wueska Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Jak chcesz sam dłubać musisz sobie skombinować jakiś kawałek serwisówki do tego, w ten sposób zrobisz to w miarę szybko. Pomiar oporności czujnika położenia wału, sprawdzić masy i zasilanie modułu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 16 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 Tak na oko wróżyć się nie da. Masz popsuty układ zapłonowy. Gdy wykluczysz inne elementy typu przełączniki i kable to pozostają same podzesoły z czego impulsator jest najsłabszym ogniwem w fabrycznym zapłonie ale one nie umierają ot tak, dają znać wcześniej że coś się dzeie. Skoro piszesz że takie cuda i zależności są na cewce to może być ona. Serwisówka w dłoń i mierzysz wszystko. Jeśli będziesz miał do wymiany jakiś drogi element zapłonu np. cewkę to pomyśl o kupnie całego układu akcesoryjnego typu Single Fire. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 16 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 Tam zastosowany jest jedno przewodowy czujnik indukcyjny ? Jeśli tak nawet cewka od przekaźnika podaży w jego miejsce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgr1one Opublikowano 16 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 dostałem sie do modulu i podczas krecenia rozrusznikiem widze ze czerwona dioda miga na tym module miga czy moge wiec stwierdzic ze moduł funkcjonuje poprawnie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 16 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 A ten moduł jakoś się nazywa ? Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgr1one Opublikowano 16 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2013 nie moge nigdzie znaleść nazwy niestety ... teraz troche zglupialem ponieważ myslalem ze padł ten modul ale po tym jak widac ze dostaje zasilanie oraz czujnik pracuje (wnioskuje po tym ze dioda w tym żę module reaguje na rozrusznik i obroty wałem) .. nie wiem co obstawiac ?? ktoś może z kolegów posiada dostęp cześći zmienników ?? kolega pisał o zestawie jaki to jest koszt ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Zrób fotkę modułu i cewki. Wtedy się dowiemy co to za wynalazek masz. Nie jestem pewien czy OEM mia diodę, wcześniej ich nie było a w sumie jest niepotrzebna w seryjnym. 1985-2003 miały stary typ zapłonu. Akcesoryjne mają LED. Wybór jest duży, kilka marek, kilka typów, poszczególne elementy lub kompletne układy. Koszty różne, cały komplet na pewno nie będzie tani, chyba że OEM który ma najniższą cenę. Po części i akcesoria pisz do mnie PW. Trzeba najpierw ocenić który element jest trefny. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgr1one Opublikowano 17 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 ok dzieku za dobre słowo i ciekawe informacje, dzisiaj zrobie fotki i je wrzuce ..... o to fotki i modul Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 To seryjny zaplon. Modu i czujnik w jednym. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgr1one Opublikowano 17 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 no ok to już wiemy z czym mam problem , wiec do dalej ?? jak to sprawdzic wszystko po kolei nie dokopałem sie do żądnej serwisówki niestety ...co kolega by teraz zrobił gdyby miał taki problem ? jaki koszt tego modulu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Z serwisówkami do HD ciężko jest. Mam jakieś ale nie pokrywają tych roczników. Gdybym miał taki problem to pewnie bym zmienił zapłon aby silnik ożył. Już 2 razy zmieniałem. :biggrin: Raz padł Crane Hi-4, wsiadłem na używkę OEM i też padła, tzn. od początku coś nie teges z nia było. Wyrzuciłem to badziewie i założyłem Dyna S na mechanicznym przyspieszaczu. Cewkę w każdej konfiguracji miałem tą samą, Crane Single Fire, nawet na OEM który jest Dual Fire. Cenki sprawdzę jutro jak w pracy będę. I co tam masz niesprawne w końcu? Cewka czy moduł? Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgr1one Opublikowano 17 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 OK wiec czekam jutro na info na temat zapłonu (ceny) ...... Mówisz że można poprawić prace silnika (kulture osiag ??) zmieniajac zapłon ja z zasadzie na ten nie narzekałem niby było wszystko w normie ale ciekawy jestem twoich odświadczeń ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 Seryjny zapłon ma podwójną iskrę Dual Fire, raz na zapłon mieszanki, drugi raz gdzieś w połowie cyklu. To z powodu jednego impulsatora na 2 cylindry. Jeden garnek pali, drugi dostaje iskrę gdzieś tam w mało ważnym miejscu, kolejny pali a poprzedni dostaje iskrę w okolicy suwu ssania i wypala część zassanej już mieszanki. Stąd kichanie w dolot czasem no i sprawność silnika niższa bo część mieszanki idzie w kosmos niepotrzebnie. No i elektryka ma podwójnie ciężkie życie. Układy Single Fire dają iskrę tylko raz, wtedy gdy trzeba. Lepsza praca silnika, lepsze odpalania bo iskra się nie marnuje itd. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 qurim ogromna wiekszosc motocykli ma 1 impulsator na 2 cylindry z racji konstrukcji silnika czterosuwowego... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mgr1one Opublikowano 17 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 no wiec panowie jak juz dojde co uleglo awari i okarze sie ze to moduł to na jaki lepiej wymienic :orginalny czyli duo czy juz założyc single fire co chyba bedzie sie wiazać też z wyminą cewki ? prawdajak myslicie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.