Skocz do zawartości

Motor zalewa na wysokich obrotach pomocy !!!


Kacpe W.... xd
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z motorem Maico 250 gm to taka niemiecka marka . Chce z góry powiedzieć że wymieniłem w silniku łożyska i simeringi .Silnik składałem na uszczelkach z silkonem wszystko jest prawie git tylko gaznik jak odkręce kranik wylewa paliwo nadmiar a czemu to nie wiem . Czyściłem go , filter no wszystko a motor na wysokich tak jak by zalewal a jak zakrece kranik na chwile to maszyna ma kopa bo ja nie zalewa .linka od gazu jest dobra no ja nie wiem jak ten gaznik ustawić ?A mam zawór wydechowy może mi kto wyjaśnić na jakiej zasadzie on działa bo go naprawiłem ale czy dobrzE to nie wiem ? :sad: szczerze mówiąc uczę się robiąc :blush: chce jeszcze dodać że ta maszyna ma okolo 50 koni heh jak na razie pare zdechło proszę o pomoc :happy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no skoro po odkręceniu kranika paliwo wylewa się przez przelew oznacza że pływak w gaźniku nie działa. Po napełnieniu gaźnika paliwem, pływak powinien się unieść i zamknąć dalszy dopływ paliwa. Nikt Ci nie powie jak działa zawór w Maico. Motocykle super rzadkie i stare. Nie znajdziesz prawdopodobnie nikogo kto by miał doświadczenie z tą marką. Jeżeli jest sterowany mechanicznie to działa pewnie podobnie jak w większości mororów. Z karterów wystaje bolec który podczas zwiększania obrotów wysuwa się do góry lub przesuwa na bok powodując otwarcie zaworu. Jednym słowem zawór jest w cylindrze a bolec w silniku i na pewno muszą być jakoś połączone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za rady ale co zrobić z tym pływakiem ? a ten zawór wydechowy jest na zasadzie takiej łopatki która sie podnosi tak jak mówiłeś tylko że ja w srodku tego zaworu wymienialem mebrame dalem z pomy od maluszka ale jak to sprawdzić że to działa ?a i olej mi wyrzuca z tamtąd bo jest tam odpowiecznik na to ale czy powinien tak robić pluć olejem no tą bezyna ? podkreślam żeby mi kto nie piasal ze smering kolo wału !! heh bo jest nowy :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś zobaczyłem co jest garane . Mianowicie spławik miał dziurke a ja kiedyś wypełniłem sylikonem wiem błąd bo silkon opada na dno co powodował zalewanie ale chyba nadal tak sie robi gdyż jest ta dziura czym to zakleić żeby nie opadał spławik a i jezdziłem dziś i motor raz wchodzi na obroty a raz nie i szybko sie grzeje ? co to może byC ? no gaznik napewno ale przez co tak grzeje sie szybko weże nie po zaginane co dziwne pompy tam nie mam sam brat mechanik nie wie o co chodzi ? a może sie tak grzać przez ten zawór wydechowy ? :sad:

 

???

 

???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...