puszak Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 (edytowane) pracował ktoś na sprzęcie autocom CDP pro? noszę się z myślą zakupu i zbieram opinie, o które ciężko, może jakieś opinie o innym sprzęcie? (podobna klasa cenowa) http://allegro.pl/autocom-cdp-pro-2012-8-adapterow-czesci-obd2-oki-i2909302658.html działa to z VAG? i jak działa? Edytowane 6 Stycznia 2013 przez puszak Cytuj sprzedamhttp://tablica.pl/oferta/kawasaki-gpz-500-a2-60-km-CID5-ID1EXP7.html#41718c0277;r:;s: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 Wszystkiego tym nie ogarniesz (bawiłem się podobnym czytał do 80% błędów) zależy do czego chcesz używać, podstawowe sprawy daje radę czyli możliwość czytania i kasowania błędów (nie wszystkich), podgląd parametrów, wysterowanie, itd. Chcesz dobre to kup KTS-a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajriszkofi Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 Dobry sprzęt to CDiF, krajowy i wiele funkcji i czeste aktualizacje. Dobrze sie sprawdza ELM, za kilkadziesiąt złotych.Ten CDPro to ciężko orzec, czy ma multiplexer czy czyta tylko po liniach K i L, co pozwoli tylko na diagnozowanie ECU. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puszak Opublikowano 6 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 elm... nie czyta can, przez co duzo błędów niewidocznych, mam go i o kant d### go rozbić,oddam za dwa piwa bo tyle wart. właściwie nic poza czytaniem błędów i to tylko z ecu,nie wszystkich bo bez can-gówno. CDP chodzi podobnie jak elm? jeśli tak to podziękuję. Na co dzień pracuję na StarDiagnosis, chciałbym coś ogólnego, nie tylko do mietka i żeby to chociaż w połowie chodziło jak SD.Robert- możesz mi powiedzieć jak wygląda łączenie z poszczególnymi markami? i jak można to się rozpisz bardziej :) KTS to niestety nie mój budżet... może jak bym miał warsztat z prawdziwego zdarzenia...airiszkofi- teoretycznie multiplekser Cytuj sprzedamhttp://tablica.pl/oferta/kawasaki-gpz-500-a2-60-km-CID5-ID1EXP7.html#41718c0277;r:;s: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 6 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2013 Jak multiplex to warto spróbować.Ale czuję że cdif będzie najoptymalniejszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 Nie ma takiego testera który podoła wszystkim modelom, Bosch też ma problem z diagnozowaniem w Japończykach. Jeśli pytasz o KTS (np. 670) to dobrze mieć kts+sis+oscyloskop+ adaptery i szkolenie, wtedy ten sprzęt nie będzie leżał i się kurzył tylko zarabiał. Z Bosch masz taki plus że jak się zepsuje to tego samego dnia przyjeżdża serwisant i zabiera sprzęt, a na czas naprawy zostawia drugi, Ty wtedy nie zostajesz z ręką w nocniku, ale za to abonament trzeba płacić. Zainteresuj się Autoboss i Launch są tańsze a też w jakimś stopniu dają radę, jednak bez dedykowanego sprzętu wszystkiego nie zrobisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 CDIF jest dość uniwersalny i w miarę tani, i to będzie najlepsze rozwiązanie. https://www.cdif2.com/formularze/zestawy_cdif2.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.