Lidkus Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Ten ram-air działa tak że z komory pływakowej wdmuchuje paliwko, tak mi teraz przyszło na myśle sprawdzony był poziom paliwa?Postaram się do jutra wieczór napisać Tobie co powinienes sprawdzić w gaziorach. I będziemy gdybać dalej :) Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucjusz1100 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Lidkus właśnie rozebrałem te gaźniory i obczajałem co i jak działa :biggrin: . Faktycznie RAM wtłacza powietrze do komory pływakowej dwoma dziurkami i robi tam ciśnienie. a powyżej pływaka jest dziurka która prowadzi na zewnątrz gaźników (to te złote dziurki z których leje się bajura jak dmuchne w rurkr od RAMU). może faktycznie jest za duży poziom paliwka w komorze pływakowej. tylko jak sie go ustawia? :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Stary tego nie opiszemy lepiej zobaczyć zdjęcia w serwisówce ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucjusz1100 Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 no właśnie tak przy okazji ma ktoś z was serwisówke do ZZR 1100? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucjusz1100 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 koledzy wie któryś z was jakie powinny być fabryczne dysze w gaźnikach? chodzi mi o ich oznaczenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 ZX1100C 1990-92 -155 1993 -140 Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucjusz1100 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 a ja mam model D 1993rocznik a dysze w gaźniku mają oznaczenie 155. Może to być przyczyną takich objawów jak opisałem w temacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 a ja mam model D 1993rocznik a dysze w gaźniku mają oznaczenie 155. Może to być przyczyną takich objawów jak opisałem w temacie? jasne, że tak Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucjusz1100 Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 A wiecie skąd kupić dysze 140? a ten nr na dyszy mówi o rozmiarze czy o czym? w zzr pow. '93 są mniejsze dysze niż te w '90-'92.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 3 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2013 A wiecie skąd kupić dysze 140? a ten nr na dyszy mówi o rozmiarze czy o czym? w zzr pow. '93 są mniejsze dysze niż te w '90-'92.? Najlepiej zamówić w serwisie ale taniej będzie w firmie Larsson - to zależy co chcesz ? dobre czy tanie ? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucjusz1100 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 dzisiaj dokładnie oglądałem gaźniki i zauważyłem że mają date wybitą z boku i są z '89roku :huh: czy ze starego modelu gaźniki różnią się konstrukcyjnie od tych z nowego modelu oprócz dysz? Tak w ogóle to gdzie na silniku jest jakiś nr z którego można odczytać rok prod. albo jakieś cechy czym sie różni silnik starego i nowego modelu? bo jeszcze się okaże że mam przeszczep ze starego zzr :angry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Początek numeru silnika Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucjusz1100 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 a gdzie ten nr się znajduje? widać go normalnie czy trzeba ściągać boczki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Powinien być nabity na karterach (nie pokrywach) zazwyczaj gdzieś za cylindrami w przypadku kawasaki raczej bliżej prawej strony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucjusz1100 Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 znalazłem tylko taki : ZXT10CE038183. i jaki rok z tego wynika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.