mesiash Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 (edytowane) siema, jako, że ostatnio pogoda dopisuje, nie mogłem się powstrzymać, i zapewne jak większość z Was wybrałem się terroryzować ruch miejski. Wszystko szło pięknie do momentu gdy wyprzedzałem długi ciąg samochodów i przy zmianie z 4 na 5 bieg znalazłem LUZ. Po "dociśnięciu" dźwigni bieg wszedł, nie mam pojęcia jak to się stało. Czy macie jakieś możliwe sugestie ?? moto to cbr 900 sc 33 Edytowane 7 Marca 2013 przez mesiash Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
a_rtu_r Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 miałem to samo - więc podpinam się pod temat. Ja mam akurat sprzęgło hydraulicznie - wymieniłem płyn, odpowietrzyłem układ i wszystko zaczeło działać. Nie wiem czy naprawiłem to czy to tylko chwilowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nem tudom Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 (edytowane) przy zmianie z 4 na 5 bieg znalazłem LUZ. Po "dociśnięciu" dźwigni bieg wszedł, nie mam pojęcia jak to się stało.Po prostu jeden bieg już wyłączyłeś, a sprzęgło kłowe drugiego nie zazębiło się w pełni. Stawiam, że mało zdecydowanie wbijałeś tę piątkę. Domyślam się, że jak już wlazła, to zrobila to z mało przyjemnym odgłosem? :rolleyes: Edytowane 7 Marca 2013 przez nem tudom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mesiash Opublikowano 7 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Prawdopodobnie tak by się stało, lecz zobaczyłem, że obroty spadają więc na wszelki wypadek, podwyższyłem obroty, żeby nie poszło po zębach. Ale żeby luz na 4 ?? jak by ten tir był bliżej, lub jechał szybciej, to już nie zdążył bym poprawić tej piątki. Mam wrażenie, że luz w tym miejsu to rzecz raczej niespotykana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Zdarza się w wielu motongach. Nie ma co dobie głowy zawracać tylko bardziej zdecydowanie biegi wbijać. lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Zapinanie biegu wykonuje się zdecydowanie do wyczuwalnego oporu. Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi