Budzik-WGR Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 Miałem trzy takie sprzęty i spalanie w trasie wychodzi max 6- 6.5l wiec uważam to ca dobry wynik. Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hashman Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 Te 6 do 6.5 to dobry wynik, ale chyba jazda emerycka, co ? Przy pałowaniu bankowo będzie się kręcić 10 do 11l/100km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 Mówie o jezdzie 120-140 przelotowej a taka nie jest raczej prędkościa emerycką tylko maxymalną dozwoloną na drogach ekspresowych w naszym kraju :) . Pozdr. Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klas500 Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 Jakiego jesteś wzrostu?Freewind nie jest zbyt duży motocyklem , był konstruowany bardziej z myślą o paniach.Bardziej stawiał bym na transalpa ewentualnie KLE 500 - miałem i zrobiłem kilka tras , zawsze bezawaryjnie choć moto było kilkunastoletnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_bollo_ Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 (edytowane) Bierz Xj po ostatnim lifcie. Sprzęt nie do zdarcia, tanie opony, duża ładowność i spokojnie w 2 osoby poleci z bagażem 160kmh... W sumie chyba najlepszy stosunek jakości i rocznika do ceny ze wszystkich motocykli tej klasy. Serwis kosztuje grosze, na trasie przy jeździe do 120kmh pali poniżej 5l (ale za to przy 160 8l/100km). Na mieście nigdy nie przekroczyła 6l. Bardzo miło wspominam ten motocykl. Edytowane 19 Marca 2013 przez _bollo_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 W tej cenie mozesz jeszcze rozwazyc zakup Suzuki Dr Big badz Yamahe XTZ. Motocykle te dadza rade w trasie, posiadaja polowiewki i potrafia jezdzic po nieutwardzonych drogach. PozdrawiamJanuszm Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hashman Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 Mówie o jezdzie 120-140 przelotowej a taka nie jest raczej prędkościa emerycką tylko maxymalną dozwoloną na drogach ekspresowych w naszym kraju :) . Pozdr. Czyli jednak spokojna, ale nie emerycka jazda. Całkiem dobry wynik. Bierz Xj po ostatnim lifcie. Sprzęt nie do zdarcia, tanie opony, duża ładowność i spokojnie w 2 osoby poleci z bagażem 160kmh... W sumie chyba najlepszy stosunek jakości i rocznika do ceny ze wszystkich motocykli tej klasy. Serwis kosztuje grosze, na trasie przy jeździe do 120kmh pali poniżej 5l (ale za to przy 160 8l/100km). Na mieście nigdy nie przekroczyła 6l. Bardzo miło wspominam ten motocykl. Zmieści się w budżecie ? Poza tym wspominana wyżej KLE lepiej sprawdzi się jako turystyk. Jest bardziej uniwersalna, przy wjeździe w lekki teren nowicjuszowi będzie łatwiej ją opanować niż coś stricte szosowego czyt. XJ. Serwis też nie najdroższy. Nie powiem niestety nic o spalaniu bo tego nie mierzyłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fredo Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 Jakiego jesteś wzrostu?Freewind nie jest zbyt duży motocyklem , był konstruowany bardziej z myślą o paniach.Bardziej stawiał bym na transalpa ewentualnie KLE 500 - miałem i zrobiłem kilka tras , zawsze bezawaryjnie choć moto było kilkunastoletnie. A KLE 500 był konstruowany bardziej z myślą a panach? :)Pamiętam reklamę tego motocykla (XF-a): "duży motocykl za małe pieniądze". I to był nie tylko slogan reklamowy.Gabaryty podobne, wysokość siedzenia też (XF standardowo ma 830), ma też większy prześwit.Jest lżejszy, mniej pali i przede wszystkim jest prosty jak budowa cepa.Ktoś pisał, że serwis XJ jest groszowy, w takim razie serwis XF jest darmowy. :DTrampek - tak, lepszy wybór, ale budżet chyba za mały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hashman Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 W tej cenie mozesz jeszcze rozwazyc zakup Suzuki Dr Big badz Yamahe XTZ. Motocykle te dadza rade w trasie, posiadaja polowiewki i potrafia jezdzic po nieutwardzonych drogach. PozdrawiamJanuszm DR Big nie będzie za mocna ? W końcu to 800cm3 singla, a kolega początkujący. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 Wyczytalem, ze jezdzil GS500 wiec nie taki w koncu poczatkujacy. Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klas500 Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 (edytowane) A KLE 500 był konstruowany bardziej z myślą a panach? :)Pamiętam reklamę tego motocykla (XF-a): "duży motocykl za małe pieniądze". I to był nie tylko slogan reklamowy.Gabaryty podobne, wysokość siedzenia też (XF standardowo ma 830), ma też większy prześwit.Jest lżejszy, mniej pali i przede wszystkim jest prosty jak budowa cepa.Ktoś pisał, że serwis XJ jest groszowy, w takim razie serwis XF jest darmowy. :DTrampek - tak, lepszy wybór, ale budżet chyba za mały.Ja pamiętam inną reklamę XF-a : dziewczyna stojąca obok niego na tle jakiegoś pleneru.Zresztą kiedyś rozważałem jego zakup i w wielu żródłach był polecany dla kobiet.Mnie osobiście zniechęciły oględziny i jazda próbna ale to oczywiście kwestia gustu.KLE natomiast od początku był reklamowany jako tzw. funduro czyli motocykl do wszystkiego i jest zresztą uważany za protoplastę tego typu motocykli.Jeśli chodzi o jego wady to przede wszystkim sypiące się koło magnesowe w pierwszych rocznikach produkcji (w ostatniej wersji już podobno nie było z nim problemu) oraz stosunkowo częsty serwis - regulacja luzu zaworów co 6 tyś. km.Nieprawdą natomiast jest opinia o wysokim zużyciu paliwa - z mojego oraz moich znajomych doświadczenia wynika , że wynosi ono przeciętnie 5,5-6,5 litra/100km.Tak czy inaczej uważam , że propozycja godna rozważaenia , a wybór i tak należy do kupującego. Edytowane 19 Marca 2013 przez Klas500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość fredo Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 Też pamiętam tą reklamę, myślę, że chodziło bardziej o możliwość łatwego obniżenia motocykla.Były nawet dostępne zestawy do obniżenia, pamiętam standardowo nóżka miała kolor czarny, krótsza szary.Ale nie ważne, nie twierdzę, że KLE jest gorszym motocyklem, jest bardzo ciekawą alternatywą dla XF.Jeśli chodzi o spalanie to XF-em można spokojnie zejść poniżej 5 litrów bez jakiejś większej gimnastyki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hashman Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 Wyczytalem, ze jezdzil GS500 wiec nie taki w koncu poczatkujacy. Faktycznie, nie doczytałem. :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.