mesiash Opublikowano 21 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 Jasne, jak tylko znajdę chwilkę, wyskoczę po pracy, i przyniosę Ci wynik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Skoro motocykl odpala to immo poprawnie "odczytuje klucz", żarzenie sie lampki hiss może mieć związek z słabą masą. Skoro elektryka to sieczka może być tam wiele niespodzianek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mesiash Opublikowano 24 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 (edytowane) to pozostaje Ci zmierzyć prąd spoczynkowy podpinając szeregowo amperomierz do aku czy to na plus czy tez na minus (bo to nie ma znaczenia) i podać nam go. Witajcie Fachmanywięc w końcu znalazłem chwilę, prąd spoczynkowy który istnieje to niestety 3,70 mA. na marginesie dodam tylko, że podpięcie szeregowe to takie podpięcie w którym koniec jednego elementu łączy się z początkiem następnego, to tak żeby zgóry rozwiać wątpliwości że żle podpiąłem ;) Więc wiemy już, że nie mamy zwarcia, mierząc każdą wiązkę z osobna, i wiemy również jaki mamy prąd spoczynkowy, więc teraz ile równa się X :) _Monter_, Wueska, co dalej ?? Edytowane 24 Stycznia 2013 przez mesiash Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 No coś musi rozładowywać akumulator, i na pewno te 0,5W nie rozładuje go w takim czasie jak mówisz. Sprawdź punkty masowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mesiash Opublikowano 25 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 chcąc nie chcąc w moim bladym spoczynkowy równa się ziRRo, więc coś ten power szamie.Zapomniałem sprawdzić na odpiętych kostkach, może gdybym mierzył i kolejno odpinał kostka po kostce coś się zmieni, co myślisz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 Czekaj bo się gubię 3.7mA czy A.Teraz napisałeś, że jest zero a o jakie kostki chodzi?Podłączyłeś amperomierz prawidłowo. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mesiash Opublikowano 25 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 (edytowane) napisałem że u mnie w bladym jest zero. Blady jest mój hornet kolegi. ( i o Hornecie, własnie jest temat, sory namieszałem przypadkowo)Jjeśli chodzi o jednostki, to faktycznie, mój błąd, zakresy na mierniku podane są w mA, wyniki podaje w A. Edytowane 25 Stycznia 2013 przez mesiash Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 25 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2013 No nie myl się już więcej jeśli chodzi o pomiary, bo to jest tak jak byś sobie członka skrócił sto razy. 3,7A to jest panie zbyt dużo przecież to moc 45W tak jak byś żarówkę miał zapaloną z przodu. Dopuszczalny jest minimalny pobór prądu do podtrzymania pamięci przebiegu i zegarka ale to jest góra 1,5W. taka upływność powinna od razu rozjarzyć żarówkę z mojego sposobu, musisz znaleźć odbiornik który pobiera tak olbrzymia moc na spoczynku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mesiash Opublikowano 26 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 (edytowane) ok. powiedzcie mi jeszcze, czy jeśli wypnę zegary, zmierzę prąd spoczynkowy i wyjdzie zero to będzie definitywnie wina hissa ??i czy ewentualnie np. dioda która się świeci może być tymi 3,7 amperami ?? Edytowane 26 Stycznia 2013 przez mesiash Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 Czemu żeś się tego Hiss-a uczepił - jeśli motocykl odpala i jeździ bez problemu to Hiss tu nic nie miesza.Dioda na pewno nie pobiera 3,7A. Podepnij miernik na stałe i szukaj winowajcy, który kradnie prąd. Jeśli jest tam jakikolwiek dodatkowy alarm to wypieprz go w pierwszej kolejności. Pzdr,Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mesiash Opublikowano 26 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 hej Adam, jeśli motor nie powinien się rozladowywac w moment, to czemu by tego nie naprawic. wiazka od strony zegarow byla mierzona, nic tam nie ma, wiadomo jednak ze cos ciagnie prad, a ja tylko probune to naprawic, czy to tak wiele ?? sory za bledy pisane z tela. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 Jeszcze raz. Podłącz amperomierz (lub żarówkę, z żarówką łatwiej bo widać zewsząd kiedy zgasła) jak wcześniej i odpinaj pojedynczo wszystkie odbiorniki aż miernik pokaże zerowy lub niemalże zerowy pobór. Jeśli kostka będzie miała kilka przewodów później wypinasz pojedyncze przewody jeśli nie znasz innych sposobów aż znajdziesz winowajcę. I piszę nie tylko o zegarach ale regulatorze napięcia, uzwojeniach, przekaźniku rozrusznika itd.Adam dobrze sugeruje i to powinno być pierwsze pytanie, czy jest tam alarm?Pobór 3.7A przy aku 10 Ah to 2,5 godziny jego pracy ale myślę, że po godzinie już nie zakręci rozrusznikiem.Przy okazji szukania podłącz pod aku prostownik żebyś go kolejny raz nie wypompował bo na pewno mu to nie służy. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Opublikowano 26 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 hej Adam, jeśli motor nie powinien się rozladowywac w moment, to czemu by tego nie naprawic. wiazka od strony zegarow byla mierzona, nic tam nie ma, wiadomo jednak ze cos ciagnie prad, a ja tylko probune to naprawic, czy to tak wiele ?? sory za bledy pisane z tela. Też tłumaczymy jak możesz problem rozwiązać :] Od Hissa łapki precz :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mesiash Opublikowano 26 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2013 lux chlopaki, jak juz na początku tłumaczyłem, moto nie jest moje, tylko kolegi, jeśli sie da cos naprawić to czemu by tego nie zrobić, jestem na urlopie do 3 lutego jak tylko wrócę do polski to dam sprawozdanie. 3m Cie sie !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mesiash Opublikowano 5 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 (edytowane) jako że w końcu znalazłem chwilkę, siadłem wczoraj chwilkę, odpiąłem wszystkie możliwe przekaźniki, czujniki, moduły, zostało tylko to co pod bakiem, i niestety amperomierz nadal pokazuje swoje, w między czasie zauważyłem że któryś z właścicieli montując tabliczkę wwiercił sie na ok 1 - 1,5 cm w moduł zapłonowy :)lecz po jego wypięciu wartości nie zmalały,... czyżby cała wiązka ... ?? aha jeszcze na marginesie dodam, że przy okzaji sprawdzania poszczególnych elementów, natrafiłem na klakson, i po wpięciu się w jeden z 2 przewodów klaksonu, znalazłem napięcie w 2 innych ścieżkach przy stacyjce ;) normalnie czarna magia. Edytowane 5 Lutego 2013 przez mesiash Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.