natha Opublikowano 9 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2004 Znowu jako totalny leszcz pomęczę Was troche pytaniami - chodzi mi o obsługę crosssów i hard enduro (jak wiecie ja mam kx 85, a chłopak kupił własnie ktm exc 250 z 2000 roku). Wiem, że było troche takich rad - co i jak np co ile godzin wymieniac tłok, ale mi chodzi o całość obsługi. Proszę wpisujcie tu wszystkie czynności obsługowe jakie robicie przy swoich motorach, odstepy czasowe pomiędzy kolejnymi czynnościami serwisowymi (ilość kilometrów / godzin jazdy / litrów paliwa).Przede wszystkim interesuja mnie tez patenty - takie jak np Dominik pisał o czyszczeniu simmeringów w amorze zamiast wymiany ich.Z góry dzieki za rady i pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ch@di Opublikowano 9 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2004 Polecam-> Archiwum. jak hardcore-> to co 8-10godzin tłok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 10 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2004 Tłok w w 80ccm przy naprawde ostrej jeżdzie na poziome MP zmienia sie co 8 godzin, przy takiej lajtowe koło 20 ale nie należy przekraczać tego czasu bo tylko sie szkody narobią. Staraj sie po każdej jeżdzie smarować łańcuch i raz w tygodzniu wyczyśc filtr powietrza i nasącz go secjanym smarem do filtrów. Przy mysiu motocykla zwracaj uwae czy np nie poluzowała sie jakaś śróbka albo coś nie pękło. :arrow: Brzmi może głupio ale nigdy nic nie wiadomo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lulek001 Opublikowano 23 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2005 Natha, zaparkuj swój motor u nas w Paprotni k. Warszawy i o nic nie będziesz musiała się martwić. Tor pod nosem, a i od czasu do czasu Marcin Wójcik zrobi u nas zgrupowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 24 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2005 1- natha jest z krakowa2- juz dawno ma inne moto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 24 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2005 1- natha jest z krakowa nie czytasz dokladnie forum bo byl nawet o tym temat ze sie przeprowadza do wawy :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 24 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2005 ale nie w tym poscie :D ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 24 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2005 temu gosciowi dajcie pseudo KOPACZ albo ŁOPATOLOG.... :roll: zaraz odkopie w dziale MOTOROWERY jak DOMINIK pyta sie o cos zwiazanego z komarem heheh ;) joke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PomyK Opublikowano 24 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2005 nie czytasz dokladnie forum bo byl nawet o tym temat ze sie przeprowadza do wawy A nie te tereny południowy zachód,z tego co pamiętam to chyba tam ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lulek001 Opublikowano 25 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2005 Wazzabii, mógłbyś być troszkę bardziej uprzejmy. Póki co, to Twoj motor posiada osiągi najbardziej zbliżone do motoroweru, więc chyba mógłbyś się tam dowiedzić najwięcej :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 25 Września 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2005 Póki co, to Twoj motor posiada osiągi najbardziej zbliżone do motoroweru, więc chyba mógłbyś się tam dowiedzić najwięcej No to naprawde stary zes przykozaczyl.... co z tego ze masz 30lat i kase na wyczyna?? CZym smigales w jego wieku?Wazzabii, mógłbyś być troszkę bardziej uprzejmy. TO ze sie nie odkopuje takich staroci to jest nawet w regulaminie. NIektore posty wnoszace cos nowego to spoko, ale cos takiego w stylu: "Nie oszczedzaj na czesciach robiac remont" to nie wiem komu potrzebne rok po zalozeniu tematu :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
natha Opublikowano 25 Września 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2005 hej chlopcy :-) Jak milo, ze moj temat wraca ;-), zmodyfikujmy zatem pytanie stratowe.Mysle, ze na temat obslugi wyczynowych 2T zostal omowiony tu w wielu topicach dosc wyczerpujaca. Za to wyczynowe 4T sa opisywane mniej wiecej tak: "rzadziej remont, ale duzo drozszy". Dopisujcie konkrety:- co ile godzin/bakow wymiana oleju i filtra'- co ile lancuszek rorrzadu, regulacja zaworow- jakie sa mocne slabe strony kazdego z modeli /np yzf czy crf/etcpozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.