przemek_n Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 3 kolejne pytania: 1. Błotnik - jaką metodą pozbyć się rdzy? Piaskowanie czy hemia? Chcę go później zawieźć do chromowania2. Wahacz - co z tulejami wahacza w kontekście malowania proszkowego oraz późniejszego wypalania? Bez obaw?3. Blokada kierownicy. Nie było kluczyka więc zakupiłem nowy zamek. Dostałem z nowym nitem ale szczerze mówiąc niem wiem jak się pozbyć starego. Rozwiercić? Na jakiej zasadzie trzyma się obecny nit. Walneli młotkiem i go rozepchało na boki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Z wahacza łożyska wyprasować a tuleje zabezpieczyć. Ja albo sam zaślepiam albo robią mi to w lakierni - problemu nigdy nie było.Co do błotnika, to co najwyżej szkiełko, potem pokryć miedzią i wypolerować - proces możliwe że będzie trzeba kilka razy powtarzać, dopiero potem nikiel i chrom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Błotnik w stanie takim jak na fotce jest już stracony.Można go uratować ale trzeba usunąć nity i rozdzielić obie części - oddać do chromu bez czyszczenia ( ludzie w galwanizerni sobie poradzą najlepiej ) a po pochromowaniu skręcić na nierdzewne śruby lub ponowne znitować nierdzewnymi nitami. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek_n Opublikowano 7 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 druga stona błotnika nie ma ani jednego ogniska rdzy. Praktycznie idealny. Postaram się podzielić błotnik i zdam się na galwanizerów.Co do wahacza to poza wciśniętymi tulejami nie ma łożysk. Są tuleje z elementami gumowymi pod amortyzator. Jeszcze nit wblokadzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 druga stona błotnika nie ma ani jednego ogniska rdzy. Praktycznie idealny. Postaram się podzielić błotnik i zdam się na galwanizerów.Co do wahacza to poza wciśniętymi tulejami nie ma łożysk. Są tuleje z elementami gumowymi pod amortyzator. Jeszcze nit wblokadzie Jeżeli zewnętrznie nie ma uszkodzeń to nie ma potrzeby chromowania całości. Wystarczy dokładnie oczyścić rdzę szczotką drucianką na wiertarce i pokryć kilka razy farbą antykorozyjną.Nit w blokadzie - należy poważyć wkrętakiem blaszkę zaślepiającą zamek i nit wypadnie a po wymianie na nowy zamek nabić nowy nit przez pręt aluminiowy.Starą blokadę rozwiercić wkładkę i wybić od środka resztę. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.