Skocz do zawartości

Tani amortyzator skrętu z ebaya


Rekomendowane odpowiedzi

Zastanawiam się nad kupnem amortyzatora skrętu, ale nowa firmówka z mocowaniem 1,5k pln, a używka około 800-900pln... o ile trafi się coś do 636 05-06.

Poszukałem na ebayu i znalazłem taką chińszczyznę

http://www.ebay.com/itm/Adjustable-steering-stabilizer-damper-For-Kawasaki-ZX6R-ZX-6R-636-05-06-Aluminum-/261140844299?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item3ccd350f0b&vxp=mtr

chiński, bo chiński, ale nowy z mocowaniem, cena niecałe 500pln - więc bardzo atrakcyjna... a nie zawsze cena jest wyznacznikiem jakości - choć dosyć często ;)

w każdym razie - czy ktoś miał może z tym styczność i może się wypowiedzieć, czy warto zaryzykować?

Co z bezpieczeństwem - czy może mi się to zablokować w jednym położeniu podczas pokonywania zakrętu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z kolei myślę, ze będzie działał jak należy i długo.

Jak ma pełnić funkcję ozdobną, to z pewnością sie sprawdzi.

Nie przesadzaj...nawet nie wiesz ile rzeczy kupujesz chińskiej produkcji i ich używasz w nieświadomości.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kivi - ja nie wyznaję filozofii "jak nie ma metki to szmelc" - zadałem konkretne pytanie i dziękuję pozostałym użytkownikom za konstruktywną odpowiedź.

 

heniek - sprzedawałeś tylko, czy sam też tego używałeś? Działanie nie różniło się znacząco, czyli na czym polegała różnica? Ilość stopni regulacji pomijam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam nie używałem ale to przestawiając ręką czuć bo tak naprawdę ten magiczny amortyzator skrętu to po prostu zwykły amor konstrukcyjnie podobny do tych w samochodzie tylko mniejszy i sprzedawany za kupę kasy. Maksymalna twardość to był 9-10 stopień 18 stopniowego Ohlinsa (prawdziwym a nie tym wybrakowanym z zx10r) czyli tak samo jak w przypadku LSL, NHK ale w tym przypadku może być inaczej. Te amorki wyglądają trochę lepiej niż te co ja sprzedawałem 5 lat temu, (reklamacji nie było). Na pewno jest to dużo lepsze rozwiązanie niż seryjne amory bez regulacji. Aha i w tym co ja sprzedawałem dało się zwiększyć twardość bo był rozbieralny i można było wlać gęstszy olej. Dobrze jak byś się zapytał sprzedawcy czy ten aukcji też da się rozebrać bo wtedy w razie W, czyli przecieku można wymienić uszczelniacze lub eksperymentować z gęstością oleju. Następne w kolejności ceny masz amortyzatory angielskie sprint ale kosztują 1000zł z mocowaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez mocowań kosztuje 58$. Myślę, że za takie pieniądze warto kupić i dorobić sobie samemu mocowanie, jak okaże się lipa to i tak sprzeda się za co najmniej takie same diengi w pl. Ogólnie wygląda na kopię hyperpro, jeśli w środku zachowali wymiary części to powinno być tak samo dobre.

Edytowane przez heniek128
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem temat o tym na innym forum http://zx6r.com/zx6r/38158-have-somebody-use-damper.html

Niestety opinie nie są pozytywne.

Więc zbieram kasę na "firmówkę"... w tym przypadku potwierdziło się jednak, że metka ma znaczenie ;)

Kivi - miałeś rację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...