Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Mówie o jezdzie 120-140 przelotowej a taka nie jest raczej prędkościa emerycką tylko maxymalną dozwoloną na drogach ekspresowych w naszym kraju :) .

 

Pozdr.

BYŁO:

-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.

JEST:

-Honda VFR 750 rc36 I 90r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiego jesteś wzrostu?Freewind nie jest zbyt duży motocyklem , był konstruowany bardziej z myślą o paniach.Bardziej stawiał bym na transalpa ewentualnie KLE 500 - miałem i zrobiłem kilka tras , zawsze bezawaryjnie choć moto było kilkunastoletnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bierz Xj po ostatnim lifcie. Sprzęt nie do zdarcia, tanie opony, duża ładowność i spokojnie w 2 osoby poleci z bagażem 160kmh... W sumie chyba najlepszy stosunek jakości i rocznika do ceny ze wszystkich motocykli tej klasy. Serwis kosztuje grosze, na trasie przy jeździe do 120kmh pali poniżej 5l (ale za to przy 160 8l/100km). Na mieście nigdy nie przekroczyła 6l. Bardzo miło wspominam ten motocykl.

Edytowane przez _bollo_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówie o jezdzie 120-140 przelotowej a taka nie jest raczej prędkościa emerycką tylko maxymalną dozwoloną na drogach ekspresowych w naszym kraju :) .

 

Pozdr.

 

Czyli jednak spokojna, ale nie emerycka jazda. Całkiem dobry wynik.

 

 

Bierz Xj po ostatnim lifcie. Sprzęt nie do zdarcia, tanie opony, duża ładowność i spokojnie w 2 osoby poleci z bagażem 160kmh... W sumie chyba najlepszy stosunek jakości i rocznika do ceny ze wszystkich motocykli tej klasy. Serwis kosztuje grosze, na trasie przy jeździe do 120kmh pali poniżej 5l (ale za to przy 160 8l/100km). Na mieście nigdy nie przekroczyła 6l. Bardzo miło wspominam ten motocykl.

 

Zmieści się w budżecie ? Poza tym wspominana wyżej KLE lepiej sprawdzi się jako turystyk. Jest bardziej uniwersalna, przy wjeździe w lekki teren nowicjuszowi będzie łatwiej ją opanować niż coś stricte szosowego czyt. XJ. Serwis też nie najdroższy. Nie powiem niestety nic o spalaniu bo tego nie mierzyłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiego jesteś wzrostu?Freewind nie jest zbyt duży motocyklem , był konstruowany bardziej z myślą o paniach.Bardziej stawiał bym na transalpa ewentualnie KLE 500 - miałem i zrobiłem kilka tras , zawsze bezawaryjnie choć moto było kilkunastoletnie.

 

A KLE 500 był konstruowany bardziej z myślą a panach? :)

Pamiętam reklamę tego motocykla (XF-a): "duży motocykl za małe pieniądze". I to był nie tylko slogan reklamowy.

Gabaryty podobne, wysokość siedzenia też (XF standardowo ma 830), ma też większy prześwit.

Jest lżejszy, mniej pali i przede wszystkim jest prosty jak budowa cepa.

Ktoś pisał, że serwis XJ jest groszowy, w takim razie serwis XF jest darmowy. :D

Trampek - tak, lepszy wybór, ale budżet chyba za mały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tej cenie mozesz jeszcze rozwazyc zakup Suzuki Dr Big badz Yamahe XTZ. Motocykle te dadza rade w trasie, posiadaja polowiewki i potrafia jezdzic po nieutwardzonych drogach.

 

Pozdrawiam

Januszm

 

DR Big nie będzie za mocna ? W końcu to 800cm3 singla, a kolega początkujący.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A KLE 500 był konstruowany bardziej z myślą a panach? :)

Pamiętam reklamę tego motocykla (XF-a): "duży motocykl za małe pieniądze". I to był nie tylko slogan reklamowy.

Gabaryty podobne, wysokość siedzenia też (XF standardowo ma 830), ma też większy prześwit.

Jest lżejszy, mniej pali i przede wszystkim jest prosty jak budowa cepa.

Ktoś pisał, że serwis XJ jest groszowy, w takim razie serwis XF jest darmowy. :D

Trampek - tak, lepszy wybór, ale budżet chyba za mały.

Ja pamiętam inną reklamę XF-a : dziewczyna stojąca obok niego na tle jakiegoś pleneru.Zresztą kiedyś rozważałem jego zakup i w wielu żródłach był polecany dla kobiet.Mnie osobiście zniechęciły oględziny i jazda próbna ale to oczywiście kwestia gustu.

KLE natomiast od początku był reklamowany jako tzw. funduro czyli motocykl do wszystkiego i jest zresztą uważany za protoplastę tego typu motocykli.

Jeśli chodzi o jego wady to przede wszystkim sypiące się koło magnesowe w pierwszych rocznikach produkcji (w ostatniej wersji już podobno nie było z nim problemu) oraz stosunkowo częsty serwis - regulacja luzu zaworów co 6 tyś. km.

Nieprawdą natomiast jest opinia o wysokim zużyciu paliwa - z mojego oraz moich znajomych doświadczenia wynika , że wynosi ono przeciętnie 5,5-6,5 litra/100km.

Tak czy inaczej uważam , że propozycja godna rozważaenia , a wybór i tak należy do kupującego.

Edytowane przez Klas500
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też pamiętam tą reklamę, myślę, że chodziło bardziej o możliwość łatwego obniżenia motocykla.

Były nawet dostępne zestawy do obniżenia, pamiętam standardowo nóżka miała kolor czarny, krótsza szary.

Ale nie ważne, nie twierdzę, że KLE jest gorszym motocyklem, jest bardzo ciekawą alternatywą dla XF.

Jeśli chodzi o spalanie to XF-em można spokojnie zejść poniżej 5 litrów bez jakiejś większej gimnastyki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...