Skocz do zawartości

Obsługa crossów i hard enduro


Rekomendowane odpowiedzi

Znowu jako totalny leszcz pomęczę Was troche pytaniami - chodzi mi o obsługę crosssów i hard enduro (jak wiecie ja mam kx 85, a chłopak kupił własnie ktm exc 250 z 2000 roku). Wiem, że było troche takich rad - co i jak np co ile godzin wymieniac tłok, ale mi chodzi o całość obsługi.

Proszę wpisujcie tu wszystkie czynności obsługowe jakie robicie przy swoich motorach, odstepy czasowe pomiędzy kolejnymi czynnościami serwisowymi (ilość kilometrów / godzin jazdy / litrów paliwa).

Przede wszystkim interesuja mnie tez patenty - takie jak np Dominik pisał o czyszczeniu simmeringów w amorze zamiast wymiany ich.

Z góry dzieki za rady i pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tłok w w 80ccm przy naprawde ostrej jeżdzie na poziome MP zmienia sie co 8 godzin, przy takiej lajtowe koło 20 ale nie należy przekraczać tego czasu bo tylko sie szkody narobią. Staraj sie po każdej jeżdzie smarować łańcuch i raz w tygodzniu wyczyśc filtr powietrza i nasącz go secjanym smarem do filtrów. Przy mysiu motocykla zwracaj uwae czy np nie poluzowała sie jakaś śróbka albo coś nie pękło. :arrow: Brzmi może głupio ale nigdy nic nie wiadomo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Póki co, to Twoj motor posiada osiągi najbardziej zbliżone do motoroweru, więc chyba mógłbyś się tam dowiedzić najwięcej

No to naprawde stary zes przykozaczyl.... co z tego ze masz 30lat i kase na wyczyna?? CZym smigales w jego wieku?

Wazzabii, mógłbyś być troszkę bardziej uprzejmy.

TO ze sie nie odkopuje takich staroci to jest nawet w regulaminie. NIektore posty wnoszace cos nowego to spoko, ale cos takiego w stylu: "Nie oszczedzaj na czesciach robiac remont" to nie wiem komu potrzebne rok po zalozeniu tematu :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej chlopcy :-)

Jak milo, ze moj temat wraca ;-), zmodyfikujmy zatem pytanie stratowe.

Mysle, ze na temat obslugi wyczynowych 2T zostal omowiony tu w wielu topicach dosc wyczerpujaca. Za to wyczynowe 4T sa opisywane mniej wiecej tak: "rzadziej remont, ale duzo drozszy".

Dopisujcie konkrety:

- co ile godzin/bakow wymiana oleju i filtra'

- co ile lancuszek rorrzadu, regulacja zaworow

- jakie sa mocne slabe strony kazdego z modeli /np yzf czy crf/

etc

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...