zapomnialem_adresu007 Opublikowano 15 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Jak dzis odebrales z warsztatu to biegusiem z powrotem z reklamacja,a nie tutaj pytania zadajesz. Tak też zrobię, liczyłem po prostu na wskazówki ułatwiające diagnozę :) Skoro już założyłem temat to zapytam od razu o chłodnicę. Po rozgrzaniu silnika zaczyna puszczać dym. Poza tym nic nie cieknie tylko ten dymek. Czy to jest do naprawy czy czeka mnie wymiana chłodnicy. http://www.youtube.com/watch?v=z0o7MdVitsc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Wymiana, reszta to druciarstwo. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 16 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 Spalony był bezpiecznik, na szczęście zauważyłem na czas. Co konkretnie regulować, śrubą od składu mieszanki? Tak jak Monter napisal - sprobuj znalezc przyczyne czemu spalil sie bezpiecznik. Co do falowan - sklad mieszanki podstawowej - prawdopodobnie ustawili tylko na zgodne z serwisowka i tyle. Poza tym synchro nie jest zrobione dokladnie. Oddaj na reklamacje. Jeszcze przed tym wez samostart lub inny latwopalny spray i popsikaj w okolice króćców ssacych. Jak obroty skocza to masz do wymiany. Co do chlodnicy - gdzies musi byc peknieta. Jak bedziesz mial zimny silnik to sprawdz poziom plynu czy jest OK - bo takie falowanie moze tez byc przy za duzej temp. pracy. F3ka ma podgrzewane gazniki. A co do samego pekniecia to sa zaklady zajmujace sie naprawa chlodnic. Ja swoja skleilem Metal Bondem i zrobilem 4tys km po Rumunii gdzie wiatrak chodzil non stop - dziala do dzisiaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 na moje faluje od wys temp. Przechodziłem to w zzr 600 i zx9r podgrzewane gaźniki. Na światłach w upale przy falował zawsze. Jak zimny to tylko Łu łu łu łu łu łu silniczek mruczał : ) Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zapomnialem_adresu007 Opublikowano 6 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 Napiszę rozwiązanie mojego problemu i pewnie nikogo nie zaskoczę jak napiszę, że wina była po stronie gaźników. Motocykl jak się okazało nie palił na dwa cylindry i pożerał ogromne ilości paliwa. Motocykl oddałem do serwisu Moto Craft, zapłaciłem 350 PLN i teraz pięknie warczy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 To dodaj [ROZ] w tytule tematu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.