majkelo997 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 witam wszystkichnosze sie z zamiarem zakupu motocykla do polatania po miescie,wyskoku w traskeno i mam dwa typy no moze trzy dorsoduro 750,ktm 950sm yamaha xt 660mial ktos z was do czynienia z w/w modelami zeby podzielic sie opinia?mam 186cm i 100kg na motorach daje rade,mam jakies doswiadczenie :)bede nizemiernie wdzieczny za opinienajbardziej odpowiadalo by mi dorsoduro pod wzgledem parametrowale wielu motocyklistow mowi ze wloskie to najlepsze sa makarony i pizza :)nie wiem czy sie ytwierdzac w tym przekonaniupozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 sinlga w trasy bym odradzal , za malo mocy a silniki nie lubia stalych obrotow - chyba ze pasuje ci 120 przelotowa .. jeszcze masz takei cos jak Huska Nuda 900R . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Wybierasz między xt660 i ktm 950 a to całkowicie inne sprzęty albo chcesz jechać (ktm) albo kontemplować (xt). Osobiście bym wybrał 750 choć nigdy na nim nie jeździłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 jeśli po mieście to dorsoduro a jeśli w trase tylko 990. 660 yamahy to niewypał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 2 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2013 (edytowane) Zalezy gdzie i jak chcesz jeździć... Jeśli chciałbyś poczuć namiastkę Dakaru i zwiedzić trochę tamtejszych terenów to zdecydowanie Adventure jest do tego najlepiej przystosowany. Porządne zawieszenie, zajebisty silnik (przystosowany do pracy na niskooktanowym paliwie) i ostra geometria. Sprzęt bardziej do ostrego poganiania w trudnych warunkach, niż do pyrkania sobie 500km dziennie z tyłkiem na siedzeniu albo jezdzenia po mieście. Ja sam planuje zakup 950 , żeby pojeździć troche po "dzikich" zakątkach naszego globu. Jak dla mnie ostrzejsza alternatywa dla Beemki GS. Mniej wygoda, mniej pakowna, ale zdecydowanie bardziej "endurowata" :) Edytowane 2 Maja 2013 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.