziwniejsze kiedy manetka gazu byla puszczona moto przezucal gdy dalo sie gazu kolo zaczelo stac w miejscu jakby cos odbilo.Rozrzad jest ustawiony ok zawory na mijance sa 2 walki wydechowe ale nie sadze iz to byla przyczyna gdyz slyszalem ze to walki uniwersalne prosze o wasze porady bo mi juz rece opadaja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Wszystko wskazuje na złe ustawienie zapłonu. Nie chodzi tutaj o pojedyncze stopnie, ale raczej o pomylone przewody wysokiego napięcia lub przedstawiony czujnik pozycji zerowej np o 180 stopni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Wiesz, moze warto w koncu podsumowac takie tematy jak Twoj, powiedz stary jak mozna kupowac motocykl ktory nie odpala? to raz a 2 jak mozna drugi raz wdepnac w to samo bo jak napisales w Twoim poprzednim kawasaki bylo to samo, serio myslisz, ze taniej uruchomic niesprawnymotocykl niz kupic sprawny?a teraz do rzeczy, najpierw trzeba sprawdzic kompresje na cylindrach, jesli bedzie ok to serwis gaznikow.... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raper19 Opublikowano 28 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Kompresja sprawdzona jest praktycznie identyczna na 4 cylindrach pozatym glowica byla robiona takze nie mysle zeby gdzies mogla uciekac tloki z pierscieniami byly w db stanie gazniki wyczyszczone jeszcze raz i nic swiece sa wszystkie mokre po kreceniu lecz zastanawia mnie jedna rzecz koles ma kombinowana cewke od innego moto zreszta cala instalacja to jedna wielka skladanka dodam zdjecie tej cewki z pytaniem z ktorej strony ma isc zasilanie cewki a z ktorej impuls z modulu gdyz nie jestem pewien na tego pseudo elektryka ktory ten moto robil pytam iz cewka nie jest oryginalna od tego moto i pozatym nie ma zadnych oznaczen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 (edytowane) a sprawdziles to o czym pisal Aker?cewka wyglada nieciekawie delikatnie mowiac, jezeli cala instalacja wyglada podobnie to musisz sie nia zajac, bo to walka z wiatrakami taka praca nad tym. Piszesz jednak, ze swiece iskre maja a jezeli sa spelnione te trzy podstawowe warunki iskra paliwo kompresja to powinien palic, no chyba ze faktycznie pozamieniane sa cewki kable WN i co tam jeszcze mozliwe, z 1 cewki przewody maja byc podlaczone do swiec 1 i 4 cylindra. Niewiadomo tez czy modul nie jest padniety... Edytowane 28 Maja 2013 przez JanuszK30 Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 28 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Witam wszystkich forumowiczow zwracam sie po raz kolejny z prosba a zarazem dorada od was otoz niedawno zakupilem Kawasaki gpz550 Unitrack silnik nie odpalal sprzedajacy stwierdzil iz zaliczyl glebe i od tego czasu moto nie chcialo palic po wstepnych ogledzinach okazalo sie ze wypalone sa 4 zawory ssace jak w poprzednim moim modelu wymienilem zawory oczywiscie gniazda byly doszlifowane gazniki zostaly wyczyszczone swiece iskre maja cisnienie jest a moto podczas proby prozruchu praktycznie wogole sie nie odzywa nieraz potrafi ostro chuknac w wydech probowalismy tez na zapych nic a co najdziwniejsze kiedy manetka gazu byla puszczona moto przezucal gdy dalo sie gazu kolo zaczelo stac w miejscu jakby cos odbilo.Rozrzad jest ustawiony ok zawory na mijance sa 2 walki wydechowe ale nie sadze iz to byla przyczyna gdyz slyszalem ze to walki uniwersalne prosze o wasze porady bo mi juz rece opadaja. Jeżeli jedna cewka jest podłączona do cylindrów 1 i 2 a druga do cylindrów 2 i 3 to zamień kable zasilające obie cewki miejscami i powinien odpalić na nowych świecach bez problemu. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raper19 Opublikowano 28 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Problem rozwiazany tak jak JanuszK pisales musialem zajac sie instalacja okazalo sie ze gosc podlaczyl kable z impulsu na odwrot tzn lewa cewka operowala 2 i 3 tlok a prawa 1 i 4 przez co nie chcial palic poszperalem troche w schematach i doszlem do tego po kolorach kabli dziekuje wszystkim za dorady ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.