Skocz do zawartości

trzask podczas zmiany biegów GSXR 600 K5


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, od niedawna jestem posiadaczem Suzuki GSXR 600 K5. Martwi mnie odgłos podczas zmiany biegów między 1 a 3, mianowicie z jedynki wrzucam dwa, jest delikatny odgłos zmiany biegu ale po puszczeniu sprzęgła jest taki trzask jakby łancuch uderzał w jakąś metalową osłonę. W pierwszej chwili pomyslałem o naciągu, delikatnie wyregulowałem ale problem nadal został.... Dodam tylko, że od 4 biegu w górę odgłos nie występuje :) Pomoże ktoś?

Edytowane przez GurenS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, od niedawna jestem posiadaczem Suzuki GSXR 600 K5. Martwi mnie odgłos podczas zmiany biegów między 1 a 3, mianowicie z jedynki wrzucam dwa, jest delikatny odgłos zmiany biegu ale po puszczeniu sprzęgła jest taki trzask jakby łancuch uderzał w jakąś metalową osłonę.

 

może trzeba się nauczyć zmieniać biegi..? to pierwsza porada, jaka mi przychodzi do głowy, wyciągnęta na podstawie zaznaczonego fragmentu wypowiedzi

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

może trzeba się nauczyć zmieniać biegi..? to pierwsza porada, jaka mi przychodzi do głowy, wyciągnęta na podstawie zaznaczonego fragmentu wypowiedzi

jsz

 

Zmieniam biegi z ogólnie przyjętymi zasadami, i bardzo dziękuje za odpowiedź która tak naprawdę niewiele wnosi do tematu :)

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniam biegi z ogólnie przyjętymi zasadami, i bardzo dziękuje za odpowiedź która tak naprawdę niewiele wnosi do tematu :)

 

pozdrawiam

 

Ty nie pyskuj tylko sprawdź sobie zabierak tylnej zębatki w piaście koła czy nie ma luzu ponieważ gumy pod nim ulegają szybkiej destrukcji i stąd dochodzą głośne stuki

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmieniam biegi z ogólnie przyjętymi zasadami,

 

Myślę, że Jeszua nie chciał Ci powiedzieć, że nie umiesz jeździć ;) Jak sądzę chciał zapytać, czy przy zmianie bez użycia sprzęgła problem również występuje.

"Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty nie pyskuj tylko sprawdź sobie zabierak tylnej zębatki w piaście koła czy nie ma luzu ponieważ gumy pod nim ulegają szybkiej destrukcji i stąd dochodzą głośne stuki

 

Faktycznie luz jest, po majówce zabieram się za wymianę :) Dziękuje Panie Piotrze

 

Myślę, że Jeszua nie chciał Ci powiedzieć, że nie umiesz jeździć ;) Jak sądzę chciał zapytać, czy przy zmianie bez użycia sprzęgła problem również występuje.

 

Nie ma to różnicy, próbowałem bez sprzęgła i ta sama historia...pójdę tropem zabieraka w piaście

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...