ventura Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Witam! Suzuki GSXR 1000 K1 pierwotnie lecz z przyczyn losowych założony silnik od K2 z automatycznym ssaniem. Wymieniona instalacja pod ten silnik bo lekko sie różni ta od K1. I teraz co się dzieje. Moto raz wykazywało pełną moc i śmigało bez zarzutów a innym razem połowę, mierzone na hamowni 70KM. Niezależne to było bo bez żadnego dłubania moc raz była a raz nie. A na koniec doszło do tego że odpala ale pochodzi chwilę, później zaczyna kuśtykać jakby na 3 gary aż w końcu gaśnie. Domyślam się że za dużo tam wszystkiego jest odnośnie tych czujników jak przechyłu czy ciśnienia atm itp. Ale chyba coś za to musi być odpowiedzialne bezpośrednio. Nie wiem czy wtryski jakoś pozapiekane czy komputer lub pompka paliwa. Chociaż pompka po wpięciu manometru wykazuje że jest ciśnienie. Za zegarze jest komunikat C00 Ale to chyba tak ma być, nic innego nie pokazuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 dymi, kopci przy tym, czy strzela?Nie bardzo tylko wiem po co wymieniałeś cokolwiek w elektryce jeśli oba silniki są identyczne, i można je bez problemu zamienić.Co to znaczy że jest ciśnienie? Tzn ile? i czy jest stabilne, zwłaszcza w czasie pracy silnika. Może zwyczajne map sensor nie jest podpięty, albo coś z podciśnieniami pokićkaliście. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 20 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Nie kopci, nie strzela i nic z tych rzeczy. Ale jest pewne zjawisko. W momencie odpalenia zapłonu, w tym czasie co pompka paliwa pompuje to pstryka silniczek przepustnic. Cyka jak stary przerywacz od kierunkowskazów przez kilka sekund a potem przestaje. Z instalacją posłuchałem bo podobno K2 ma lekko zmienioną ze względu właśnie na automatyczne ssanie i ten silniczek przepustnic. Pompka paliwa daje coś ponad jak pamiętam 2.5 czy niecałe 3 atm. A czy coś jest niepodpięte? Muszę to jeszcze raz oblecieć kostka po kostce, może coś się wyjaśni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 aha, to może być tak że drugie przepustnice nie chcą/ nie mogą sie otworzyć i blokują przepływ powietrza, można to sprawdzić zdejmując airboks. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 przy okazji kod bledu dla silniczka tych przepustnic to 28 plus 29 dla czujnika tych przepustnic, przepustnice powinny byc otwarte przed uruchomieniem silnika zupelnie i bezposrednio po uruchomieniu zejsc do pozycji okolo 20-25% zamkniecia. Ja jednak sprawdzilbym jeszcze exup, moze to on raz sie otwiera a raz nie i na wysokich obrotach dlawi silnik. Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 22 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2013 (edytowane) Kiedyś chcieli mi w K2 zmienić wydech na sportowy, ale odpuściłem (był taki sportowy, jak ja chińczyk :)). Natomiast w trakcie tych prób miałem dopięty a potem założony z powrotem na oryginał exup. I niestety, fachowiec który to zakładał był tak samo dobry, jak tłumik sportowy. Pzzez dwa tygodnie bujałem się po mechanikach z motocyklem który ciągnął do 5-6 tys. a potem dupa, a czasem na 4 się zatrzymywał. Dopiero jak oddałem do Tomka Kędziora w PolandPosition, gdzie linki poustawiali po bożemu, problem zniknął od ręki. Więc jak zmieniany był silnik, zdejmowane tłumiki, to może coś poprzestawiali na linkach zaworu i teraz jest dodatkowy problem... Edytowane 22 Maja 2013 przez maniek_7 Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 27 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 przy okazji kod bledu dla silniczka tych przepustnic to 28 plus 29 dla czujnika tych przepustnic, przepustnice powinny byc otwarte przed uruchomieniem silnika zupelnie i bezposrednio po uruchomieniu zejsc do pozycji okolo 20-25% zamkniecia. Ja jednak sprawdzilbym jeszcze exup, moze to on raz sie otwiera a raz nie i na wysokich obrotach dlawi silnik. Otóż widać chyba zebrało się kilka spraw bo po zdjęciu filtra przepustnice są praktycznie zamknięte w 95%tach. Kiedyś chcieli mi w K2 zmienić wydech na sportowy, ale odpuściłem (był taki sportowy, jak ja chińczyk :)). Natomiast w trakcie tych prób miałem dopięty a potem założony z powrotem na oryginał exup. I niestety, fachowiec który to zakładał był tak samo dobry, jak tłumik sportowy. Pzzez dwa tygodnie bujałem się po mechanikach z motocyklem który ciągnął do 5-6 tys. a potem dupa, a czasem na 4 się zatrzymywał. Dopiero jak oddałem do Tomka Kędziora w PolandPosition, gdzie linki poustawiali po bożemu, problem zniknął od ręki. Więc jak zmieniany był silnik, zdejmowane tłumiki, to może coś poprzestawiali na linkach zaworu i teraz jest dodatkowy problem...To u mnie też coś podobnego występuje skoro mówisz że różnie bywało z mocą. Muszę obadać przepustnice jak się zachowują i exup bo nieszczęścia chodzą parami i tu może być problem. A gdy exup jest całkowicie odłączony i przepustnica w tłumiku otwarta na max to będzie miał moc czy też nie? To tak apropo w celach diagnostycznych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Otóż widać chyba zebrało się kilka spraw bo po zdjęciu filtra przepustnice są praktycznie zamknięte w 95%tach. To u mnie też coś podobnego występuje skoro mówisz że różnie bywało z mocą. Muszę obadać przepustnice jak się zachowują i exup bo nieszczęścia chodzą parami i tu może być problem. A gdy exup jest całkowicie odłączony i przepustnica w tłumiku otwarta na max to będzie miał moc czy też nie? To tak apropo w celach diagnostycznych.w dolnych partiach obrotów powinien być przymulony ale w górnych pełna moc. Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 w dolnych tez bedzie ok, nie bedzie maksimum jakie byc powinno ale bedzie niezle, z tym silniczkiem od exupa w tym motocyklu sa dosc czesto problemy i zastepczo stosuje sie specjalne polaczenie przewodow modulu, lub uklad skladajacy sie z 3 rezystorow plus kondensator, ktore oszukuja jakby kompa, ze exup jest a w rzeczywistosci go nie ma. Nie bedzie tragedii jak sie go pozbedziesz...A co do przepustnic, to wsadz tam lape i sprawdz czy recznie je mozesz przestawic do pelnego otwarcia, koniecznie na wylaczonym zaplonie. Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 28 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 Po krótkiej przerwie zabrałem się za motor. A więc tak. Odpala i kuśtyka tak jakby na 3 gary. Przez chwile wyświetlał się kod C27 a teraz świeci na czerwono lampka i na liczniku widnieje napis FI. Od czego zacząć Panowie?w dolnych tez bedzie ok, nie bedzie maksimum jakie byc powinno ale bedzie niezle, z tym silniczkiem od exupa w tym motocyklu sa dosc czesto problemy i zastepczo stosuje sie specjalne polaczenie przewodow modulu, lub uklad skladajacy sie z 3 rezystorow plus kondensator, ktore oszukuja jakby kompa, ze exup jest a w rzeczywistosci go nie ma. Nie bedzie tragedii jak sie go pozbedziesz...A co do przepustnic, to wsadz tam lape i sprawdz czy recznie je mozesz przestawic do pelnego otwarcia, koniecznie na wylaczonym zaplonie.A możesz coś więcej na temat tego obejścia? To trzeba w tej kostce co leci do tyłu pod zadupkiem spiąć przewody?Wyszukałem w kodach że może być walnięty "CKP sensor ". Chodzi o ten czujnik położenia wałków rozrządu czy ten główny impulsator na wale? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 exupa zostaw sobie na razie na deser, moim zdaniem masz przestawiony rozrzad o 1 zabek i CKP czyli czujnik polozenia walka rozrządu pokazuje blad, sprawdz to w pierwszej kolejnosci. Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 1 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2013 Rozbebeszyłem dziś pokrywę i oto co jest grane. Narobiłem zdjęć i liczę na podpowiedź Panowie. Gdy znak na wale ustawiony jest na kreski wówczas strzałka na kole wałka rozrządu EX z numerem 1 nie leży idealnie na płasko z płaszczyzną głowicy tylko jest wyżej o jakieś 3-4 mm. A gdy tą strzałkę ułoże idelanie na płasko z głowicą, tak że widać tylko kawałek strzałki wówczas na wale znak ucieka do przodu o jakieś 4 mm. I nie wiem teraz czy ta strzałka na wałku EX musi być idealnie płasko tak żeby nie wystawała ponad krawędź głowicy? Bo chyba faktycznie rozrząd jest przewalony o ząbek.I pytanie nr 2. Chodzi o gsxr 1000K2. Chcąc przestawić rozrząd to jak najlepiej to uczynić. Trzeba odkręcać wałki czy może na wale lepiej to zrobić a góry nie ruszać?Zdjęcie nr 67 to znak na wale ustawiony na znaki 70 w tym momencie strzałka nie leży idealnie na płaskoZdjęcie 71 to strzałka ustawiona na rozrządzie idealnie płasko 74 to w tym układzie znak na wale jest przestawiony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satanic_masta Opublikowano 1 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2013 a koło wałka ssącego ma ta mała kreskę w płaszczyźnie głowicy?Sprawdź ile zostało zakresu napinacza, bo może się łańcuch wyciągnął. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 1 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2013 Niestety na ssącym nie ma znaku który jest na płasko z głowicą przy takim ustawieniu wału. Nie wiem czy aż tak mógłby się wyciągnąć łańcuch żeby była taka różnica na znakach. Naciągnięty jest dość mocno w każdym momencie więc napinacz chyba ma jeszcze zapas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satanic_masta Opublikowano 1 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2013 jest znak poziomy na ssącym, spojrzyj do manuala, a to ze napinacz mocno napina łańcuch, nie świadczy o zużyciu tego drugiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.