drzazgol Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 Witam!Mam problem z honda cbr f4i ostatnio musiałem wyciągnąć wtryski i później włożyłem normalnie tak jak było odpaliłem moto a na saniu sie rozgrzało i trzyma obroty 2 tys nawet ponad i miga mi bład fi 9 razy jak patrzyłem to dotyczy to kabla co idzie do airboxu sprawdziłem go i z nim jest wszystko ok co to za przyczyna może byc z góry dzięki za odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KARDAN-IN Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 Bo przed grzebaniem w elektryce powinno się najpierw odłączyć akumulator. Spróbuj odłączyć klemę odczekaj chwilę, i podłącz ponownie. Jeżeli jest to błąd sporadyczny (wynik odłączenia wtrysków) to taki reset może pomóc, jeśli jest to błąd statyczny, to niestety trzeba będzie podpiąć kompa, zobaczyć co to za błąd, i ewentualnie z tej pozycji go skasować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drzazgol Opublikowano 8 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 jak wyciagałem wtryski to miałem odłaczony akumulator.a czy ten bład tez sie tyczy tych obrotów?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KARDAN-IN Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 W puszce filtru powietrza masz dwa czujniki, jeden mapsensor, drugi czujnik temperatury powietrza. Posprawdzaj dokładnie przyłącza, rozumiem że dobrze złożyłeś listwę wtryskową, i nie łapie lewego powietrza. Czy po rozgrzaniu się silnika WAX działa, i zamyka ssanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drzazgol Opublikowano 8 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 tak zamyka ssanie,jutro posprawdzam jeszcze te weżyki od mapsensor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mdxmotocykle Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 (edytowane) Hej! 9 mignięć oznacza błąd czujnika temperatury zasysanego powietrza (IAT sensor), odłącz kostkę od czujnika i sprawdź jego rezystancję powinna wynosić 1-4kOhm w temperaturze 20-30 st.C Jeżeli rezystancja jest prawidłowa to włącz zapłon i sprawdź woltomierzem napięcie pomiędzy kablem szaro-niebieskim wtyczki a masą motocykla powinno wynosić 4.75-5.25V. Jeżeli i tutaj wszystko jest ok to sprawdź napięcie pomiędzy pinami wtyczki czujnika powinno wynosić 4.75-5.25V. Sprawdź jeszcze czy nie zamieniłeś gdzieś kostek - to raczej mało prawdopodobne bo z tego co pamiętam to się różnią do tego czujnik ten jest dość wysoko i raczej inna kostka by tam nie dostawała.... PowodzeniaMariusz Dejko /MDX Motocykle Lubartów Edytowane 8 Lutego 2013 przez mdxmotocykle Cytuj Mariusz / MDX Motocykle Lubartów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drzazgol Opublikowano 21 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 sprawdzałem w kostce prady i wszystko ok niby jak chodził w garażu błedu nie wywalało ale dalej jak sie rozgrzeje to trzyma 2-2,3 tys obrotów.Może miec cos wspolnego akumulator albo regulator napięcia?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 21 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 Mogą mieć współne tylko to, że jeśli nie są podłączone to nie powodują obciążenia i silnik będzie pracował na wyższych obrotach, jak są podłączone to nie w tym problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drzazgol Opublikowano 21 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 to raczej odpada.wiec co to moze byc z tymi obrotami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
caferacer Opublikowano 21 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2013 (edytowane) TPS może? Zresetuj ją i zobacz czy bedzie to samo. 1. Ustaw czerwony przycisk odcięcia zapłonu na RUN. Kluczyk pozostaje na OFF. 2. Połącz piny wtyczki serwisowej jakimś kabelkiem. 3. Kluczyk na ON. 4. Rozłącz piny wtyczki serwisowej. 5. Kontrolka FI zacznie mrugać przez 5 sekund. W tym czasie połącz ponownie piny wtyczki serwisowej. Pamięć została zresetowana gdy kontrolka FI się wyłączy i zacznie mrugać ponad 20 razy. Gdy zamruga mniej niż 20 lub równo 20 razy, to pamięć nie została zresetowana. Wtedy zaczynasz od początku. Edytowane 21 Lutego 2013 przez caferacer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drzazgol Opublikowano 22 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 zresetowałem i nadal nic... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 A że tak zapytam. Nie masz tam przypadkiem pokrętła od regulacji wolnych obrotów? Jak motocykl na nie reaguje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drzazgol Opublikowano 22 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 jest poluzowana i nadal ma te obroty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 Skupił bym się na szukaniu lewego powietrza. Jak się zagrzeje to nie spada wolniej z obrotów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drzazgol Opublikowano 22 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 nie spada wolniej normalnie schodzi myslałem nad ta blaszka co idzie do niego pokretło zeby je troche odegnac moze to by załatwiło sprawe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.