tomasz wloch Opublikowano 17 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 Posiadam Virago i chcę poprawić w nim hamulce. Mam możliwość wykorzystania zacisków wraz z pompą hamulcową z yamahy r6 z 2001 roku . Zaciski mieszczą się, tylko mają o 3 mm szerszy rozstaw śrub montarzowych. Po dopasowaniu tego powinno wszystko grać . Jak uzyskać te 3 mm ? Trochę za mało na adapter jakiś a nie chciał bym nic piłować w zaciskach lub lagach . Choć to tylko 1,5 mm na otwór . Macie jakieś pomysły?? Jeżeli trzeba by już robić adaptery jaki materiał polecacie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 18 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 Piłowanie czegokolwiek w zaciskach nie jest zbyt rozsądne.Ja bym użył nierdzewki ale może koledzy co wycinają takie gadżety mają jakiś dobry stop alu.Napisz do kolegi Czarek-fighter bo on ma doświadczenie w tej kwestii i chyba spore możliwości. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 18 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 a zacznij moze od pompy, sprawdz ile zyskasz przez sama zmiane pompy i jak najbardziej przewodow hamulcowych, bo Twoje pewnie juz niezle puchna i to ma ogromny wplyw na sile hamowania... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz wloch Opublikowano 18 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 Tak zrobię a może macie pomysł jaką pompę lub raczej z czego bym mógł podpasować???Chyba że znajomy mi spyli samą pompę w co wątpie . Całą r6 proponował mi za 300 euro ale gażniki padnięte i to torówka była . Zresztą po co mi cała ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BIKERX Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Moze wymien po prostu przewod na nowe w oplocie + dobry klocek. Troche pomoze ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 20 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2013 Regeneracja pompy i zacisku, nowa tarcza, dobry przewód w oplocie i hamulec będzie całkiem dobry. Na tym wąskim kółko lepiej nie mieć za dobrego hebla bo zęby zgbuisz na asfalcie. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz wloch Opublikowano 21 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 Witaj gurim A jak założę szerszą oponę do niej? Tarcza jest igła zaciski też przewody wymienię .Chętnie bym dał na przód szerszy laczek tylko jak to się ma do prowadzenia?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
caferacer Opublikowano 21 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 , sprobuj dopasowac cos z motocykla ktory ma czterotloczkowy zacisk i tarcze o podobnej srednicy, jesli twoja tarcza moze pracowac z innymi klockami niz organiczne to zamontuj inne, ogolnie rozejrzalbym się za przewodami w oplocie i pompą hamulca jakaś lepsza, , zacisk też moze być i klocki, plyn jak chcesz lepszy to polecam motul rbf660. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
caferacer Opublikowano 23 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 Ktory rok tej virago ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz wloch Opublikowano 24 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 1985 rama700 silnik 92 ale 1100 wymieniony razem z instalacją . Zaciski pojedyńcze w obu mam . Bo 1100 kupiłem bez papierów całość tylko na silnik. Aha tarcze mam jeden komplet pełnych i jeden wiercone mogę zamienić . Dlaczego pytasz?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
caferacer Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Moze Ci pomoge, sam teraz robie przekladke z 260mm na 320mm, jakie masz zaciski na lagach plywajace czy stale, Te tarcze wiercone to plywajace czy stale? Poszukaj do jakich innych motocykli pasują tarcze ktore chcesz zamontowac, nastepnie poszukaj ktory z tych motocykli ma dobre zaciski np. Czterotloczkowe.Potem tylko pozostaje dorobic adapter, to jak bedziesz juz cos wiedzial to poradze cos z adapterem, chyba ze chcesz wieksze tarcze ale to znowu zabawa w rozstaw srub, pod koniec tygodnia bede mial gotowe to pokaze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz wloch Opublikowano 24 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Dzięki za rady tarcze bym chętnie zostawił oryginalne tylko zaciski z pompą zamienić i przewody.Zaciski bym z r6 założył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz wloch Opublikowano 1 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 Wymieniłem dziś węże na oploty efekt taki ze hample lepiej reagują o co najmniej 40 procent i lepiej się hamuje . Mając gumowe przewody klamkę mogłem docisnąć do prawie do manetki na oplocie nie mam szans. Jeszcze czekam na nowe zaciski z r6 ale to za dopiero miesiąc :-)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.Pastor Opublikowano 1 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2013 A pochwal sie jeszcze co to za oploty, Hel? I gdzie kupowałeś? Cytuj PASTOR GARAGE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 No widzisz, pisalim że przewody pomogą. :biggrin: I tak na przyszłość zapamiętaj aby tematy o tym motocyklu opisywać wedle modelu jakim był pierwotnie a nie jaki silnik jest włożony, chyba że problem dotyczy silnika. Tak będzie Nam łatwiej bo 700 a 1100 mogą się różnić i niepotrzebnie mętlik robimy a potem odkręcanie bo się okazalo że to szczep i z "1.1" ma tylko silnik a problem dotyczy układu hamulcowego 700-tki. A w ogóle poka jakie foto tego gruza. Ciekaw jestem jak to wygląda. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.