samonek4 Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Takie małe pytanko - szukałem na ten temat info w necie i nadal mam wątpliwości czy to nie zaszkodzi w jakiś spoób silnikowi. Proszę o radę znających się na temacie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Można, nie ma żadnych przeciwwskazań.Ale zaraz nasłuchasz sie teoretyków co powiedzą, że nagary i rozszczelnienie silnika i inne kataklizmy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Oczywiście,że można,zaszkodzi to raczej Twojemu portfelowi,ale Twój silnik będzie Ci wdzięczny. Oczywiście jeśli nie jest to stary zjechany rzęch bo takiemu to nic nie pomoże. 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz-2211 Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Zaszkodziłoby jeśli przeskoczyłby z mineralnego. A jaki jest cel tej zmiany?!? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samonek4 Opublikowano 24 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Na wisonę myślę zalać nowy olej i tak się zastanawiam czy nie zmiemnić na systentyk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Zmieniaj, nic sie nie wydarzy. To nie przedwojna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samonek4 Opublikowano 24 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Narazię się jeszcze zastanawiam bo słyszałem że pełen systetyk warto lać tylko do wyścigowych motocykli w których silniki często pracuję w zakresie czerowonego pola( tutaj swoje zadanie spełniają podwójne estry)...z kolei w motocyklach uliczych które pracują w zakresie 4-8k lanie syntetyka to zdaniem co niektórych strata pieniędzy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Zaszkodziłoby jeśli przeskoczyłby z mineralnego. A półsyntetyk na bazie jakiego oleju jest robiony? Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Wektor 150 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samonek4 Opublikowano 24 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 (edytowane) Motocykl to Wektor 150 :). Chodzi mi o to żeby olej dobrze chronił silnik w wysokich temperaturach np. w korku, w terenie jak jest ciepło itp. Edytowane 24 Lutego 2013 przez samonek4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Za chinola to bym nie ręczył że nie zacznie cieknąć. Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Lepiej zostań przy półsyntetyku.Taki olej w zupełności wystarczy. 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samonek4 Opublikowano 24 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 (edytowane) @Za chinola to bym nie ręczył że nie zacznie cieknąć. Jak na półsyntetyku nie cieknie to myśliż że na sysntetyku zacznie cieknąć? Chciałem zmienić na sysntetyk bo lubie czasami pojechać gdzieś w teren i jak są upały to chciałbym aby silnik był dobrze chroniony. Fajnie byłoby też gdyby sam olej nie tracił szybko swoich właściwości po pracy w wysokich temperaturach bo nie chcę kąpać tłoka w smole. Edytowane 24 Lutego 2013 przez samonek4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 To od tego są oleje 15W50 albo jak jesteś hardkorem to 10W60 i na takie rzeczy (zakres temperatur) się patrzy a dopiero potem na bazę. Jeśli nie będzie pól syntetycznej to weź syntetyczną i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samonek4 Opublikowano 24 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Ok. Zdecyduję się na 15w50. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi