mla Opublikowano 8 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2004 I właśnie... Jeździłem sam, napięcie wstępne sprężyny na max - i było dobrze. Teraz doszedł plecaczek - i tył siada, a czasem nawet dobija. Słyszałem, że w banditach to powszechne, ale... ...co z tym cholerstwem zrobić??? 1- wyjąć sprężynę - utwardzić - zamontować? Da się tak ( nigdy nie rozbierałem tylnego amorka )? :roll: :roll: 2 - zastosować element z innego moto ( gdzieś słyszałem o GSXR1000 ) - tylko nówka kosztuje górę złota, a używka to loteria. :P :D 3 - dorobić krótsze podciągi ( takie dwie blaszki łączące amor z wahaczem ) - ale amor dalej będzie miekki. :buttrock: :P Poradźcie coś, pls. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: pozdr, :D :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
globtdm Opublikowano 11 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2004 Witam Mam ten sam problem co ty śmigam od dłuszego czasu banditem i z tyłem ma problem, szczególnie z pasażerką.Co do przodu to zmieniłem spręzyny na progresywne od tdm-a 850 i olej na 15w no i pomogło obecnie jest oki. co do tyłu to jak narazie dotoczyłem podkładkę 10mm pod spreżyne, która troszeczkę pomogła ale to jeszcze nie to, no i jak narazie to szukam czegoś ciekawego, jeśli byś cośmiał to daj znać Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mla Opublikowano 13 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2004 a demontowałeś sprężynę podczas zakładania podkładki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
globtdm Opublikowano 13 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2004 Tak ściągałem sprężynę specjalnym sciągaczem do spreżyn samochodowych (bardzo prosta sprawa) jutro zakładam tuleje 15 mm zobacze jaki bedzie efekt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2004 Najtansze co mozecie zrobic to dorobic twardsza sprezyne, jezeli amor jeszcze ma tlumienie. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mla Opublikowano 13 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2004 ja planuję utwardzić oryginalną ( zakład kowalski to załatwi ) - no i nie powinno przekroczyć 50 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tradasace Opublikowano 14 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2004 ciekawie piszecie , a jak ma sie sprawa z utwardzeniem ? jakieś wyżarzanie sprężyny ?jezdziłem banditem i do przodu dałem sprężyny od rf 600 , wczesniej miałem 6 cm tulejki i gesty płyn było troche lepiej ale i tak nie to o co chodziło , z tyłem miałem to samo co wy i wszyscy mi mówiłi ,żeby wziąć komplet uzywany z jakiegoś innego , w końcu sprzedałem moto bez wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Grabek Opublikowano 19 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2004 Witam!!Mam Bandita 600 juz 3 rok i mialem podobne jazdy z tylnim amorkiem:(Problem rozwiazalem tak ze wstawilem amortyzator z GSX-R 750 z roku 95. Pasuja tylko amortyzatory z rocznikow od 92 do 95 wlacznie!!, gdyz w poznieszych latach zbiornik z gazem byl mocowany do amora co przeszkadzalo w jego zamontowaniu do bandyty!! Po zalozeniu tego amortyzatora tyl moto idzie troche do gory ale nie przeszkadza to zbytnio w jedzie. Koszt calej opercji czyli amortyzatora to 100 euro!! Wiem ze taki amortyzator w Polsce jest drogi ale wrazenia z jazdy sa piorunujace!! Drugi sposob o jakim slyszalem to zalozenie sprzezyny z Bandita1200 podobno jest super!! Pozdrowionka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.