Kacpe W.... xd Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Mam problem z motorem Maico 250 gm to taka niemiecka marka . Chce z góry powiedzieć że wymieniłem w silniku łożyska i simeringi .Silnik składałem na uszczelkach z silkonem wszystko jest prawie git tylko gaznik jak odkręce kranik wylewa paliwo nadmiar a czemu to nie wiem . Czyściłem go , filter no wszystko a motor na wysokich tak jak by zalewal a jak zakrece kranik na chwile to maszyna ma kopa bo ja nie zalewa .linka od gazu jest dobra no ja nie wiem jak ten gaznik ustawić ?A mam zawór wydechowy może mi kto wyjaśnić na jakiej zasadzie on działa bo go naprawiłem ale czy dobrzE to nie wiem ? :sad: szczerze mówiąc uczę się robiąc :blush: chce jeszcze dodać że ta maszyna ma okolo 50 koni heh jak na razie pare zdechło proszę o pomoc :happy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 no skoro po odkręceniu kranika paliwo wylewa się przez przelew oznacza że pływak w gaźniku nie działa. Po napełnieniu gaźnika paliwem, pływak powinien się unieść i zamknąć dalszy dopływ paliwa. Nikt Ci nie powie jak działa zawór w Maico. Motocykle super rzadkie i stare. Nie znajdziesz prawdopodobnie nikogo kto by miał doświadczenie z tą marką. Jeżeli jest sterowany mechanicznie to działa pewnie podobnie jak w większości mororów. Z karterów wystaje bolec który podczas zwiększania obrotów wysuwa się do góry lub przesuwa na bok powodując otwarcie zaworu. Jednym słowem zawór jest w cylindrze a bolec w silniku i na pewno muszą być jakoś połączone. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacpe W.... xd Opublikowano 29 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 Dzięki za rady ale co zrobić z tym pływakiem ? a ten zawór wydechowy jest na zasadzie takiej łopatki która sie podnosi tak jak mówiłeś tylko że ja w srodku tego zaworu wymienialem mebrame dalem z pomy od maluszka ale jak to sprawdzić że to działa ?a i olej mi wyrzuca z tamtąd bo jest tam odpowiecznik na to ale czy powinien tak robić pluć olejem no tą bezyna ? podkreślam żeby mi kto nie piasal ze smering kolo wału !! heh bo jest nowy :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 29 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2013 No w gaźniku masz pływak w komorze i jak komora się zapełnia paliwem to pływak idzie do góry razem z iglica i zamyka dopływ paliwa. U ciebie albo pływak się zawiesił albo iglica jest zużyta i nie domyka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacpe W.... xd Opublikowano 30 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Dziś zobaczyłem co jest garane . Mianowicie spławik miał dziurke a ja kiedyś wypełniłem sylikonem wiem błąd bo silkon opada na dno co powodował zalewanie ale chyba nadal tak sie robi gdyż jest ta dziura czym to zakleić żeby nie opadał spławik a i jezdziłem dziś i motor raz wchodzi na obroty a raz nie i szybko sie grzeje ? co to może byC ? no gaznik napewno ale przez co tak grzeje sie szybko weże nie po zaginane co dziwne pompy tam nie mam sam brat mechanik nie wie o co chodzi ? a może sie tak grzać przez ten zawór wydechowy ? :sad: ??? ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 a sprawdzałeś czy podczas pracy zawór się otwiera po zwiększeniu obrotów ? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacpe W.... xd Opublikowano 30 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 jak to zrobić ?ale może prez to sie grzać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 Jak Tobie ktoś zatka otwór wylotowy to też będziesz się grzał :biggrin:A jak to sprawdzić ? pomyśl - może odpalić silnik bez wydechu ? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacpe W.... xd Opublikowano 30 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 heh no coś spróbuje :biggrin: dobre to było ^^^^ a czym za kleić pływak bo ma dziurke ? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 30 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 metalowy zalutować a plastikowy zakleić klejem a gorąco Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacpe W.... xd Opublikowano 30 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2013 aha ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pancur Opublikowano 31 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 Ubiegł mnie Piotr .Przypadek typowy przy starych autach zasilanych gazem gdy pływak na sucho pomyka. Cytuj https://www.facebook.com/Motocykleradom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kacpe W.... xd Opublikowano 31 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2013 PATZEŁEM na ten zawór wydechowy nie działa ale czemu on jest na zasdzie takie u gury mebramy jak to naprawić ? ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.