kamin Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 Etam, wprawny kierowca na XJ cie zostawi cebrę :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 (edytowane) Oczywiście, że będzie różnica. Ja przesiadłam się z 600 na 600: z ER-6n (72KM) na ZX-6R (127KM). Różnic jest wiele: na plus - moc, hamulce, zawieszenie, zwrotność, ochrona przed wiatrem. Na minus - zużycie paliwa, mała przydatność na dłuższe wypady. Ale ja nie żałuję. Edytowane 4 Lutego 2013 przez piórko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 F3 to starsze niż '97. Kolejny as Youngtimerów choć może jeszcze o tym nie wie. Z tym sportem z krwi i kości to gruba zagrywka co nie znaczy, że nie da się tym szybko pojechać. Wg mnie Rider94 idziesz w dobrą stronę. Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 Zostaję przy swoim zdaniu: CBR F3 był sportową 600ccm w latach 1995-98 z krwi i kości. Nie odstawała wtedy osiągami, ani podwoziem od Suzuki GSX 600, Yamahy Thundercat, ani Kawy ZX 6R. CBR-ki 600 od konkurencji najbardziej odstawały w latach 2003-2006. Wcześniej jak i później były i są konkurencyjne w stosunku do innych sportów produkcji japońskiej. Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 CBRka ta sama tylko spory się zmienił. Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gunnar Opublikowano 19 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2013 Śmiało możesz brać F3. Zadbana sztuka posłuży jeszcze długo. Nie rocznik a stan jest tutaj kluczowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.