Skocz do zawartości

honda nsr 50


venom117
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Wszystkich :)

mam straszny problem ze swoją nsr'ką otóż honda normalnie pali i na ssaniu po odpaleniu chodzi super wystarczy że pojade na niej około 4-5 km gaśnie i i zgon pali wtedy tylko na ssaniu a jak proboje zbić ssanie gaśnie i nie da sie jej odpalic ale wystarczy że postoi tak z poł godziny i odpowiednio "ostygnie" i odpala normalnie.

Dodam że zminiłem filtr paliwa, gaźnik był czyszczony i odpowiednio regulowany.

 

Jestem jak narazie bardzo amatorskim mechanikiem troszkę wiem (podstawy) ale to za mało i chcę się poradzić ludzi, którzy jednak tego doświadczenia mają o wiele więcej ode mnie :biggrin: Myślę, że znajdę tu odp. na moje pytanie i nie zostanę "zhejtowany" za niewiedzę.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Wszystkich :)

mam straszny problem ze swoją nsr'ką otóż honda normalnie pali i na ssaniu po odpaleniu chodzi super wystarczy że pojade na niej około 4-5 km gaśnie i i zgon pali wtedy tylko na ssaniu a jak proboje zbić ssanie gaśnie i nie da sie jej odpalic ale wystarczy że postoi tak z poł godziny i odpowiednio "ostygnie" i odpala normalnie.

Dodam że zminiłem filtr paliwa, gaźnik był czyszczony i odpowiednio regulowany.

 

Jestem jak narazie bardzo amatorskim mechanikiem troszkę wiem (podstawy) ale to za mało i chcę się poradzić ludzi, którzy jednak tego doświadczenia mają o wiele więcej ode mnie :biggrin: Myślę, że znajdę tu odp. na moje pytanie i nie zostanę "zhejtowany" za niewiedzę.

Pozdrawiam

Czy blokuje sie koło jak gaśnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz mimo wszystko problem z dostarczeniem odpowiedniej dawki paliwa. Skoro na postoju bedzie chodził a przy jeździe nie, tzn że jak potrzeba wiekszej ilości i paliwa ( badź powietrza) to silnik ma problem w jego otrzymaniu. Na pierwszą mysl przychodzi gaźnik i jego za małe dysze ale....Ty regulowałeś gaźnik, czyściłeś go a pozatym przyznajesz że na początku motor jeździ "super".

 

Reczy do sprawdzenia:

1. odpowiednie ustawienie pływaka ( jeżeli pływak utrzymuje za mały poziom paliwa to przy jego wiekszej potrzebie po prostu sie nie wyrobi)

2. filtry na drodze paliwa z baku do gaźnika (nie wiem jak jest u Ciebie i jak czyściłeś kranik [powinieneś go wyjąć i przeczyścić filterek] i czy masz jeszcze jakieś dodatkowe filtry paliwa)

3. odpowiednia dawka powietrza (tu na mysli mam czy układ dolotowy jest sprawny i czysty)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poziom pływaka na pewno ale z tymi filtrami to raczej nie ma co się patyczkować tylko wyrzucić i wstawić samą rurkę. Niektóre filtry mają duże opory i spowalniają napływanie benzyny dlatego między innymi napisałem o sprawdzeniu jak leci paliwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tak dokładnie to gdzie jest ten pływak ?

sorry za takie denne pytanie ale jak już zaznaczyłem na wstępie jestem zielony w tych tematach związanych z mechaniką i dopiero się uczę

Edytowane przez venom117
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tak dokładnie to gdzie jest ten pływak ?

sorry za takie denne pytanie ale jak już zaznaczyłem na wstępie jestem zielony w tych tematach związanych z mechaniką i dopiero się uczę

 

kup motór na wtrysku, gaźniki to męczarnia

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...