rmieszkalski Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Witam , mam problem z yamaha tzr 50 , motor ładnie palił , wszystko było ok dopóki mój dziadek nie połączył wężykiem dwóch punktów wychodzących z krućca (widoczne na zdj) , wtedy odpalil moze na 3 sek , zgasł , i teraz nieda się go odpalić , coś tam łapie , ale nie odpali , iskra jest dobra i wszystko inne wydaje się dobre , wcześniej na tym jednym punkcie byl wężyk , ale nigdzie nie podpięty (takiego juz kupilem) a na drógim nic nie było , świeca zlana , czyściłem ale bez skutku , co mogło się uszkodzić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 To powinno być połaczone z dodatkowym air boxem którego nazwy sobie nie przypomnę ale jest to plastikowy zbiornik na powietrze, które wypycha wracający tłok. Jeśli motocykl pracował bez tego to znaczy, że ktoś regulował z gigantycznym lewym powietrzem i po zatkaniu tego nie ma opcji żeby normalnie pracował. Musisz to doprowadzić do oryginały a potem od nowa wyregulować.Czerwony silikon na pokładzie każe myśleć, że masz tam więcej takich rodzynków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rmieszkalski Opublikowano 13 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 właśnie też się zdziwiłem że tam niema air-boxa ale nie gasł itp , dziwne .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 (edytowane) Chodzi chyba o YEIS, czyli komorę kompensacyjną, gdy membrany się zamykają to rozpędzona mieszanka nie cofa się w gaźnik i nie pulsuje tylko trafia własnie do ów komory. Gdy tłok idzie ku górze, membrany się otwierają i mieszanka zgromadzona w zbiorniku kompensacyjnym dostaje się do skrzyni korbowej. Zaślep te dwa króćce i próbuj odpalać. Edytowane 13 Marca 2013 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rmieszkalski Opublikowano 15 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Okazało się że te króćce są poprostu oryginalnie zaślepione (niema w środku otworów) , przypomniałem sobie żę w tym samym czasie zmienialem żarówke , ale na odpalonym moto , gdy zgasilem to niechcial juz zapalic , dzisiaj wyktęciłem tą żarówke ,ale dalej nie odpala :/ ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Zacznij od bezpieczników. Co prawda światła nie powinny mieć wpływu ale są instalacje uproszczone gdzie do jednego zbiega się kilka obwodów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rmieszkalski Opublikowano 20 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Wymienilem świece , wszystko bylo ok przez 2 min , puźniej sie przejechałem , wkręcał sie ale po chwili zgasł , nawet jak gazowałem i nie chciał odpalić , odczekałem 10 min , zapalił , ale ta sama sytuacja ... Co to może być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Sprawdź drożność kranika, to chyba paliwo za wolno spływa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rmieszkalski Opublikowano 20 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 drożność dobra , bo spuszczalem w tamtym tygodniu paliwo kranikiem (jak już nie odpalał) , a może on ma po prostu przebicie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Może tak być. Zdejmij magneto i sprawdź zwoje. Czasami zdarza się, że na ciepło puszczają luty w stojanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pypek9 Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Gaźnik w ogóle wyczyściłeś? Dellorto sha ma tendencję do zapychania zaworka z siateczki przy wejściu wężyka do gaźnika.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilp7 Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 To na kruccu powinno byc podlaczone wezykami do cylindra :) zadanie tego cuda jest takie ze ogrzewa ono mieszanke ktora podaje gaznik dla lepszej pracy silnika.Zacznij od wyczyszczenia gaznika, sprawdz czy czasem nie zacielo Ci sie ssanie i wymien swiece na nowa. AM6 to zadna filozofia... musi dzialac :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rmieszkalski Opublikowano 21 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2013 Problem rozwiązany :D w jednym czasie podłączyłem i naprawiłem rozrusznik , wymieniłem fajke i świece (nie oryginalną) i chodzi super :D a na innych świecach (nowych) nie chciał odpalać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.