qurim Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Ano mają 1 impulsator, ale cewki mają osobne i często sygnał rozdzielony. HD ma jedną cewkę z 2 wyjściami WN. Zresztą w innych moto podwójna iskra, jeśli występuje, to nie psoci tyle co w HD. Co założyć musisz sam wybrać. Ja do Dual Fire nie wracam już nigdy, chyba że fabryczne platynki. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgr1one Opublikowano 18 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 Qurim moge cie prosic o tą wycene ?I mam jescze jedno pytanie o VOES ? (co to jest właściwe i co czego służy ?) dokopałem sie wkońcu do schematu i coś takiego znalazłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLACKY4 Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 (edytowane) tak dla ciekawoscimoj sporster model 2006 na gazniku, posiada zaplon Single Fire i inna cewke np:http://allegro.pl/ce...3104475769.html lubhttp://www.ebay.co.u...=item3cc9e05193taki uklad byl montowany fabrycznie w sportsterach 2004-06 do swojego sporta z 2003 potrzebujesz cos takiegohttp://www.ebay.com/...0924285&vxp=mtri nowa cewke podobna do tejhttp://www.ebay.com/...071ff24&vxp=mtralbo w kompleciehttp://www.ebay.com/itm/ULTIMA-SINGLE-FIRE-PROGRAMABLE-IGNITION-COIL-KIT-1970-1999-HARLEY-BIG-TWIN-MOTOR-/140920329484?_trksid=p2047675.m1851&_trkparms=aid%3D222002%26algo%3DSIC.FIT%26ao%3D1%26asc%3D163%26meid%3D6350375835086147601%26pid%3D100005%26prg%3D1088%26rk%3D3%26sd%3D281061507717%26 Edytowane 19 Marca 2013 przez BLACKY4 Cytuj TYPE O NEGATIVE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgr1one Opublikowano 19 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 blacy4dzieki za podpowiedz, ten moduł troche sie rożni od orginału widze, nie ma problemu z montażem ustawieniem itp ??do cewki wchodza 3 przewody w orginale 2 ....itd wiesz co to jest ten VOES ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLACKY4 Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 (edytowane) blacy4dzieki za podpowiedz, ten moduł troche sie rożni od orginału widze, nie ma problemu z montażem ustawieniem itp ??do cewki wchodza 3 przewody w orginale 2 ....itdwiesz co to jest ten VOES ?nie ma problemu z montazem i regulacja(sa instrukcje do tego)wszystko jest dostosowane,jest wiele rodzai,roznych firm i w roznych cenachjezeli chodzi o VOES to przeczytaj temat HARLEY EVO VOES w tym dziale,tam jest wszystko powiedziane :wink: Edytowane 19 Marca 2013 przez BLACKY4 Cytuj TYPE O NEGATIVE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgr1one Opublikowano 19 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 dzieki , ku..a wykańcza mnie ta sytuacja jak nie moge znalesć przyczyny (tego na 100%uszkodzonego elementu) powiedz jakie ty byś rozwiązanie zastosował:duo, czy single fire ? jest to jakaś znacząća roznica w pracy sinika ...czy zostać przy orginale poprostu? przeczytałem widze ze z brakiem iskry nie bedzie miał nic wspolnego :) przynajmniej jeden element wykluczony .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLACKY4 Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 (edytowane) dzieki , ku..a wykańcza mnie ta sytuacja jak nie moge znalesć przyczyny (tego na 100%uszkodzonego elementu)powiedz jakie ty byś rozwiązanie zastosował:duo, czy single fire ? jest to jakaś znacząća roznica w pracy sinika ...czy zostać przy orginale poprostu?niestety nie mialem okazji testowac tego dual fire,moze inni koledzy,ktorzy maja takowe cos wiecej powiedzanie jestem tez do konca przekonany,czy taka zmiana jest koniecznie potrzebna w Twoim przypadkuQurim pisze o zaletach single fire,a wadach tego drugiego(mial i zmienil na SF)i nie wroci do Dual Fire powiem tak ,gdyby okazalo sie,ze cewka jest spalona,to wymienilbym tylko jaale jezeli modul jest walniety,to zmienilbym wszystko na Single Fire :) Edytowane 19 Marca 2013 przez BLACKY4 Cytuj TYPE O NEGATIVE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgr1one Opublikowano 19 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 nie wiem sprawe musze przemyśleć ...tak czy owak dzieki za kilka pomocnych slow, i jak byś mogł to to zagladnij tu jeszcze i poratuj kolege Panowie i Panie dzisiaj maszyna zagadała :))). ... co zrobilem: po dokpoaniu sie do schematu zaplonu mojego modelu porozpinałem cała instalacje pomierzyłem posprawdzałem po tym zabiegu wyczyściłem wszystko dokladnie zmierzylem dalej miernikiem opor na wszystkich przewodach (sterowanie) i dalej nic :(wiec zlozylem wszystko do kupy aby nic nie poginelo w garażu i co :) ostatni raz próba i hary zagadał; ladnie pracuje ladnie wchodzi z obroty oraz z nich spadaw dalszym ciagu:cewka daje przeskok iskry tylko na 9v przy 12 nieprzewody wn nie maja obwodu oraz miernik nie wykazuje oporu na zadnej czestotliwoscimiernik nie wyczuwa oporu przy pomiarze sterowania moduluto tak dla innych zeby wiedzieli ze magą być takie nie jasne sytuacje z zapłonem I Dziekuje wszystkim za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 A pisaliśmy wcześniej że instalację sprawdzić dokładnie. A to się wiąże z czyszczeniem połączeń. Grunt że maszyna gada. Można latać, jak płozy założysz. :D Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgr1one Opublikowano 19 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 qurim dzieki za dobre słowo i za info o zaplonie może faktycznie czas go zmienic wiec bede pisał na PWpozdrawiam i szczere dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafalk5926 Opublikowano 14 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2021 Panowie po miesięcznej przerwie chciałem zakręcić swojego HD i nic kręci aż baterie wytrzepalo i ani myśli nawet bska puścić paliwo jest świece kable nowe i iskra jest ale!!!! po zetknięciu świecy do silnika iskry niema a po odstawieniu od silnika piękna niebieska przeskakuje na cylinder co może być nie ten teges ze po zmasowaniu świecy iskry nie ma??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej JK Opublikowano 15 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2021 12 godzin temu, Rafalk5926 napisał: Panowie po miesięcznej przerwie chciałem zakręcić swojego HD i nic kręci aż baterie wytrzepalo i ani myśli nawet bska puścić paliwo jest świece kable nowe i iskra jest ale!!!! po zetknięciu świecy do silnika iskry niema a po odstawieniu od silnika piękna niebieska przeskakuje na cylinder co może być nie ten teges ze po zmasowaniu świecy iskry nie ma??? Świece wymień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.