Skocz do zawartości

Czy przesiadka z Yamahy XJ 600 N na Honde CBR 600 F3 to dobry pomysł?


Rekomendowane odpowiedzi

Oczywiście, że będzie różnica. Ja przesiadłam się z 600 na 600: z ER-6n (72KM) na ZX-6R (127KM). Różnic jest wiele: na plus - moc, hamulce, zawieszenie, zwrotność, ochrona przed wiatrem. Na minus - zużycie paliwa, mała przydatność na dłuższe wypady. Ale ja nie żałuję.

Edytowane przez piórko

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

F3 to starsze niż '97. Kolejny as Youngtimerów choć może jeszcze o tym nie wie. Z tym sportem z krwi i kości to gruba zagrywka co nie znaczy, że nie da się tym szybko pojechać. Wg mnie Rider94 idziesz w dobrą stronę.

"Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zostaję przy swoim zdaniu: CBR F3 był sportową 600ccm w latach 1995-98 z krwi i kości. Nie odstawała wtedy osiągami, ani podwoziem od Suzuki GSX 600, Yamahy Thundercat, ani Kawy ZX 6R. CBR-ki 600 od konkurencji najbardziej odstawały w latach 2003-2006. Wcześniej jak i później były i są konkurencyjne w stosunku do innych sportów produkcji japońskiej.

Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...