Skocz do zawartości

Obroty Cbr f4i i błąd


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Mam problem z honda cbr f4i ostatnio musiałem wyciągnąć wtryski i później włożyłem normalnie tak jak było odpaliłem moto a na saniu sie rozgrzało i trzyma obroty 2 tys nawet ponad i miga mi bład fi 9 razy jak patrzyłem to dotyczy to kabla co idzie do airboxu sprawdziłem go i z nim jest wszystko ok co to za przyczyna może byc z góry dzięki za odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo przed grzebaniem w elektryce powinno się najpierw odłączyć akumulator. Spróbuj odłączyć klemę odczekaj chwilę, i podłącz ponownie. Jeżeli jest to błąd sporadyczny (wynik odłączenia wtrysków) to taki reset może pomóc, jeśli jest to błąd statyczny, to niestety trzeba będzie podpiąć kompa, zobaczyć co to za błąd, i ewentualnie z tej pozycji go skasować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W puszce filtru powietrza masz dwa czujniki, jeden mapsensor, drugi czujnik temperatury powietrza. Posprawdzaj dokładnie przyłącza, rozumiem że dobrze złożyłeś listwę wtryskową, i nie łapie lewego powietrza. Czy po rozgrzaniu się silnika WAX działa, i zamyka ssanie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej!

 

9 mignięć oznacza błąd czujnika temperatury zasysanego powietrza (IAT sensor), odłącz kostkę od czujnika i sprawdź jego rezystancję powinna wynosić 1-4kOhm w temperaturze 20-30 st.C Jeżeli rezystancja jest prawidłowa to włącz zapłon i sprawdź woltomierzem napięcie pomiędzy kablem szaro-niebieskim wtyczki a masą motocykla powinno wynosić 4.75-5.25V. Jeżeli i tutaj wszystko jest ok to sprawdź napięcie pomiędzy pinami wtyczki czujnika powinno wynosić 4.75-5.25V. Sprawdź jeszcze czy nie zamieniłeś gdzieś kostek - to raczej mało prawdopodobne bo z tego co pamiętam to się różnią do tego czujnik ten jest dość wysoko i raczej inna kostka by tam nie dostawała....

 

Powodzenia

Mariusz Dejko /MDX Motocykle Lubartów

Edytowane przez mdxmotocykle

Mariusz / MDX Motocykle Lubartów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

TPS może?

 

Zresetuj ją i zobacz czy bedzie to samo.

 

1. Ustaw czerwony przycisk odcięcia zapłonu na RUN. Kluczyk pozostaje na OFF. 2. Połącz piny wtyczki serwisowej jakimś kabelkiem. 3. Kluczyk na ON. 4. Rozłącz piny wtyczki serwisowej. 5. Kontrolka FI zacznie mrugać przez 5 sekund. W tym czasie połącz ponownie piny wtyczki serwisowej.

 

Pamięć została zresetowana gdy kontrolka FI się wyłączy i zacznie mrugać ponad 20 razy. Gdy zamruga mniej niż 20 lub równo 20 razy, to pamięć nie została zresetowana. Wtedy zaczynasz od początku.

Edytowane przez caferacer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...