Skocz do zawartości

Pierwsze enduro, głównie miasto (Dominator czy xt350)


Rekomendowane odpowiedzi

Motonita, właśnie tak myślałem, że lepiej szukać moto, gdzie silnik nie był ruszany, też bym taki wolał, a jeśli za jakiś czas się okaże, że remont trzeba zrobić to robi się go dla siebie. Co do DR to dużo o niej czytałem, m.in. na tym forum i jednak nie zaryzykuje zakupu, stąd wybór padł na xt lub dominatora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego , mowa o dr do 96r.

one z racji wieku i pewnych przypadlosci sa dosc niepewne , mialem rse z 91r. w stanie nieruszanym i sezon przelatalem bez najmniejszej awarii.

polecam zas wersje po 96r. najlepiej od97-8 tam juz jest pozbawiony wad silnik , naprawde super. polecam forum adv.rider tam mozesz poczytac , wielu ludzi decyduje sie na deerke wlasnie z racji jej bezawaryjnosci i ogolnie przyjaznego usposobienia

wiem co mowie , miialem pare motocykli io z checia ci powiem conieco na temat sprzetow typu offroad ;)

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polecam rowniez xtz660 ,mz baghira rowniez z tym silnikiem jest kilka sprzetow ktore warto obejzec przed dokonaniem zakupu ;)

 

mialem niedawno sliczna xt 600 2kf za 4300

stan naprawde super , zeszla w mig

https://picasaweb.google.com/lh/photo/Cz7H5oWWFmDub-asQ4zWo1phbQEiYip0OrRkR_p38KI?feat=directlink

Edytowane przez kulka

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta xt600 faktycznie elegancka. Jutro jadę obejrzeć dominatora u mnie w Łodzi, podobno mechanicznie w bdb stanie, bak wymieniony bo stary przerdzewiał, wizualnie trochę porysowany, , ale mi to nie przeszkadza bo i tak od razu wszystkie plastiki bym zdjął ;) W każdym razie cena przyzwoita. A potem przeróbka na scramblera ;)



A dokładnie o ten sprzęt chodzi: http://allegro.pl/dominator-650cm-przygotowany-do-sezonu-lodz-i3224558859.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Policz sobie ile tego terenu będzie w stosunku do asfaltu.

Jeśli asfalt przeważa, to singiel NIE MA SENSU.

Zwykle enduraki jeżdżą 99% do 1% na korzyść asfaltu.

I po co tu singiel? Tylko frustrację wprowadza niepotrzebnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że proporcje będą mniej więcej 60% miasto 40% teren, gdybym miał w 99% jeździć w terenie to kupiłbym crossa a nie enduro. Co do singla to mnie akurat podoba się charakterystyka tych silników, druga sprawa to wygląd motocykla, po prostu enduraki mi się podobają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przewijał się już ten xt przez ten temat czytaj dokładnie :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, pisałem o nim ;) Miał być za 5500 do zapłaty, widać, że właściciel przemyślał cenę :) Ja właśnie dzisiaj oglądałem dominatora w Łodzi, tego co wkleiłem wyżej link, sprzęt sprawny, wizualnie też przyzwoicie, do oddania za 4 tys, pewnie parę stówek będzie trzeba dołozyć (zauważyłe że łańcuch trochę za luźny, pewnie coś się jeszcze znajdzie w serwisie), ale w sumie mam moto na miejscu w Łodzi w przyzwoitej cenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dominator daje rade ;) ostatnio ze mna polataly w offie

 

https://picasaweb.google.com/kulkagsx1200/TwierdzaKlodzka190413OffemDoCelu?authuser=0&feat=directlink

Edytowane przez kulka

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego jednolindrowcem ma nie latać po asfalcie? Ja na czas dotarcia swojego latałem asfaltem(z wielkim bólem na początku), ale tak mi się spodobało, że do tej pory latam przeważnie asfaltem, skok zawieszenia daje fajne doznania na asfalcie podczas przyśpieszania, hamowania, charakterystyka silnika jest fajna, super się lata po mieście. Teraz latam z kumplem, on ninją 636, no cóż ucieka mi... :D Ale źle nie jest, jak trzeba odkręcić to i KLR 160 wykręci :P

 

Jeśli będę kupował następny motocykl, to pewnie jakąś nowszą DR, coś w tym stylu, zakochałem się w jeździe takim motocyklem, czy to po asfalcie, czy po bezdrożach ;)

Edytowane przez Dexster
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...