art Opublikowano 9 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2004 http://2takt1.w.interia.pl/mz/tuning150/tuning150.htm Niezle co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 9 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2004 juz to kiedys widzialem ciekawe na ile tysiecy starcza wal korbowy :mrgreen: :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawekmistrz Opublikowano 9 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2004 taką Mz 150 przy prędkości 120-130 przy lekkim dołku widział bym śmierć w oczach :ehz: :eek2: :eek2: 8O Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 9 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2004 a to niby czemu rama identyczna jak w 251 :mrgreen: :banghead: kola rowniez Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawekmistrz Opublikowano 9 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2004 Rysiek no przecież ja jak jade swoją 120 max to lekki dołek ikoło idzie do góry, a co dopiero 150 a dlaczego silnik ma lżejszy o pare kg i to już różnica 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 9 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2004 hm ja latam 130 i nie czuje aby kolo "weszylo" po drodze wazne jest trzymac poziom oleju w lagach etka lubi miec dosc twarde zawieszenie z racji miekkich sprezyn Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
art Opublikowano 9 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2004 Narzzie nie mam zamiaru nic z moja etz podobnego robic ale jako ciekawostke warto poczytac, co nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 10 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2004 czy ja wiem, dodanie 5 KM to nic nadzwyczajnego. Ale zabawa takim lekkim motorkiem z 20 KM to musi byc niezla jazda. Seryna 150 ladnie wchodzi na kolo a z 20 KM to juz niezly sprzet do nauki podstawowych trikow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawekmistrz Opublikowano 10 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2004 ja tam bym po prost się z tym nie bawił jak lepsze osiągi to lepszy motocykl i wszystko będzie :banghead: :smile2: a jak tuning to tylko optyczny. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 11 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2004 Jak robisz tuning optyczny to najpier zrób silnika inaczej to niema sensu. Jak widze maluchy ospojlerowane a ledwo co jada to mi sie zygac chce. Dlatego jajak robie tuning tonajpierw silnika a puzniej wizualny. pozdro @ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polo Opublikowano 11 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2004 sadzac po opisie zle sie bedzie jezdzilo ta maszyna na codzien moc przy 6900 moment 6800 to oznacza ze charaktrystyka tes pewnie take ze do 5000 - 5500 jest gorzej niz seia a potem POWER !! co oznacza zeby tym jezdzicto trzeba krecic pow 5000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawekmistrz Opublikowano 11 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2004 m@łpa no co ty poruwnujesz malucha do Etki przecież maluch to jest jedna wielka pomyłka i tego nie powinno wogule być :twisted: :mrgreen: a jak chodzi o ten tuning to szkoda niszczyć silnik lepiej kupić coś lepszego i tak potem jak chcesz sprzedać takiego sprzęta po tuningu to się niezwróci kasa :ehz: . Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Polo Opublikowano 11 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2004 Jak robisz tuning optyczny to najpier zrób silnika inaczej to niema sensu. Jak widze maluchy ospojlerowane a ledwo co jada to mi sie zygac chce. Dlatego jajak robie tuning tonajpierw silnika a puzniej wizualny. pozdro @ to masz nienajlepsze podejscie do tematu najpierw nalezy poprawic wlasciwosci trakcyjne czyli zawieszenie i hamulce a potem osiagi czyli silnik jak widze ztuningowane maluchy potrafiace osiagnac 140 kmh a zawieszenie jest prawie bez amoro , hamulce sabo i nierown lapia to sie zaczynam bac..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.