Skocz do zawartości

Opinie o silnikach VW/Audi 1.8T


Nitomen
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

 

. Za wiele nie czytaj i nie pytaj, bo dojdzie do tego że bedziesz jeździł hulajnogą.
To tak jakbyś szukał idealnej dziewczyny, nie ma i nie będzie, bierze się to, co jest dostępne w danej chwili na rynku, i używa zgodnie z przeznaczeniem :)

 

I takie podsumowanie mi sie podoba :laugh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1,8T jest dobrym silnikiem, podchodzony lubi olej, ale pozatym jeździ fajnie. Akurat w A4 daje rade, a na LPG też działa bez problemu. Miałem 4 samochody z tym silnikiem, i co prawda żadnym długo nie jeździłem, ale żaden też nie sprawiał problemu. Dwa były na LPG dwa bez.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale nie każdego stać na ameryańskie V8 które z ponad 5L pojemności wyciąga ledwo 200KM. Więc o niezawodnym można tylko pomarzyć, chyba że chcesz lać 30L LPG na setkę.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze, chłopaki, jeździcie japońskimi motocyklami (prawie każdy), a się zastanawiacie jaka motoryzacja jest najlepsza!

Pozdrawiam

Pewnie masz na myśli to że Japońskie benzynówki są dobre. I masz racje, bo szczególnie te Hondowskie wypadają super, ale wolnossąca wysokoobrotówka, a doładowany motor to inna bajka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta a szukanie mechanika/elektryka żeby zdiagnozować błąd w japończyku bezcenne, japońskie silniki są dobre jak są nowe. Poza tym plastikowość i bezguście wykończenia według mnie wypada cienko. Już wolał bym za tą cenę rocznego francuza przynajmniej wygląda za 2 lata sprzedajesz dokładasz i znowu prawie nowe auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bez przesady , wiele znajomych ma japonce i nikt nie narzeka .

 

Kiedy spotykaja sie uzytkownicy "francuzow " ? - codziennie rano na serwisie :)

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby mieć czym pierdnąć spod świateł mogę coś takiego zaproponować http://allegro.pl/silnik-chevrolet-chevy-572-nowy-i3279336139.html

a uwierz mi, jest czym ;). Przywiozłem 3 z czego jeden wykorzystany, jeden sprzedany, a z tym miałem wielkie plany, które ostatnimi czasy się zmieniły.

 

 

Odepchnąć? To przeca jest już frezarka do asfaltu. :biggrin: Znajomek ma 200KM (5.2L) w 2-tonowym Jeep`ie i mało które auto ma z nim szansę spod świateł.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko ten jeep to jest panie kolego fiat ;) japońskie samochody ciężko się diagnozuje i ciężko serwisuje. Nawet skomplikowane BMW czy Merola szybciej zrobisz. Niż np. prostą Mazdę. Co prawda sprawa to też oprogramowania ale i tak miodu ni ma. Z VW zrobisz wszystko za grosze w porównaniu do japońskich marek. Zresztą panowie obecne auto po 8 latach nadaje się tylko na szrot.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokladnie wuseska..dlatego warto zrobic stare auto pod siebie i jezdzic do poki nie polamie sie w pol :)

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Qr.... 8 lat szort? To ja pacze na Allegro na "młodziaki" czyli 10-latki i mlaskam że świeżynki ładne. Coś robię nie tak? Mój Gofer ma 15 i żyje. Podobno przy 300kkm zegar się resetuje, czyli już niedługo, za kilka tysi. Ino nie wiem czy to pierwszy czy już drugi reset będzie. :biggrin: No ale fakt że większość sam w nim mogę rzeźbić z pomocą młotka, puszki od browaru i drutu. Co najwyżej pompa wtryskowa i turbina mogą być trudniejszym tematem, ale tą drugą to jeszcze sam potrafię wyjąć i potem zamontować.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A produkuje się teraz jakieś auto które kupując nowe starczy mi do końca życia?

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...