bosy Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Problem, który mnie trapi to: strzelanie z wydechów (salwa niesamowita przy każdym puszczeniu manetki), słabe wkręcanie się na obroty (zamulanie) przy obrotach 1.5tys-3tyś. (Powyżej jest już normalnie) Strzelanie w gaźnik w zakresie tych obrotów. (czasami potrafi prychnąć zamiast się wkręcić i zgasnąć kiedy jest wysprzęglony, a w jeździe potrafi przerwać - szarpnąć) Świece są trochę przypalone. Wydech jest akcesoryjny GPR'a. Przy regulacji gaźników znajomy zauważył, że TPS (czujnik położenia przepustnicy) miał nieprawidłowe wartości, które poprawił, na poziom lekko przekraczający górną granicę (maksymalnie jak się dało), jednak problem nie zniknął. Na co byście stawiali? Co powinienem zrobić w pierwszej kolejności? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 według mnie gaźniki nadal są do regulacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Sprawdź uszczelki kolektorów wydechowych. Jeśli puszczają to też będzie salwy ładował. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Jaki jest filtr powietrza ?Nieszczelnosci w ukladzie wydechowym moga nie tylko dotyczyc uszczelek przy glowicach, ale rowniez laczeniarur z tlumikami i ew dziur w ukladzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bosy Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 (edytowane) Zawory były robione + gaźniki, już nic więcej nie dało się wyrzeźbić z tego. Filtr standardowy, żadne KNy czy coś w tym stylu. Przypatrzę się szczelności układu wydechowego, jednak czy miałby on wpływ na to zamulanie i strzelanie w gaźnik w zakresie 1,5-3tys obrotów? Rzeczy, na które natknęliśmy się przy serwisie, które nie są w 100% takie jak być powinne:- W Air Boxie, nie ma charakterystycznych 2ch gąbek, w ich miejscach są zwyczajne otwory niczym nie przysłonięte - gąbki które powinny być widoczne są na zdjęciu - (żółte) : http://i801.photobuc...ce/IMGP3668.jpg- W komorze jednego pływaka, jest minimalnie niższy poziom paliwa (konieczność zamówienia oryginalnego zestawu naprawczego do wyeliminowania)- Czujnik położenia przepustnicy ma ustawioną wartość na 530 (zamiast katalogowego 480-520 - wcześniej był ponad 700) nie da się już go poprawić Dodam, że motocykl przed ściągnięciem stał około 3 lata nieużywany. Szczerze powiem, że strzelanie marchewami nie trapi mnie tak bardzo jak to nieprawidłowe wkręcanie się na obroty z rzędu 1,5tys do 3tyś + strzelanie w gaźnik. To jest moim priorytetem do wyeliminowania. Edytowane 17 Kwietnia 2013 przez bosy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Masz tam jakies mechaniczne ssanie ?Jaki jest kolor swiec ( patrzysz gleboko w sam koniec porcelanki kolo elektrod ) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bosy Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 mechaniczne ssanie, ostatnio jak je wykręcaliśmy miały biały nalot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 wydaje mi sie, ze u Ciebie jest po prostu za uboga mieszanka, ustawiliscie pewnie sklad mieszanki standardowo wg serwisowki a wydech masz akcesoryjny, sproboj wykrecic o pol obrotu sruby skladu mieszanki Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 To dalej nie wyklucza nieszczelnosci ukladu wydechowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bosy Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 (edytowane) To dalej nie wyklucza nieszczelnosci ukladu wydechowego. Będzie trzeba obadać i jedno drugie, jeszcze nad jednym się zastanawiam, dzisiaj mi 2 razy zgasł na światłach, po ponownym odpaleniu, zabrakło jakby napięcia i wyzerował się zegarek i licznik (wszytko przygasło na chwilę, musiałem jeszcze raz odpalić starter), fajki na których jest przebicie mogą mieć na to wpływ? Zacznę chyba od wymiany fajek + przewodów wysokiego napięcia + sprawdzenie szczelności wydechu, co o tym myślicie? W następnej kolejności gaźniki. Edytowane 19 Kwietnia 2013 przez bosy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2013 Sprawdź ładowanie i powiedź jak długo masz akumulator. Czyszczenie klem i masy tez by się przydało. Fajki i świece nie maja wpływu na fakt, że elektrownia Ci zasłabła. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2013 Tak jak, Monter napisal sprawdz elektryke bo okazac sie moze. ze to stanowi problem w Twoim motocyklu. Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.