GurenS Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 (edytowane) Witam, od niedawna jestem posiadaczem Suzuki GSXR 600 K5. Martwi mnie odgłos podczas zmiany biegów między 1 a 3, mianowicie z jedynki wrzucam dwa, jest delikatny odgłos zmiany biegu ale po puszczeniu sprzęgła jest taki trzask jakby łancuch uderzał w jakąś metalową osłonę. W pierwszej chwili pomyslałem o naciągu, delikatnie wyregulowałem ale problem nadal został.... Dodam tylko, że od 4 biegu w górę odgłos nie występuje :) Pomoże ktoś? Edytowane 1 Maja 2013 przez GurenS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian zxr Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 witam - mi tez trzaskały biegi i przyczyną było to że miałem luźny łańcuch (tylko trochę) oraz silnik w ramie się obluzował. Dokręciłem śruby i jest cisza na każdym biegu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 Witam, od niedawna jestem posiadaczem Suzuki GSXR 600 K5. Martwi mnie odgłos podczas zmiany biegów między 1 a 3, mianowicie z jedynki wrzucam dwa, jest delikatny odgłos zmiany biegu ale po puszczeniu sprzęgła jest taki trzask jakby łancuch uderzał w jakąś metalową osłonę. może trzeba się nauczyć zmieniać biegi..? to pierwsza porada, jaka mi przychodzi do głowy, wyciągnęta na podstawie zaznaczonego fragmentu wypowiedzijsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GurenS Opublikowano 2 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 może trzeba się nauczyć zmieniać biegi..? to pierwsza porada, jaka mi przychodzi do głowy, wyciągnęta na podstawie zaznaczonego fragmentu wypowiedzijsz Zmieniam biegi z ogólnie przyjętymi zasadami, i bardzo dziękuje za odpowiedź która tak naprawdę niewiele wnosi do tematu :) pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Zmieniam biegi z ogólnie przyjętymi zasadami, i bardzo dziękuje za odpowiedź która tak naprawdę niewiele wnosi do tematu :) pozdrawiam Ty nie pyskuj tylko sprawdź sobie zabierak tylnej zębatki w piaście koła czy nie ma luzu ponieważ gumy pod nim ulegają szybkiej destrukcji i stąd dochodzą głośne stuki Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Zmieniam biegi z ogólnie przyjętymi zasadami, Myślę, że Jeszua nie chciał Ci powiedzieć, że nie umiesz jeździć ;) Jak sądzę chciał zapytać, czy przy zmianie bez użycia sprzęgła problem również występuje. Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GurenS Opublikowano 2 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Ty nie pyskuj tylko sprawdź sobie zabierak tylnej zębatki w piaście koła czy nie ma luzu ponieważ gumy pod nim ulegają szybkiej destrukcji i stąd dochodzą głośne stuki Faktycznie luz jest, po majówce zabieram się za wymianę :) Dziękuje Panie Piotrze Myślę, że Jeszua nie chciał Ci powiedzieć, że nie umiesz jeździć ;) Jak sądzę chciał zapytać, czy przy zmianie bez użycia sprzęgła problem również występuje. Nie ma to różnicy, próbowałem bez sprzęgła i ta sama historia...pójdę tropem zabieraka w piaście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 I problem rozwiązany a przy okazji sprawdź czy nie masz nierówno wyciągniętego łańcucha Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteck_street Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Ja mam troszkę nierówno, co jest przyczyną? Cytuj Mój profil bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 Ja mam troszkę nierówno, co jest przyczyną? Jedną z przyczyn jest wybita guma w zabieraku Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.