Rozner1 Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Witam mam problem z moja yamaha. W momencie gdy odkrece manetke na maxa to wszystko jest oki do momentu 11.500 obr wtedy zaczyna przerywac jak by byl na odcieciu. Ale wystarczy popusici manetke i delikatnie dojsc do 12.200 i wtedy znowu strzal do przodu jak by nigdy nic. Dziwne bo robi to tylko w tym przedziale i tylko kiedy sie zagrzeje tzn trzyma 80 stopni okolo wtedy z 10 dodan gazy to 9 razy przerwie. Ale w momencie gdy jest silnik nie zagrzany czyli okolo 50 czy 60 stopni to tego nie robi. Ostatnio tez przyuwazylem ze gdy jade w dwie osoby to granica zaczecia przerywania spada w w dol do okolo 10.800 i to przerywanie jest bardziej odporne na popuszczenie manetki ale gdy juz sie uda to od 12 tys smiga jak glupi.Mechanik sprawdzal gaziole i filtry i wszystko niby oki. Lecz nikt nie wie dlaczego tak sie dzieje. Silnik ma orginalnie 24 tys przebiegu.Pomozcie bo ja juz trace sily ..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KirkBlade Opublikowano 20 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Na każdym biegu Ci się tak dzieje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rozner1 Opublikowano 20 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Tak na kazdym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz Moskała Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Sprawdz sobie kompresje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 No tak, z pewnością gubi kompresję na wysokich obrotach :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rozner1 Opublikowano 21 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Ale by robil tylko na cieplym i nie zawsze ?? Hmm ale ten przedzial obrotow jest zawsze przy 11.500 dokladnie zawsze w tym samym momencie i przy odjeciu gazy przechodzi ponad 12 i startuje jak rakieta hmm no nie wiem ale napewno sprawdze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Nie sprawdzaj bo to nie to, jak może silnik gubić kompresję na chwilę!! Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rozner1 Opublikowano 25 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 Sluchajcie nie wiem jz co jest grane czasami oki czasami nie. Hmm wymienilem giltr powietrza teraz. I zaraz po wymianie wydawalo sie ze jest jz spoko az tu zagrzal sie na 86 stopni i sobie wracam i za kazdym razem 11 tys i odciecie. Ale teraz za kazdym razem no juz sie zalamuje bo nie wiem co robic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 może czujnik TPS w tym zakresie umiera... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rozner1 Opublikowano 25 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 Hmm byl sprawdzany i podobno byl przestawiony czy cos tam ale go zrobili Tylko ze on to nie robi na wolnych hmm a pozatym byl speawdzany i podobno byl przestawiony alezrobili to Ratujcie bo juz 800 zl wpakowalem ogolnie i nic nie wiadomo :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 25 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 (edytowane) Jeśli w tych okolicach pomaga ujęcie manetki i po wtmianie filtra powietrza była różnica to problem masz z mieszanką. Akurat ja w B400 przerabiam temat dziur w górnym zakresie i najlepszy efekt dała zmiana dysz głównych, bo te są odpowiedzialne za zakres pełnego otwarcia przepustnic. Kosztowały całe 56zł za 4 sztuki.Z uwagi, że nie rozwiązałem problemu całkowicie potraktuj to tylko jako wskazówkę. EDIT - Wg googli uznałem, że Twoja 2002 R6 ma gaźniki. Jeśli masz model już na wtrysku to inna bajka. Edytowane 25 Lipca 2013 przez Shinigami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rozner1 Opublikowano 25 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2013 Zgadza sie. Jest to gaznik. Hmm robi tylko w przedziale 11 tys i przerywa. Trzeba ujac manetke i dosiagnac delikatnie do 12 tys i wtedy problem znika i smaruje na maxa. Po wymianie filtra zaczal robic to czesciej. I robi to tylko na cieplym silniku. Hmm najlepsze to to ze synchronzaworow i gaznikow bylo zrobione. I nie pomoglo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Kompletnie nie załapałeś co do Ciebie napisałem.Gaźniki mają przedziały otwarcia manetki w jakich ich konkretne elementy pracują. Maksymalne otwarcie i przejście między 3/4 a pełnym otwarciem to dysza główna (main jet) i rurka emulsyjna (needle jet). Jeśli zakres średnich obrotów masz mocny, jałowe trzyma i nie faluje to w zasadzie mówi samo za siebie. Może być jeszcze jakieś lewe powietrze albo problem z doładowaniem dynamicznym ale podobno prędkość i bieg nie gra roli problem jest stały z tego co zrozumiałem.Na temat filtra przeczytaj zdanie jeszcze raz mając na uwadze, że silnik spala MIESZANKĘ paliwowo powietrzną, nie samą benzynę. Grzebiesz przy powietrzu to odbija się na mieszance, grzebiesz przy paliwie to odbija się na mieszance. Proste.No i te synchro. To nie jest żadne magiczne remedium na wszystkie bolączki. To tylko rozwiązuje problemy obrotów jałowych nic po za tym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 A gaźniki były tylko synchronizowane czy ktoś zaglądał no nich głębiej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.