Simrider Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Rozrusznik na gorącym silniku ledwo kręci, tak jakby prądu nie było, jak motocykl przestygnie troche pali na dotyk.Rozrusznik zmieniony, swiece zmienione.Jaka może być jeszcze przyczyna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 A regulator nie przeładowywuję akumulatora. Miałem podobnie jak padł mi regulator i akumulator aż był gorący. Wtedy nie miał powera nawet zakręcić rozrusznikiem dopóki nie ostygł... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Kiepski aku, za male ladowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simrider Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Kiepski aku, za male ladowanie. Ale skoro chwile pozniej pali bez problemu? No ale ok, sprwadze ladowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modem Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 mam to samo w BMW jak się zagrzeje to aku nie ciągnie, chwile po stoi i odpali. Też musze sprawdzic ładowanie Cytuj Yamaha Virago '91 -> Suzuki Bandit 600 '01 -> Suzuki Bandit 1200 '04 -> Kawasaki 636 '03 -> Kawasaki ZX-10R '04 -> Triumph Daytona 675 '08 -> Kawasaki ZX10-R '04 ->Yamaha R1 '09 -> Yamaha R1 '10 -> BMW G450X '08 + Triumph Bonneville T-100 '12 ->Ducati Multistrada 1200S + Triumph Bonneville T-100->KTM SUPER DUKE GT + Triumph Bonneville T-100 + Aprilia Tuono Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simrider Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 14,4 -ksiazkowe ładowanie .Zostało kupić drugi akumulator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modem Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 (edytowane) Ja kupiłem i problem pozostał, dzisiaj jeżdziłem z zapasowym w plecaku :) Edytowane 21 Kwietnia 2013 przez modem Cytuj Yamaha Virago '91 -> Suzuki Bandit 600 '01 -> Suzuki Bandit 1200 '04 -> Kawasaki 636 '03 -> Kawasaki ZX-10R '04 -> Triumph Daytona 675 '08 -> Kawasaki ZX10-R '04 ->Yamaha R1 '09 -> Yamaha R1 '10 -> BMW G450X '08 + Triumph Bonneville T-100 '12 ->Ducati Multistrada 1200S + Triumph Bonneville T-100->KTM SUPER DUKE GT + Triumph Bonneville T-100 + Aprilia Tuono Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 sprawdź czy akumulator sie nie nagrzewa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Jak sprawdzales to ladowanie ?Swiatlo glowne bylo zapalone, czy nie ? Poza tym przed sprawdzeniem ladowania sprawdzasz stan aku: - ladujesz do pelna ladowarka stacjonarna, - wkladasz do motocykla, - mierzysz napiecie na klemach przy zapalonym swietle, silnik wylaczony. - robisz ten sam pomiar po 2 minutach, swiatlo caly czas wlaczone.Jak pokaze ponizej 12V po dwu minutach to jest do wywalenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simrider Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Właczony silnik , właczone światła, obroty ok 2000.Czy warto kupić akumulator z większym pradem rozruchowym czy lepiej trzymać się zalecanego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Nic nie stoi na przeszkodzie procz gabarytow, Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simrider Opublikowano 7 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2013 Zmiana akumulatora pomogła , 4500km w bałkańskim słońcu i żadnych problemów z odpalaniem. Dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.