Michael123 Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 Witam mam taki problem. Wkręcę wyczyszczoną lub nową świecę jest git, mocna, szybka. Przejadę 3/4 kilometry i nie chce jechać. Wykręcę świecę i jest tak okopcona że masakra jakimś czarnym syfem. Przeczyszczę świecę i znowu jest rakieta. Jeszcze z rury wydechowej cieknie i trochę dymi. Czym to może być spowodowane??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian zxr Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 uszczelniacze na wale mogą puszczać olej ze skrzyni... albo oleju dałeś za dużo do paliwa :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michael123 Opublikowano 12 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 oleju do paliwa właśnie mało dałem. A jak zmienić ten simering?to mi się może 3/4 dni temu zrobiło jak olej wymieniłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid1981 Opublikowano 12 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 iglice daj zabek w dól. zanim wkrecisz nowa swiece toja wypal na gazie 20 min.simera wymieniasz sciagajac najpierw zebatke z walu od strony sprzegla.i tam pod nia masz simering Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żurek Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 Co do simeringu od strony sprzęgła to jest kolejność taka łożysko-simering-łożysko. Prawdopodobnie trzeba będzie rozpołowić silnik aby go wymienić.(ja tak zawsze robię, innego sposobu nie znam).Na chwile obecną wyregulować gaźnik bo wygląda to na zbyt bogatą mieszankę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michael123 Opublikowano 13 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 ok dzięki dzisiaj zabieram się za rozpoławianie silnika jak coś to będę pytał :DSiemak rozpołowiłem silnik i mam pytanie jaką grubość powinny mieć tarcze sprzęgła. Mierzyłem swoje suwmiarką i gdzie jest ten klocek z 2 stron blachy to wszystko ma jakieś 3,1mm i jeden klocek korkowy wypadł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nazgul65 Opublikowano 13 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 a wlałeś może środek specjalny do paliwa wsk 125 i 175 o ile się nie mylę jezdziła na 78 oktanach a teraz jest 95 oktan i jest bezołowiowa i do miesznki dolewa się środek chyba zmniejszający ilość oktanów no chyba że się mylę pozdrawiam :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michael123 Opublikowano 13 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2013 ja już wiem co było przyczyną strasznego kopcenia simmering od strony sprzęgła strasznie puszczał olej tylko teraz nie wiem czy tarcze sprzęgła muszę kupić ponieważ są nie równo pościerane i w jednym miejscu są grubsze a w drugim są chudsze co mi doradzacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żurek Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 Ja bym kupił nowe, ostatnio jak kupowałem tarcze kosztowały 2 zł za sztukę, więc nie wiem nad czym sie zastanawiać. Jeden feler z nimi jest jak sie rozgrzeją to puchną przynajmniej te moje (rozgrzeją od upalania sprzęgła) innych problemów z nimi nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 14 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2013 a wlałeś może środek specjalny do paliwa wsk 125 i 175 o ile się nie mylę jezdziła na 78 oktanach a teraz jest 95 oktan i jest bezołowiowa i do miesznki dolewa się środek chyba zmniejszający ilość oktanów no chyba że się mylę pozdrawiam :banghead: Jak mówi stare przysłowie "słyszał dzwon ale nie wie gdzie on". W dwusuwie nie występuje zjawisko mogące występować w 4 suwach, czyli uszkodzenie przylgni zaworów, związanej z używaniem benzyny bezołowiowej. Bo to właśnie z tego powodu można stosować dodatek do paliw. Żaden dostępny dodatek nie "zubaża" benzyny, a jedynie wprowadza substancje zastępujące związki ołowiu, występujące kiedyś w paliwach. To o czym piszesz kolego , czyli, że kiedyś benzyna miała 78 oktanów a teraz 95 i motocykl przez to nie będzie jeździł, absolutnie nie jest prawdą i radzę zapomnieć, że takie bzdury opowiadałeś. W każdym silniku spalinowym im lepsze paliwo (więcej "oktanów") tym silnik lepiej pracuje i nie będzie występowało zjawisko spalania stukowego. I nie ma tu znaczenia czy to 2 czy 4 suw. ja już wiem co było przyczyną strasznego kopcenia simmering od strony sprzęgła strasznie puszczał olej tylko teraz nie wiem czy tarcze sprzęgła muszę kupić ponieważ są nie równo pościerane i w jednym miejscu są grubsze a w drugim są chudsze co mi doradzacie Tarcze sprzęgła, zarówno korkowe jak i stalowe, nie mogą być nierówno zużyte, wytarte, przypalone czy też w jakikolwiek zdeformowane. Przez to sprzęgło będzie nieprawidłowo działać (powtarzające się zacinanie i poślizg, blokowanie w trakcie wysprzęglania itp). Tu nie ma co się zastanawiać, tylko kupować nowe. A zabezpieczeniem przed "puchnięciem" jest namoczenie tarcz korkowych w rzadkim oleju ( tak min. na 24 godziny) i następnie wygładzenie ewentualnie ujawnionych nierówności w grubości poszczególnych wkładek za pomocą płótna ściernego o gradacji 80-100, ułożonego na gładkim twardym podłożu (np. stół, tafla szkła, płyta traserska itp.). Na tak przygotowanej powierzchni dociera się każdą tarczę z każdej strony do momentu wyrównania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.