maxter Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 (edytowane) Witajcie.Szukam motocykla do 5 tys. zł (ubranie mam, kasa na opłaty i pakiet startowy oddzielna) dobrze spisującego się w jeździe miejskiej, ale też pozwalającego wybrać się w dłuższą trasę. Wcześniej jeździłem na suzuki gs 500 i taka moc właściwie była ok. Dlatego uwagę zwróciłem na yamahę xj 600 diversion i suzuki xf 650 freewind. Motocykle różne, ale fajne na swój sposób. XJ ma większą moc i 4 gary, więc na asfalt będzie zdecydowanie lepsza, ale przejazd przez szutry/leśne drogi/łąki żeby dojechać w fajne miejscówki odpada. XF ma taką moc jak wcześniejszy GS, ale to singiel, więc na długich trasa średnio... Za to z lekkim terenem powinien sobie poradzić (bez szaleństw), a ostatnio mnie do tego ciągnie ;). Przelotową 110-120 km/h utrzymają spokojnie oba, ale w razie konieczności wyprzedzenia obawiam się, że freewind będzie miał problemy.Doradzi ktoś coś? :)LWG Edytowane 6 Marca 2013 przez maxter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 6 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2013 po przeczytaniu Twojego posta przypomniała mi się jedna traska, gdy z kumplem jechaliśmy na festiwal do Tychów już parę ładnych lat temu. Ja na GSX 750 a kumpel na freewindzie - na autostradzie stała ciągła prędkość 160km/h i xf dawał radę ;)w okolicach 5kzł masz już dosyć spory wybór, z nakedów np. bandit 600, ntv, cb 750 Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxter Opublikowano 7 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Wow, 160 to już chyba kres możliwości freewinda :PBandita w przyzwoitym stanie jakoś za 5k nie udało mi się znaleźć (a stare S'ki są brzydkie :P). Chyba dobrze się ukrywają. Nie ukrywam, że wolę coś z półowiewką. GS był w wersji naked i trochę w trasie przeszkadzał wiatr (zwłaszcza powyżej 110). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 to może dominator ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxter Opublikowano 7 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Dominator, Freewind, Pegaso.... To już nie robi aż takiej różnicy bo to motocykle o zbliżonych parametrach i możliwościach. Bardziej zastanawia mnie przydatność tego typu motocykli w trasie, przy załadowaniu bagaży, itd. Czy ich silniki podołają dalszym wyjazdom, czy to będzie dla nich męczące i nadają się raczej do miasta i rekreacyjnej jazdy poza drogami utwardzonymi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinekban87 Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 na naszego drogi freewind zdecydowanie lepszy. Tylko czy Ci przypasuje praca jedno cylindrowca? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxter Opublikowano 8 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 Może wypowie się ktoś, jeżdżący na co dzień tego typu motocyklem. Czy spisuje się w trasie i może służyć za uniwersalny pojazd, czy raczej nie bardzo i szkuać czegoś konkretnie do miasta/w teren/w trasę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chorcio Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 (edytowane) Z aprila się zastanów strasznie dużo pali, niby to to samo co bmw f 650 , ale spalanie jest okrutnie wysokie (7-w górę). Wcześniej jeździłem xj600s i motocykl był super dawał rade w dwie osoby + bagaż, a w "terenie" też pójdzie. Edytowane 8 Marca 2013 przez chorcio Cytuj <p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxter Opublikowano 8 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 Tak, wiem o tym :) Pegaso wymieniłem tylko jako motocykl o podobnych możliwościach jak XF, NX, itd :) Ciągle zastanawiam się, czy tego typu sprzęty dadzą sobie radę z większymi trasami (sporadycznie-dlatego nie szukam typowego turysty-ale jednak). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryhu Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 Transalpa 600 też dostaniesz za 5 tyś a to zawsze dwa gary a nie jeden. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinekban87 Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 mam kolege co na freewindzie zrobił kilka większych tras, m.in. bałkany całe objechał i chwalił motocykl. Jeśli masz zamiar sam jeździć to napewno wystarczy. Na autostradzie nie jest koniecznością jechać 200 km/h. Moto bardzo przyjazne i nadaje się jak najbardziej do miasta, szuter a także trase-tylko czego sie oczekuje w podróży. Transalp też jest jakimś wyjściem a jest bardziej bezwawaryjny, robi zdecydowanie większe przebiegi bez remontu i jest wygodniejszy. Wypowiadam się gdyż sam szukałem podobnego moto, trafiła sie VFr i tak zostało :D. Szukaj transalp/freewind co sie trafi w dobrym stanie i fajnej kasie to trzeba brać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_speedy_ Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 Wszystko zależy jak zdefiniujesz ten bezdroża - jak polna droga ewentualnie jakoś nie głęboki piasek to na krótką metę (w sensie że nie są to główne obszary jazdy) NTV da rade-Moc powinna Ci wystarczyć bo kilka koni wiecej jak GS-Niskie spalanie-Trwała konstrukcja-Napęd wałem wiec nie przejmujesz się łańcuchem-W moim odczuciu piękny wyglądSorry za jakość ale miałem przy sobie tylko telefon komórkowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxter Opublikowano 14 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 Wagabunda, NTV również mi się bardzo podoba, ale szukam czegoś z kawałkiem owiewki i bardziej wyprostowaną pozycją ;) Dzięki wszystkim za rady. Faktycznie skupię się na freewindzie i transalpie, ale nie zamierzam się spieszyć z zakupem. Może uda się zwiększyć budżet i wyrwać fajną sztukę (np. XLV 650 :rolleyes: ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 (edytowane) A co byś powiedział na VFR'ke 750 RC36 I? To świetny turystyk, praktycznie niezawodny, rozrząd na kołach zębatych, niskie spalanie. I myśle że zdecydowanie lepszy od XJ'tki... Przemyśl to gdyż w tych pieniadzach można znaleźć juz ciekawy egzemplarz który posłuży kilka sezonów. Pozd. Edytowane 18 Marca 2013 przez Budzik-WGR Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinekban87 Opublikowano 18 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2013 A co byś powiedział na VFR'ke 750 RC36 I? To świetny turystyk, praktycznie niezawodny, rozrząd na kołach zębatych, niskie spalanie. I myśle że zdecydowanie lepszy od XJ'tki... Przemyśl to gdyż w tych pieniadzach można znaleźć juz ciekawy egzemplarz który posłuży kilka sezonów. Pozd.z tym niskim spalaniem to ja bym tak sie nie zarzekał :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.