sportluk Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Witam motocyklistów,w chwili obecnej jestem posiadaczem Kawasaki GPZ 500 z 95r. jest to trzecie wydanie tego modelu.Kupiłem ten motor z usterką owiewki i rzekomo lekkim ślizgu. Nie ukrywam, że cenowo się to opłacało. Miałem możliwość naprawy owiewki i doprowadzenia motoru do bardzo dobrego stanu wizualnego po niewielkich kosztach. Wystąpił jednak problem techniczny, który nie mogę zdiagnozować. Baa... nawet kilku polecanych mechaników nie potrafi jednoznacznie odpowiedzieć, dlatego pytam Was, z BMW kiedyś forumowicze pomogli, liczę, że teraz także. Opis problemu:w największym skrócie chodzi o to, że kierownica drga podczas jazdy powyżej 70km/h. Nie są to lekkie drgania, ponieważ nawet w rękawicach czuć jak zewnętrzna część dłoni lekko drętwieje przy dłuższej trasie. Przy wchodzeniu w zakręt czuć także, że nie jest tak jak być powinno, ten motor jest niepewny (nie trzeba się mocno kłaść by to poczuć, aż strach się kłaść).W tym celu zostało sprawdzone/naprawione/kupione/zrobione:- sprawdzenie łożyska główki ramy- wyważenie przedniego koła- zakup odbojników- sprawdzone lagi Ja już Panowie/Panie nie wiem co może być przyczyną, że ten motor tak się zachowuje, proszę Was o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Rozumiem, że oponę masz w miarę nowa i nie zużytą na kwadratowo. Bo takie objawy to najczęściej przez dziadowskie gumy. Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sportluk Opublikowano 1 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 W sumie to teraz przyszedł mi pomysł podmiany opony od innej Kawy, którą ma znajomy. Gdyby się zgodził można spróbować, bez ponoszenia kosztów "z góry". Dzięki za odpowiedź, będę próbował i na bieżąco informował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Opona lub krzywa tarcza hamulcowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Z tego co pamiętam już raz taki temat był i okazało się, że tarcze po wypadku były pofalowane i chyba sama felga była lekko jajowata.A to łożysko główki jak było sprawdzane i czy jest nadal kulkowe a nie stożkowe ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.