Raspi Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Witam szanownych forumowiczów i miłośników motocykli. Ratujcie bo sezon rozpoczęty pełnym gwizdkiem a moja Magdalena (vf 750 c 86 r.) grzeje ławę w garażu....Oto problem : zimą padł mi rozrusznik miałem zapasowy więc wymieniałem i kręci bez zarzutu. Okazało się jednak że nie "ciągnie" silnika...rozrusznik pracuje a cylindry ani drgną ... zregenerowałem sprzęgło (rozrusznika) i nic to nie dało..proszę o naprowadzenie na właściwy tok myślenia bo klęknę. (ps. akumulator nie jest pierwszej młodości, czy to może mieć wpływ??jakie powinien dawać wskazania na mierniku?)...wspomóżcie proszę!! Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Oczywiście, że akumulator może być przyczyną Twoich zmartwień. Aby wykluczyć ten wątek podłącz lejce do auta i wtedy zakręć. Jak odpali motór to już wiesz, ze aku leży i kwiczy. Sprawdx to a potem bedziemy dalej mysleć w razie czego. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raspi Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Trochę mi to zajęło ...ale wreszcie podłączyłem lejce od samochodu do "madzi" i nic to nie dało..te same symptomy.:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexster Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 (edytowane) Czyli rozrusznik kręci, pozornie przekazuje napęd na wał, lecz wał się nie obraca? Może klin na wale? Rozumiem, że ściągałeś pokrywe i patrzałeś jak to się ma. Edytowane 29 Kwietnia 2013 przez Dexster Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raspi Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Tak..Zdjąłem pokrywę i wygląda to tak: rozrusznik kręci, ciągnie tą zębatkę która jest pod sprzęgłem rozrusznika...ale samo sprzęgło i największa zębatka pod sprzęgłem skrzyni ani drgnie...tak jakby sprzęgło rozrusznika się nie załączało...a jak już wczesniej pisałem jest ono zregenerowane!? Jakiś czas temu wymieniłem przekaźnik rozrusznika...czy w nim tez może leżeć przyczyna??(pracuje niby normalnie)... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Tak..Zdjąłem pokrywę i wygląda to tak: rozrusznik kręci, ciągnie tą zębatkę która jest pod sprzęgłem rozrusznika...ale samo sprzęgło i największa zębatka pod sprzęgłem skrzyni ani drgnie...tak jakby sprzęgło rozrusznika się nie załączało...a jak już wczesniej pisałem jest ono zregenerowane!? Jakiś czas temu wymieniłem przekaźnik rozrusznika...czy w nim tez może leżeć przyczyna??(pracuje niby normalnie)... Na czym polegała ta "regeneracja" jeżeli nadal nie kręci wałem ?Opisz dokładniej cały zabieg proszę. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexster Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 U mnie to sprzęgło jest zablokowane, wstawione dwa nity stalowe. U mnie regeneracją bym tego nie nazwał :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raspi Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 regeneracja wyglądała tak że kupiłem komplet rolek, sprężynek i że tak to nazwę "nakładek na sprężynki" (to co było w składzie kompletu do regeneracji w sklepie) i wymieniłem te elementy..bez żadnego rezultatu..w moim sprzęgle nitów niema, są trzy śruby które trzymają wszystko w kupie... Oczywiście, że akumulator może być przyczyną Twoich zmartwień. Aby wykluczyć ten wątek podłącz lejce do auta i wtedy zakręć. Jak odpali motór to już wiesz, ze aku leży i kwiczy. Sprawdx to a potem bedziemy dalej mysleć w razie czego. Trochę mi to zajęło ...ale wreszcie podłączyłem lejce od samochodu do "madzi" i nic to nie dało..te same symptomy.:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 regeneracja wyglądała tak że kupiłem komplet rolek, sprężynek i że tak to nazwę "nakładek na sprężynki" (to co było w składzie kompletu do regeneracji w sklepie) i wymieniłem te elementy..bez żadnego rezultatu..w moim sprzęgle nitów niema, są trzy śruby które trzymają wszystko w kupie... Trochę mi to zajęło ...ale wreszcie podłączyłem lejce od samochodu do "madzi" i nic to nie dało..te same symptomy.:/To teraz wypada kupić w Hondzie bieżnię po której biegają rolki i powinno działać Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raspi Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 To teraz wypada kupić w Hondzie bieżnię po której biegają rolki i powinno działać Bieżnię tzn. w moim przypadku bieżnią będzie tuleja połączona z zębatką?(będąca na tej samej osi co samo sprzęgło)...i prosił bym o jakiś link do :dobrego sklepu z bebechami do motocykli..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raspi Opublikowano 6 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 Ponownie proszę o pomoc i ponawiam swoje pytanie odnośnie "bieżni" sprzęgła.Czy to ta zębatka pod nim?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Jest jeszcze inny ratunek zwie się chrom techniczny ma to sens w przypadku elementu bardzo drogiego lub nie dostępnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raspi Opublikowano 7 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Z dostępnością jest nieciekawie...no więc o co chodzi z chromem technicznym??.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 7 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 GEAR, STARTER CLUTCH (48T)28110-MB0-010Nie ma problemu z dostępnością/Napisz gdzie odmówiono Ci przyjęcia zamówienia ? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.