Skocz do zawartości

Wsk 125 POMOCY PILNIE


Michael123
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam taki problem. Wkręcę wyczyszczoną lub nową świecę jest git, mocna, szybka. Przejadę 3/4 kilometry i nie chce jechać. Wykręcę świecę i jest tak okopcona że masakra jakimś czarnym syfem. Przeczyszczę świecę i znowu jest rakieta. Jeszcze z rury wydechowej cieknie i trochę dymi. Czym to może być spowodowane???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do simeringu od strony sprzęgła to jest kolejność taka łożysko-simering-łożysko. Prawdopodobnie trzeba będzie rozpołowić silnik aby go wymienić.(ja tak zawsze robię, innego sposobu nie znam).

Na chwile obecną wyregulować gaźnik bo wygląda to na zbyt bogatą mieszankę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzięki dzisiaj zabieram się za rozpoławianie silnika jak coś to będę pytał :D



Siemak rozpołowiłem silnik i mam pytanie jaką grubość powinny mieć tarcze sprzęgła. Mierzyłem swoje suwmiarką i gdzie jest ten klocek z 2 stron blachy to wszystko ma jakieś 3,1mm i jeden klocek korkowy wypadł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wlałeś może środek specjalny do paliwa wsk 125 i 175 o ile się nie mylę jezdziła na 78 oktanach a teraz jest 95 oktan i jest bezołowiowa i do miesznki dolewa się środek chyba zmniejszający ilość oktanów no chyba że się mylę pozdrawiam :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja już wiem co było przyczyną strasznego kopcenia simmering od strony sprzęgła strasznie puszczał olej tylko teraz nie wiem czy tarcze sprzęgła muszę kupić ponieważ są nie równo pościerane i w jednym miejscu są grubsze a w drugim są chudsze co mi doradzacie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym kupił nowe, ostatnio jak kupowałem tarcze kosztowały 2 zł za sztukę, więc nie wiem nad czym sie zastanawiać. Jeden feler z nimi jest jak sie rozgrzeją to puchną przynajmniej te moje (rozgrzeją od upalania sprzęgła) innych problemów z nimi nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wlałeś może środek specjalny do paliwa wsk 125 i 175 o ile się nie mylę jezdziła na 78 oktanach a teraz jest 95 oktan i jest bezołowiowa i do miesznki dolewa się środek chyba zmniejszający ilość oktanów no chyba że się mylę pozdrawiam :banghead:

 

Jak mówi stare przysłowie "słyszał dzwon ale nie wie gdzie on". W dwusuwie nie występuje zjawisko mogące występować w 4 suwach, czyli uszkodzenie przylgni zaworów, związanej z używaniem benzyny bezołowiowej. Bo to właśnie z tego powodu można stosować dodatek do paliw. Żaden dostępny dodatek nie "zubaża" benzyny, a jedynie wprowadza substancje zastępujące związki ołowiu, występujące kiedyś w paliwach. To o czym piszesz kolego , czyli, że kiedyś benzyna miała 78 oktanów a teraz 95 i motocykl przez to nie będzie jeździł, absolutnie nie jest prawdą i radzę zapomnieć, że takie bzdury opowiadałeś. W każdym silniku spalinowym im lepsze paliwo (więcej "oktanów") tym silnik lepiej pracuje i nie będzie występowało zjawisko spalania stukowego. I nie ma tu znaczenia czy to 2 czy 4 suw.

 

ja już wiem co było przyczyną strasznego kopcenia simmering od strony sprzęgła strasznie puszczał olej tylko teraz nie wiem czy tarcze sprzęgła muszę kupić ponieważ są nie równo pościerane i w jednym miejscu są grubsze a w drugim są chudsze co mi doradzacie

 

Tarcze sprzęgła, zarówno korkowe jak i stalowe, nie mogą być nierówno zużyte, wytarte, przypalone czy też w jakikolwiek zdeformowane. Przez to sprzęgło będzie nieprawidłowo działać (powtarzające się zacinanie i poślizg, blokowanie w trakcie wysprzęglania itp). Tu nie ma co się zastanawiać, tylko kupować nowe. A zabezpieczeniem przed "puchnięciem" jest namoczenie tarcz korkowych w rzadkim oleju ( tak min. na 24 godziny) i następnie wygładzenie ewentualnie ujawnionych nierówności w grubości poszczególnych wkładek za pomocą płótna ściernego o gradacji 80-100, ułożonego na gładkim twardym podłożu (np. stół, tafla szkła, płyta traserska itp.). Na tak przygotowanej powierzchni dociera się każdą tarczę z każdej strony do momentu wyrównania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...