Rozio Opublikowano 11 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2004 No właśnie czy ten motocykl nadaje sie jako pierwszy sprzęt do jazdy w terenie??Do tej pory jeżdziłem tylko na szosowych demoludach.I ile tzreba dać za taką CZ w dobrym stanie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 11 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2004 Do nauki to moim skromnym zdaniem to on jest za mocny, poszukać CZ125 ją powinneś opanować bez problemu. W dobrym stanie można juz wyrwać za 1000-1200złotych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz-KX80 Opublikowano 12 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2004 kolega ma cz i ciezko do niej dostac części. a jek sa to bardzo drogie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 12 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2004 kolega ma cz i ciezko do niej dostac części. a jek sa to bardzo drogie. Mateusz co ty gadasz??!! Części jest bardzo dużo i są tanie!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz-KX80 Opublikowano 12 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2004 Mi chodzi o cz crossową 125, a nie tą zwykłą. przynajmniej kolega miał problem z dostaniem cześci w końcu przysłali je mu z internetu. Jesli sadzisz że za tłok do cz można dać 250 zł to sie z toba zgadzam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 12 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2004 ja robie w CZ crossowych i z cząściami nie ma żadnego problemu i są tanie (tłoki w zależności od pojemności os 70 do 120 zł) tłoki czeskie oczywiście a co do nauki to jeśli chcesz jeśdzić po jakims prostym polu albo lasku to może byc 250 ale jeśli masz zamiar pogasić jakieś hopki czy pojeździć ostrzej to proponuje 125 ona przyniesie ci duzo radości a na początek i tak nie bedzie ci łatwo przynajmnij pierwsze 3 dni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 12 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2004 Mi chodzi o cz crossową 125, a nie tą zwykłą. przynajmniej kolega miał problem z dostaniem cześci w końcu przysłali je mu z internetu. Jesli sadzisz że za tłok do cz można dać 250 zł to sie z toba zgadzam. Nie chodziło mi o Crosówke CZ a nie o zwykłą, a lucas sie na tym zna i wie jak i co. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 12 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2004 w porownaniu do crossowek Japonskich innych zachodnich producentow to czesci do CZ sa tanie i latwo dostepne.Ja mysle ze do nauki w 100% wystarczy CZ 125 a jak ja juz opanujesz to tez bedziesz mogl niezle poszalec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 12 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2004 no coś tam wiem :banghead: i naprawde lepiej kupić starą roz.......ą CZ i ją wyremontować koszt wszyskiego z zakupem około 1200-1500 zł i latać na niej jeszcze długo bo to odporne sprzęty a nie wydać od .......kasy na japonca żeby stał w garażu bo nie bedzie sie mialo na tłok czy tuleje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gościu Opublikowano 12 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2004 cz 125 jest naprawde mocna i przynosi wiele radosci z jazdy, charakteryskytak silnika jeste tak dzika ze ja pierole :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz-KX80 Opublikowano 12 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2004 widocznie mój znajomy przepłacił z tym tłokiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucek Opublikowano 15 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2004 Ja swoje pierwsze (poważne) kroki stawiałem na CZ 125 cross i przyznam, że nawet całkiem fajnie się jeździło ;) ROZIO, poszukaj informacji w archiwum o CZ cross!!! Tam masz wszystko napisane, np. czemu lepiej kupić 125 niż 125 !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 15 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2004 Ja swoje pierwsze (poważne) kroki stawiałem na CZ 125 cross i przyznam' date=' że nawet całkiem fajnie się jeździło ;) ROZIO, poszukaj informacji w archiwum o CZ cross!!! Tam masz wszystko napisane, np. czemu lepiej kupić 125 niż 125 !!![/quote'] tak,tak; dlaczego lepiej kupić 125 niż 125, no język polski się kłania jak nic, a pozatym popieram wszystkie tu wysłane posty pozatym , że tłok kosztował 250. Z kąd ty go sprowadzales ?? Z grenlandi ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karol1001 Opublikowano 15 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2004 Ja swoje pierwsze (poważne) kroki stawiałem na CZ 125 cross i przyznam' date=' że nawet całkiem fajnie się jeździło ;) ROZIO, poszukaj informacji w archiwum o CZ cross!!! Tam masz wszystko napisane, np. czemu lepiej kupić 125 niż 125 !!![/quote'] tak,tak; dlaczego lepiej kupić 125 niż 125, no język polski się kłania jak nic, a pozatym popieram wszystkie tu wysłane posty pozatym , że tłok kosztował 250. Z kąd ty go sprowadzales ?? Z grenlandi ?? Przeginasz przysłowiową pałe ;) Temat umarł w lipcu to po kiego go odświerzasz??? Masz zamiar przywrócić kazdy temat o CZ??? Gratuluje świetnej koncepcji... ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucek Opublikowano 15 Listopada 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2004 Powiem tylko jedno: Kornol, szukasz dziury w całym ;) Jeśli Cie to zbawi, to maiłem na myśli czemu lepiej kupić 125 niż 250!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.