Bager Opublikowano 23 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2013 Ok to chwalę się moim skromnym pojazdem :) Dzięki niemu się przeziębiłem wioząc go na kołach 100km do domu :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
whit Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Gratulacje!! Oby Ci posłużył. Poprzedni właściciel z tą czerwienią trochę przesadził :) Troche jej za dużo. Ale generalnie bardzo fajny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Ja wiem czy przesadził? Pewnie chciał żeby był jak najbardziej czerwony, bo czerwone są podobno najszybsze :)Gratulacje nowego sprzętu Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skilos Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Co tam przeziębiebnie jakieś ... radość z jazdy bezcenna :) jaskrawy ten czewony , ale to na + Cytuj "Gdy szykuję śniadanie, zwykle se o korkach słucham, jak tkwią te ch*je w tych jebanych autach." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian1993 Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 niech służy :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kozak356 Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 Gratuluje maszyny i samozaparcia :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Jeśli to jest EX500 to miał zmienione przednie koło, lagi i zaciski . licznik ma w milach czy w km ??? (EX 500 powinien mieć w milach + kontrolka przepalenia przedniej żarówki + automatyczne zapalanie i brak włącznika przedniego światła po odpaleniu - nie mylić z zapalaniem po przekręceniu kluczyka ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rexar Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2013 Bo to jest kawka w M-Pakiecie :cool: Fajny, życzę szerokości i radości z jazdy :wink: Cytuj 'na zegarze trzysta nie znaczy o męstwie...' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuutek Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 A to nie jest przypadkiem zwykły GPZ...? :) Cytuj ..., bo Kawasaki musi być zielone, czyli ZX10R II gen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bager Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 EX i GPZ to wymienne nazwy handlowe, EX 500 A miał jedną tarczę EX 500 B miał dwie, w różnych miejscach sprawdzałem dostępność części i wygląda na to, że jest to wymienne, W dowodzie mam wpisane EX 500, ale najprawdopodobniej na owiewce widniało GPZ, bo to jest wersja europejska. Możliwe, że stosowali na raz dwie nomenklatury z tego co szukałem. Tak samo numer ramy i u wersji amerykańskiej i europejskiej zaczyna się od EX500... Także napisanie EX500 powoduje, że się na pewno nie pomylisz :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuutek Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Jak wersja europejska, czyli zwykły, normalny GPZ przed liftem ;) Cytuj ..., bo Kawasaki musi być zielone, czyli ZX10R II gen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bager Opublikowano 2 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2013 (edytowane) No tak, choć każdy gpz z europy i ex/ninja z ameryki to ex dla fabryki :biggrin:http://www.gpzzone.c...og/modelid.html I najprawdopodobniej wyglądał oryginalnie tak: Edytowane 2 Kwietnia 2013 przez Bager Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ford Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2013 Gratulacje!! Super sprzęt choć zgadzam się z kolegą WHIT troche za dużo czerwieni ale to kwestia gustu!!Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 9 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2013 EX i GPZ to wymienne nazwy handlowe, EX 500 A miał jedną tarczę EX 500 B miał dwie, w różnych miejscach sprawdzałem dostępność części i wygląda na to, że jest to wymienne,Absolutnie nie chce się wypowiadać na temat tego konkretnego moto ale tak dla ścisłości i dla potomnych :biggrin: - nie wiem gdzie znalazłeś takie info. Oficjalne stanowisko kawasaki jest takieEX 500 wersja na USA (trochę zmieniona elektryka , inna lampa , inny licznik i w milach + 1 tarcza z przodu W WERSJACH USA ZAWSZE SILNIK MIAŁ PEŁNE 60 KM )GPZ 500 wersja na Europe (dwie tarcze , możliwość włączenia/wyłączenia światła , światło postojowe itp tu bywały różne odmiany mocowe w zależności od kraju na jakie trafiał sprzęt ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bager Opublikowano 16 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2013 (edytowane) Info zaczerpnięte z linku który podałem :D I innych miejsc, głównie związanych ze sprzedażą części. Tylko nie mów, że się nie przenikają ze sobą te dwie nazwy :P Chociażby ze względu na VIN : P i wpis modelu w moim dowodzie rejestracyjnym :D Edytowane 16 Kwietnia 2013 przez Bager Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.